Yorumları: 570
Konuları: 2
Kayıt Tarihi: 2018
(04/06/2020, Saat: 21:46)korgunv Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @Kacak komşum öncelikle çok geçmiş olsun. Bu başlık altında sizin gibi mağdur olan bir komşumuza destek verdim ve geçte olsa mağduriyeti giderdiler. O süreçte firmanın avukatı olduğunu ifade eden bir komşumuz vardı. Burada mahlasları nezaket icabı paylaşmıyorum. İsteyen konudaki önceki yorumları okuyarak probleme ve halline vakıf olabilir. Değerli komşum lütfen her gün sürekli takipçi ve ısrarcı olmaktan vaz geçmeyiniz. Sizinle görülen hanımefendi sitelerindeki WhatsApp hattına direkt yanıt veren kişi olduğunu tahmin ediyorum. Benim yaşadığım kargo teslim edilmeyişi sorunu da çözmüştü kendisi. Geltir'e yakışır nezaketimizle ama ısrarcı olarak, gerekirse sesinizi duyulabilmesi için biraz yükselterek talepkar olun. En fazla bir kaç gün sonra problemin çözüleceğini tahmin ediyorum.
Ben de aynı kanıdayım komşum. Sorun öyle yada böyle mutlaka çözülecek sonuçta alın terimizle kazandığımız parayı kimseye bırakacak halimiz yok. Burada önemli olan sorunun çözülmesinden çok çözüm şekli. Ben asla beyefendiliğimi bozmam merak etmeyin. Ve tekrar üzerine basa basa belirtiyorum bu deneyimimi burada paylaşmam asla ve asla kimseyi kışkırtmak maksatlı değildir. Burası bir paylaşım platformu ve yaşadıklarımı iyi niyetimle paylaştım. İnsanların hepsi her tecrübeyi kendisi yaşamak zorunda kalsaydı hala elimizde çubuk ateş yakmaya çalışırdık. Saygılarımla.
MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yorumları: 1,201
Konuları: 21
Kayıt Tarihi: 2012
@Kacak komşum burada en önemli nokta sizin de belirttiğiniz gibi efendiliğimizi bozmamak. Yeri geldiği için örneklemek ihtiyacı hissettim. İstanbul'umuzum ve doğal olarak Türkiye'mizin en önde gelen en mağlum tek şubeli baklavacımızdan Tiflis'te mukim sizden iyi olmasın bir arkadaşıma doğum günü hediyesi kabilinden baklava yolladım. Ancak anlaşmalı kargo firmaları (DHL) gönderiyi Londra'ya götürmüş (by mistake). Ben durumu bildirince ne yaptılar biliyor musunuz? Derhal benim ödediğim meblağı kartıma iade ettiler. Bende sorun çözüldü diyerek kendilerine teşekkür ettim. Aradan bir hafta geçtikten sonra Tiflis'te bulunan arkadaşım hediyemi aldığını belirterek teşekkür etti. Ne diyeceğimi bilemedim. Ne yazık ki güzel türkçemize her nasılsa girmiş bir "olması gereken" kalıbı var. Bir türlü önüne geçemiyoruz. Olması gereken yapılıyor olsa zaten ortada problem kalmayacak. Lütfen bu konuyu hassasiyet ile takip ediniz. Sorununuzun hal edildiğine dair mesajını bekliyoruz.
As long as you have drinking days than hungover days, you're fine ...
Yorumları: 570
Konuları: 2
Kayıt Tarihi: 2018
(04/06/2020, Saat: 23:17)korgunv Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @Kacak komşum burada en önemli nokta sizin de belirttiğiniz gibi efendiliğimizi bozmamak. Yeri geldiği için örneklemek ihtiyacı hissettim. İstanbul'umuzum ve doğal olarak Türkiye'mizin en önde gelen en mağlum tek şubeli baklavacımızdan Tiflis'te mukim sizden iyi olmasın bir arkadaşıma doğum günü hediyesi kabilinden baklava yolladım. Ancak anlaşmalı kargo firmaları (DHL) gönderiyi Londra'ya götürmüş (by mistake). Ben durumu bildirince ne yaptılar biliyor musunuz? Derhal benim ödediğim meblağı kartıma iade ettiler. Bende sorun çözüldü diyerek kendilerine teşekkür ettim. Aradan bir hafta geçtikten sonra Tiflis'te bulunan arkadaşım hediyemi aldığını belirterek teşekkür etti. Ne diyeceğimi bilemedim. Ne yazık ki güzel türkçemize her nasılsa girmiş bir "olması gereken" kalıbı var. Bir türlü önüne geçemiyoruz. Olması gereken yapılıyor olsa zaten ortada problem kalmayacak. Lütfen bu konuyu hassasiyet ile takip ediniz. Sorununuzun hal edildiğine dair mesajını bekliyoruz.
