07/04/2015, Saat: 22:54
(07/04/2015, Saat: 22:34)koca sakal Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Piyasanın ölçüsünü satın alma gücü belirliyor
ülkemizde kaç kişi biliyor prorasoyu herhangi bir kozmetikçiye girip hadi vazgeçtim sokakta 10 kişiye bir sorun bakalım proraso yada bu forumdaki diger markaları sizin suratınıza bön bön bakarlar şahsen ben 2 ay öncesine kadar arko derby ve niveadan başkasını bilmiyordum
nivea avrupadan daha ucuza satılıyor hıım ölçü bu degil ki migros magazalarında nivea tıraş kremi 6 tl arko ve derby 2 - 3 tl tüketici neiveayı seçmez herkesin marka algısı farklı bunuda satın alma gücü etkiliyor diger etkenler meraktır
proraso tutarmı bence tutar çünkü butik tarzı oluşuma girecekler benim anlayışıma göre sonuçta distürübütörlük anlaşması talep varsa satışda vardır.
Ben size maalesef katılamıyorum. Türkiyede geleneksel tıraşın gelişmemesi, tıraş ürünlerine çok talep olmaması tamamen kültürle alakalı bir durum. Türkiyede erkekler henüz yeni yeni kendine bakım yapmaya başlıyorlar. Türkiye piyasasında gilettenin ürünleri piyasaya hakimse insanlar kaliteye önem veriyorlar demektir. Çevremdeki çoğu insan hazır tıraş köpüğü ve elektirikli tıraş makinesi kullanıyor. Sabunla fırçayla köpük için uğraşmanın çok zaman alacağını düşündükleri için hazır köpük onlara daha pratik geliyor doğal olarak.
Doğru yönlendirmelerle insanlar çok kolay bir şekilde geleneksel tıraşa ve ürünlerine kayabilir. Ama bunun için insanların dikkatini çekmek gerekir. Ben bu forumu tanıyana kadar dünyanınen tıraş bıçağının mach 3 olduğunu sanıyordum.
Hey gidi küheylan, koşmana bak sen!
Çatlarsan, doğuran kısrak utansın!
Çatlarsan, doğuran kısrak utansın!