22/10/2016, Saat: 13:59
Bu benim "Paypal invoice" sorusuna tam olarak bir cevap mı bilemedim ama şu şekilde geri dönüş yapmışlar:
Satın aldığınız ürünün elinize geçmemesi veya ürünün tanıtımından oldukça farklı olması durumunda Alıcı Koruması ile korunursunuz.
Şu durumlarda Alıcı Koruması programımız için uygun olursunuz:
Ürün elinize geçmemiştir veya tanıtımından oldukça farklıdır
Ürünü almak için PayPal'ı, bir eBay faturasını kullandınız veya "Şimdi Ödeyin" düğmesini tıkladınız
Ürünün ödemesini tek seferde yaptınız (birden fazla ödemeyle satın alınan ürünler Alıcı Koruması için uygun değildir)
Hak talebi; gayrimenkul, araçlar ya da yasakladığımız veya korumadığımız diğer mal ve hizmetler için değildir
Ödemeden sonraki 180 gün içerisinde Çözüm Merkezi yoluyla PayPal hesabınızda itirazda bulunabilirsiniz. Satıcı ile itiraza çözüm bulamadıysanız, itirazda bulunulan tarihten sonra 20 gün içerisinde PayPal'ın itirazı hak talebine dönüştürerek soruşturmasını talep edebilirsiniz
Eğer işleminiz bu koşulları sağlıyorsa Çözüm Merkezi'nde sorun bildirebilir ve sorunu çözmek için satıcı ile irtibata geçebilirsiniz. İtirazı satıcıyla çözemezseniz, hak talebine yükselterek, bizim soruşturmamızı isteyebilirsiniz.
PayPal’ın Satıcı Koruması Politikası hakkında daha fazla bilgi edinmek ve uygunluk şartlarının tamamını görmek için herhangi bir PayPal sayfasının alt kısmında bulunan ‘Yasal'ı ve ardından ‘PayPal Hizmeti için Kullanıcı Sözleşmesi'ni tıklayın.
Satın aldığınız ürünün elinize geçmemesi veya ürünün tanıtımından oldukça farklı olması durumunda Alıcı Koruması ile korunursunuz.
Şu durumlarda Alıcı Koruması programımız için uygun olursunuz:
Ürün elinize geçmemiştir veya tanıtımından oldukça farklıdır
Ürünü almak için PayPal'ı, bir eBay faturasını kullandınız veya "Şimdi Ödeyin" düğmesini tıkladınız
Ürünün ödemesini tek seferde yaptınız (birden fazla ödemeyle satın alınan ürünler Alıcı Koruması için uygun değildir)
Hak talebi; gayrimenkul, araçlar ya da yasakladığımız veya korumadığımız diğer mal ve hizmetler için değildir
Ödemeden sonraki 180 gün içerisinde Çözüm Merkezi yoluyla PayPal hesabınızda itirazda bulunabilirsiniz. Satıcı ile itiraza çözüm bulamadıysanız, itirazda bulunulan tarihten sonra 20 gün içerisinde PayPal'ın itirazı hak talebine dönüştürerek soruşturmasını talep edebilirsiniz
Eğer işleminiz bu koşulları sağlıyorsa Çözüm Merkezi'nde sorun bildirebilir ve sorunu çözmek için satıcı ile irtibata geçebilirsiniz. İtirazı satıcıyla çözemezseniz, hak talebine yükselterek, bizim soruşturmamızı isteyebilirsiniz.
PayPal’ın Satıcı Koruması Politikası hakkında daha fazla bilgi edinmek ve uygunluk şartlarının tamamını görmek için herhangi bir PayPal sayfasının alt kısmında bulunan ‘Yasal'ı ve ardından ‘PayPal Hizmeti için Kullanıcı Sözleşmesi'ni tıklayın.