29/01/2015, Saat: 16:18
Ben 4-5 gündür Digitürk'ü iptal etmekle uğraşıyorum, Digitürk'ten kaynaklanan hatalar sebebiyle. Digitürk bağlayalı 1 hafta oldu. Digitürk ve fiber internet beraber aldık.
Bayiyle ve merkezle 6-7 defa telefonla konuştum. Bayi merkeze, merkez bayiye yönlendirdi. Defalarca hatanın onlardan kaynaklandığı için ilk ayın faturasını ödemek istemediğimi, taahhütten cayma bedelini ödemek istemediğimi, aktivasyon ücretini geri istediğimi söyledim.
Bayi telefon kayıtlarını dinledikten sonra hatanın kendilerinde olduğunu kabul etti ama çözüm sunmuyorlar bana. Ya anlaştığım şartları yerine getirin ya da iptal edin dedim bayiye.
En başta hata olduğu anlaşılınca hatanın düzeltimesini, düzeltilemiyorsa hiçbir ücret ödememem ve aktivasyon ücretinin iade edilmesi seçeneği sunulsaydı bu kadar sinirlenmezdim. En son konuştuğum hanımefendiye Türkçe bilip bilmediğini sordum çünkü anlaşamıyoruz gibi geldi bana. Yine kayıt oluşturdular 24-48 saat içinde bana dönecekler.
Başka işim yokmuş gibi uğraştırıyorlar adamı.
Bayiyle ve merkezle 6-7 defa telefonla konuştum. Bayi merkeze, merkez bayiye yönlendirdi. Defalarca hatanın onlardan kaynaklandığı için ilk ayın faturasını ödemek istemediğimi, taahhütten cayma bedelini ödemek istemediğimi, aktivasyon ücretini geri istediğimi söyledim.
Bayi telefon kayıtlarını dinledikten sonra hatanın kendilerinde olduğunu kabul etti ama çözüm sunmuyorlar bana. Ya anlaştığım şartları yerine getirin ya da iptal edin dedim bayiye.
En başta hata olduğu anlaşılınca hatanın düzeltimesini, düzeltilemiyorsa hiçbir ücret ödememem ve aktivasyon ücretinin iade edilmesi seçeneği sunulsaydı bu kadar sinirlenmezdim. En son konuştuğum hanımefendiye Türkçe bilip bilmediğini sordum çünkü anlaşamıyoruz gibi geldi bana. Yine kayıt oluşturdular 24-48 saat içinde bana dönecekler.
Başka işim yokmuş gibi uğraştırıyorlar adamı.