Yorumları: 1,670
Konuları: 66
Kayıt Tarihi: 2012
merhabalar,
bugün elime ulaşan bir paket ile yeni tanıştığım lilakutu.com sitesini tanıtmak istedim. site, pek çok el yapımı ve/veya doğal ürün üreten markaya aynı anda ulaşma imkanı sağlıyor. ücretsiz kargo avantajı da var bununla birlikte. güzel bir paketleme anlayışına sahip firma, siparişimin ikinci günü kargoya verdi ürünlerimi. ilk günü verememe için gerekçeleri de, koruyucu içermeyen ürünlerin her zaman üreticide hazır bulunamaması imiş. bunun için zaten siparişi verirken bir uyarı da alıyorsunuz. aşağıdaki fotoğraflarda yalnızca ortadaki şampuan benim aldığım ürün, diğerleri firmanın yanında yolladığı ikramlardır.
Yorumları: 802
Konuları: 11
Kayıt Tarihi: 2012
Güle güle kullan abicim hemen bakıyorum umarım hanımefendilerinde gönlünü çalabileceğimiz ufak tefek hediyelerde vardır.
Every farewell is a new beginning.
Yorumları: 1,670
Konuları: 66
Kayıt Tarihi: 2012
teşekkür ederim. zaten genellikle onlara var
aradan birşeyler kapabiliyorsak yarıyor bize.
bu arada, bugün bir e posta yolladılar. özetle, "kargo firması ile görüştük, kargonuz elinize ulaşmış, güle güle kullanın" diyorlar. bana ülkemiz firmaları içinde ince bir davranış olarak yansıdı. birkaç esnaf ile buna benzer durumlar yaşamıştım, bu tip adamlar istisna hakikaten. bilhassa, çağrı merkezi cevap vermeyen, verse de 15 dakika beklemenize sebep olan garip firmalar çoğunluktayken. ben bu saatten sonra, aradığım ürün burada var ise, tercih etmeye gayret ederim.
Yorumları: 3,397
Konuları: 106
Kayıt Tarihi: 2013
Aslında bu tip davranışlar dediğiniz gibi çok hoş ancak bunun da satış miktarlarıyla ve yoğunlukla alakalı olduğu kanaatindeyim. Yoğunluk ve satış arttıkça ilgi ve özen azalıyor galiba.
www.BarbarosRazors.com
Yorumları: 1,670
Konuları: 66
Kayıt Tarihi: 2012
doğru söylüyorsunuz, hele ki bizde şirket büyüdükçe bir boşlama geliyor şirketlere. sonra müşteriler azalmaya başlıyor gitgide. benim için önemli olan müşteriye karşı muhabbettir her zaman. geçen ay bir elektronik firması ile epeyce uğraştım. aynı anda bir lansman ürününde pekçok müşteri aynı durumda kaldı ve hakkımızı iade etmelerine rağmen saçma sapan bir işleyişleri olması sebebi ile yarı fiyatına verse 40 kez düşünürüm buradan ürün almak için. keşke sizin de dikkat çektiğiniz gibi hep aynı sıcaklığı koruyabilse şirketler. lilakutu şimdilik iyi bahsettiğim gibi. gelecekte de böyle olursa herkese tavsiye edeceğim burayı
(03/01/2014, Saat: 16:17)theunnamed Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Aslında bu tip davranışlar dediğiniz gibi çok hoş ancak bunun da satış miktarlarıyla ve yoğunlukla alakalı olduğu kanaatindeyim. Yoğunluk ve satış arttıkça ilgi ve özen azalıyor galiba.