30/12/2017, Saat: 03:43
ahraz'ın aksine ben bu bölümü ilk kez ahraz'ın mesajıyla gördüm, ondan önceki mesaj da neredeyse 2 yıl önce atılınca görmemiş olmam doğal. Bu vesileyle iki satır da ben yazayım.
Ben maden mühendisiyim. Aslında maden mühendisiydim mi demem lazım onu tam olarak bilemiyorum. Diploma halen dolapta durduğuna göre hala maden mühendisiyim diyebilirim. Hiç sevmeden, hiç istemeden tercih etmek durumunda kaldığım bir bölümdü.
Özel sektörde yaklaşık 10 yıl çalıştım. Doğrudan maden mühendisliği hiç yapmadım ama madencilik sektörünün içerisindeydim hep. Bu vesileyle bayağı bir ülke gezme imkanım da oldu. Bunların bir çoğu da ne yerini, ne adını bildiğimiz Afrika ülkeleriydi. Turistik gezi ya da klasik iş gezisinden ziyade çalıştığım işin doğası gereği (maden arama sondajı) 4 kıta, yaklaşık 30 ülke ve sayısız dağ bayır dolandım. Sonra bir gün, senelerdir çok severek çalıştığım ama son zamanlarda ayaklarımın geri geri gittiği işimden 'gördüğüm lüzum üzerine' istifa ettim. Şimdi baktığımda o 10 yıllık çalışmanın en büyük getirisinin gördüğüm yerler olduğunu düşünüyorum. Oraları görmek istesem, ne vakit bulabilirdim, ne nakit, ne de öyle bir organizasyon yapabilirdim.
Aynı sektörde başka yerlerde bir süre daha çalıştım hatta bir ara yürütmeyi çok beceremesem de kendi şirketimi de açtım ama bunlar bana pek tat vermiyordu. Hayata bir kere geliniyordu ve zaman da çok çabuk geçip gidiyordu ve benim aklımda bir türlü cesaret edemesem de çok uzun zamandır pilot olmak vardı. Sonra bir gün 'it's now or never' dedim ve pilotaj eğitimine başladım. O sıra bir yerde çalışıyordum, eğitim birazcık sıkılaşınca oradan da geçen yıl bu zamanlar ayrıldım ve eğitimlere verdim kendimi. Son bir yıldır çalışmıyorum. Eğitimleri tamamlamak üzereyim. Gerçi son 6 aydır tamamlamak üzereyim ama evrak işlerinde hiç beklenmedik aksilikler çıkıyor. Sanırım önümüzdeki 2-3 ay içinde tamamlayıp gökyüzünde bir ofis arayışına gireceğim.
Ben maden mühendisiyim. Aslında maden mühendisiydim mi demem lazım onu tam olarak bilemiyorum. Diploma halen dolapta durduğuna göre hala maden mühendisiyim diyebilirim. Hiç sevmeden, hiç istemeden tercih etmek durumunda kaldığım bir bölümdü.
Özel sektörde yaklaşık 10 yıl çalıştım. Doğrudan maden mühendisliği hiç yapmadım ama madencilik sektörünün içerisindeydim hep. Bu vesileyle bayağı bir ülke gezme imkanım da oldu. Bunların bir çoğu da ne yerini, ne adını bildiğimiz Afrika ülkeleriydi. Turistik gezi ya da klasik iş gezisinden ziyade çalıştığım işin doğası gereği (maden arama sondajı) 4 kıta, yaklaşık 30 ülke ve sayısız dağ bayır dolandım. Sonra bir gün, senelerdir çok severek çalıştığım ama son zamanlarda ayaklarımın geri geri gittiği işimden 'gördüğüm lüzum üzerine' istifa ettim. Şimdi baktığımda o 10 yıllık çalışmanın en büyük getirisinin gördüğüm yerler olduğunu düşünüyorum. Oraları görmek istesem, ne vakit bulabilirdim, ne nakit, ne de öyle bir organizasyon yapabilirdim.
Aynı sektörde başka yerlerde bir süre daha çalıştım hatta bir ara yürütmeyi çok beceremesem de kendi şirketimi de açtım ama bunlar bana pek tat vermiyordu. Hayata bir kere geliniyordu ve zaman da çok çabuk geçip gidiyordu ve benim aklımda bir türlü cesaret edemesem de çok uzun zamandır pilot olmak vardı. Sonra bir gün 'it's now or never' dedim ve pilotaj eğitimine başladım. O sıra bir yerde çalışıyordum, eğitim birazcık sıkılaşınca oradan da geçen yıl bu zamanlar ayrıldım ve eğitimlere verdim kendimi. Son bir yıldır çalışmıyorum. Eğitimleri tamamlamak üzereyim. Gerçi son 6 aydır tamamlamak üzereyim ama evrak işlerinde hiç beklenmedik aksilikler çıkıyor. Sanırım önümüzdeki 2-3 ay içinde tamamlayıp gökyüzünde bir ofis arayışına gireceğim.