Yorumları: 430
Konuları: 15
Kayıt Tarihi: 2012
ARKADASLAR HER IKI ARACDA 2003 MODEL. FİYATLARI YAKLASIK OLARAK AYNI SEVIYEDE. BİRİSİ BMW 3.0İ SIRALI 6 SILINDIR. DİĞERİ PORSCHE 3.2 V6.
X5 LERIN 4.4 OLANININ MOTOR SIKINTISI OLDUGUNU HERKES BILIYODUR VE DUZGUNU OLSA BILE ASIRI VERGISI OLDUGUNU.
3.0 - 3.2 IDEAL BIR MOTOR.
PORSCHENIN ISE 4.5 LITRE V8 LIK MOTORU ISE 50.000 CIVARI. NEDENI ISE ASIRI YAKIT TUKETIMI VE SENELIK 12.000 TL VERGISI.
PORSCHE WV TOUAREG İLE AYNI MOTORA SAHIP. BAZI PARCALARI DA AYNI HEMEN HEMEN.
SİZİN DUSUNCELERINI NEDIR?
Yorumları: 1,670
Konuları: 66
Kayıt Tarihi: 2012
23/04/2013, Saat: 11:17
(Son Düzenleme: 23/04/2013, Saat: 11:18, Düzenleyen: ohtararan.)
bmw' nun x serisine bir türlü ısınamadım nedense. porsche' tan kastınız chayenne sanırım. bunun hakkında da düşüncem porsche' sun sen ne jipi kardeşim demekten öteye gitmiyor. bir de siyah aracın yan çıtalarını krom yapıyorlar, tasarımcısına saydırıyorum. biliyorsunuz bu araç ilk çıktığında bazı ünlülere hediye edilmişti. sonradan çoğu iade etti. neticede 911 değiller.
şu görüşteyim ben, bu araçlar yalnızca düz yolda, karda güzel giderler. diferansiyel kilitleri bile yoktur. benzin canavarları, gösteriş severlerin araçları imajı çiziyorlar. mercedes hayranız olmama rağmen ml serisi de bu şekilde.
eğer ki lüks yüksek araç ise amaç mersedes g serisi, toyota land cruiser, hummer, toyota icon, nissan pathfinder, jeep commander, land rover discovery, mitsubishi pajero gibi modeller en azından arazi canavarları olarak tükettikleri yakıtın hakkını verirler. arazi vitesleri, diferansiyel kilitleri, mercedes g serisinde bulunan amortisör iniş çıkışları, hummer' ın arazi içinde lastik basıncı ile takviye sağlaması gibi özellikleri mevcut. bunların içinde ise toyota ve hummer modelleri ebat olarak park sıkıntısı yaşatabilecek araçlardır, bunu da belirtmek lazım.
velhasıl, bu kadar benzin ve vergi parasına katlanılıyorsa, araç en azından istediğiniz yere gitmeli diye düşünüyorum ben.
selam ve saygılar...
Yorumları: 120
Konuları: 2
Kayıt Tarihi: 2013
e53'de en çok tutulan motor 4.4 dür.e38,e39 ve range rover'da da aynı motor versiyonu kullanıldı.oldukça sağlam bir yapısı var.yağını,suyunu ekleyip sorunsuzca uzun km'ler devam edersiniz..ayrıca x5 ağır oldugundan dolayı m54 çok verimli görev yapamıyor o kasada.şuan ki aracım 330 ve m54 motor mevcut.1500 kg ağırlıkta gayet keyifli bir makina ama 2100 kg üstünde ve yüksek tork gerektirecek kullanımlarda aynı tadı vermeyeceği açık.motor alüminyum blok ve narin bir karakteri var,hararete oldukça meyilli.yakıt olarak ise 4.4 den kesinlikle daha az yakmaz (x5 için).tek sorun vergisi gibi ama 10 yaş üstü indiriminden yararlanılıp bir alt dilimden vergilendirilebilir.hatta mtv indiriminden faydalanma durumuda var.porsche hakkında pek bilgim yok ama bakım masraflarının oldukça tuzlu oldugunu duymuştum..
Yorumları: 430
Konuları: 15
Kayıt Tarihi: 2012
yanı m54 3.0 lıtre motorun x5 de agır gelecegını anladım soyledıklerınızden. 4.4 daha mantıklı dıyorsunuz yanı.Ama buralarda ustalar 4.4 motorun kesınlıkle x5 lerde sıkıntı yarattıgını soyluyorlar
Yorumları: 430
Konuları: 15
Kayıt Tarihi: 2012
bir de aracı arazıye cıkarmayacagım sehır ıcı kullanacagım.Su ankı aracım bmw e36 kasa.
Yorumları: 120
Konuları: 2
Kayıt Tarihi: 2013
23/04/2013, Saat: 13:15
(Son Düzenleme: 23/04/2013, Saat: 13:18, Düzenleyen: jazzmo.)
M62TUB44 bmw tarihin en sağlam motorlarından biridir.döküm blok ve yüklenilmemiş olması çok büyük avantaj.740'i olan bir arkadaşım vardı,sesine hayrandım makinanın.v8 homurtusu bambaşka bir şey
orda ki ustaların 4.4'ü sorunlu görmesinin nedenini anlayamadım açıkcası.m54 alümünyum blok oldugu için çok daha sorunlu ona kalırsa.bmw team isimli forumda daha detaylı araştırabilirsiniz.iyi günler
Yorumları: 430
Konuları: 15
Kayıt Tarihi: 2012
pekı söyle de bı sorum olacak m54 motor 3.0 lıtre 228 hp guc uretırken,m62 motor 4.4 lıtre 282 hp guc uretmesı cok az degıl mı sızce?
Yanı 300 hp uzerınde olmalı dıye dusunuyorum
x5 4.4 sorununu bu sıtede okudum : (necdet ustayı da tanırım ıyı ustadır)
http://www.techturkey.com/forum/karsilas...5-44i.html
Yorumları: 120
Konuları: 2
Kayıt Tarihi: 2013
23/04/2013, Saat: 14:24
(Son Düzenleme: 23/04/2013, Saat: 14:33, Düzenleyen: jazzmo.)
M62TUB44 performanstan çok güç odaklı bir motor.malum kullanıldıgı araçların çogu oldukça ağır makinalar.yüksek hacim ve yüksek torku sayesinde performansı da tatminkar düzeyde sayılır.esasen suv tarzı araçlarda önemli olan güç'tür.mesela 2013 range rover 3000 cc turbo ve 245 hp olmasına rağmen,184 hp e90 320d den daha yavaş.ama 320'yi torkuyla döver
M62TUB44 üretim esnasında çok yüklenilmediği için hem uzun ömürlü hemde yüksek devir bantlarına çıkmadan performanslı bir kullanım sunuyor.o yıllarda üretilen rakip firmaların,benzer hacimli motorlarında da aynı durumu görürsünüz.asıl amaç performans ise m ve amg serisinin hacim-hp orantılı modelleri mevcut.e39 m5 5000 cc 400 hp .. son olarak,satılık ilanlarında 4.4 nerdeyse 2 katı daha fazla 3.0'i den.bu durumda size bir fikir verebilir.
Yorumları: 3,517
Konuları: 125
Kayıt Tarihi: 2011
Ya al bir w211 otur sakinleş artık, yaş geçiyor.
http://tiraskeyfim.blogspot.com/
http://saklinotalar.blogspot.com/
Yorumları: 430
Konuları: 15
Kayıt Tarihi: 2012
(23/04/2013, Saat: 14:48)Lord Sparhawk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ya al bir w211 otur sakinleş artık, yaş geçiyor.
lord yas daha 32 dur hele yaslandırdın benı sımdıden