+1
İlginiz için sağolun komşum
MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yorumları: 86
Konuları: 1
Kayıt Tarihi: 2020
@Kacak geçmiş olsun komşum, hadi diğerlerini sineye çektik diyelim, şu "fatura kesin" muhabbeti şaşırttı beni, sıradan evinde oturan bir müşteriden ne faturası istediler garibime gitti.
bu toptantr'nin pek uygun bir durumunu açıkcası göremedim ben, belli başlı jiletler dışında bir olayı yok bence, internette veya dışarıda o fiyata pek çok yerde bulunacak ürünler var benim ilgi alanımı çeken şeylerde bu böyleydi tabi bütün ürünleri bilemem. gönül ister ki güzelce sorunlar çözülsün ama bu şekilde olan müşterilerini de kaybederler. ben hiç alışveriş yapmadım o yüzden bilemem. ama yazılanlar iç açıcı değil.
sonuç olarak 4 paraşütten ikisi açılacak deseler o uçağa çıkmayız değil mi?
Yorumları: 100
Konuları: 0
Kayıt Tarihi: 2020
Ben sorunsuz iki alışveriş yaptım. Bir tanesinde jiletler koli içerisinde dağılmış ama zarar görmemişti. Ama sorun yaşayan arkadaşların yazdıklarına bakıyorum gerçekten çok haklılar. Firma biraz enteresan. Bize göre bir firma olmadığı aşikar aslında. Özensiz, ilgisiz ve kabalar. Firma çalışanlarının özensizlikleri bu kadar çeşidi ve iyi fiyatları boşa çıkarıyor maalesef. Bir daha alışveriş yapmayacağım.
Saygılar.
Yorumları: 570
Konuları: 2
Kayıt Tarihi: 2018
(04/06/2020, Saat: 23:42)FurkanB Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @Kacak geçmiş olsun komşum, hadi diğerlerini sineye çektik diyelim, şu "fatura kesin" muhabbeti şaşırttı beni, sıradan evinde oturan bir müşteriden ne faturası istediler garibime gitti.
bu toptantr'nin pek uygun bir durumunu açıkcası göremedim ben, belli başlı jiletler dışında bir olayı yok bence, internette veya dışarıda o fiyata pek çok yerde bulunacak ürünler var benim ilgi alanımı çeken şeylerde bu böyleydi tabi bütün ürünleri bilemem. gönül ister ki güzelce sorunlar çözülsün ama bu şekilde olan müşterilerini de kaybederler. ben hiç alışveriş yapmadım o yüzden bilemem. ama yazılanlar iç açıcı değil.
sonuç olarak 4 paraşütten ikisi açılacak deseler o uçağa çıkmayız değil mi?
Haklısınız komşum ama benim en çok garibime giden; forumda yaşadıklarımı paylaşacağımı belirttiğimde, daha önce de benzer bir sıkıntı yaşanmasından dolayı utanmaları gerekirken, tam aksine bizim geltirde avukatımız var istediğinizi yazın o cevabını verir diyecek kadar pervasız olmaları.
MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yorumları: 86
Konuları: 1
Kayıt Tarihi: 2020
(04/06/2020, Saat: 23:47)Kacak Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Haklısınız komşum ama benim en çok garibime giden; forumda yaşadıklarımı paylaşacağımı belirttiğimde, daha önce de benzer bir sıkıntı yaşanmasından dolayı utanmaları gerekirken, tam aksine bizim geltirde avukatımız var istediğinizi yazın o cevabını verir diyecek kadar pervasız olmaları.
Doğru ya işin bir de o kısmı var, sonuçta burası fikir paylaşılan bir platform şikayet platformu ya da yetkili devlet kolu değil, avukat olsa ne olmasa ne, zaten kendiniz belirtmişsiniz, karışıklıktır olur pandemi süreci vs, sıkıntı sonraki işleyiş. Neyse hayırlısı olsun diyelim.
Yorumları: 6,129
Konuları: 46
Kayıt Tarihi: 2015
05/06/2020, Saat: 03:17
(Son Düzenleme: 05/06/2020, Saat: 03:18, Düzenleyen: dikdik_s.)
Kozmetik, yiyecek ve icecek urun guruplarının son kullanma tarihlerine dikkat edelim dostlar. Son kullanma tarihi yaklasan urunler ise, aldıklarınızı sıcagı sıcagına tez vakitte tuketin.
Tişikkirlir Sipirmin.
Yorumları: 1,050
Konuları: 1
Kayıt Tarihi: 2015
Geçmiş olsun
Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
İki defa alışveriş yaptım sıkıntı olmadı ama bende bir daha bu siteden alışveriş yapmayacağım.
Yorumları: 570
Konuları: 2
Kayıt Tarihi: 2018
(05/06/2020, Saat: 16:10)rating Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İki defa alışveriş yaptım sıkıntı olmadı ama bende bir daha bu siteden alışveriş yapmayacağım.
Sağolun komşum. Ben de hesabımı silmek için işlemlerin sonuçlanmasını bekliyorum.
Bugün öğlen aradılar tekrar. Akşam 5 e kadar yeni kargo çıkışı yapacaklarmış...
MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi