17/01/2015, Saat: 01:47
htc Türkiye çok iyi bu konuda. çok ilgililer ve çözüme ulaşmada etkililer. teleservis ne kadar işin içinde bilmiyorum, doğrudan htc ile görüştüm her seferinde. izmir' de olduğum için "teleservise bırakın, onlar bize ulaştırır" dediler eşimin eski telefonu için. sonrasını yalnızca htc ile muhatap olarak halettik. üzmüyorlar müşteriyi.
(17/01/2015, Saat: 01:36)emre-sti Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Dip not :2012 mart sonunda yurtdışından alınan HTC one ximde 2014 şubat ayı gibi ekranda sararma başladı, HTC Türkiye'yi aradım teleservice e bıraktım 5 gün içinde ekran garant kapsamında değişmişti aynı sorun almanyadan ablama aldığım htc one x de de oldu ve gene 2 yıla yakın sürede garanti kapsamında değişmişti.
Garanti sürecinde Teleservice in olması ürün tercihi için bundan sonra etkili olur benim için