23/01/2019, Saat: 16:32
(23/01/2019, Saat: 15:38)crestor Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Komşuma benzer bir olay ben de yaşadım.Yılbaşı çekilişinde Rocca bana çıkmayınca kendim almaya karar verdim. Mühle Türkiye'den siparişimi verdim. Ürün bana geldiğinde makinenin koyulduğu pakette ufak bir hasar vardı.Ayrıca makinenin baş kısmında da ufak bir gölgelenme vardı. Bunu Mühle Türkiye'den Büşra Hanım'a ilettiğimde ilk söylediği ' Levent Bey, ürün içinize sinmemiş,bizim için önemli olan o. Siz bize ürünü gönderin,biz de size hemen yenisini gönderelim. ' Müşteri memnuniyetine verdikleri önemi zaten @ekilic2 komşumun paylaşımından görmüştüm. Bizzat yaşayınca da çok memnun oldum. Özellikle hasarlı gönderdiği malı geri almamakta direnen ve Türkiye'nin en büyük alış veriş sitelerinden olan N11 ile yaşadıklarımdan sonra aradaki farkı çok daha iyi gördüm. Keşke sadece kalite olarak değil zihniyet olarak da Mühle Türkiye gibi firmalarımız olsa ( Rocnel'i,Razorus'u ve İmpa Ticaret'i ayrı tutuyorum ). Bırakın hasarı müşterisinin içine sinmemesini bile önemseyen firmaları görmek ve bu firmalarla alış veriş yapmak insana güven veriyor. Gösterdikleri özen,nezaket ve her iki seferde de gönderdikleri hediyeler için Mühle Türkiye'den Büşra Hanım'a çok teşekkür ederim. Daha önce de alış veriş yapmıştım Mühle'den,bu gidişle son olmayacak da.
Bu arada Rocca'yı çok beğendim ama kutusundan çıkarıp da kullanmaya kıyamıyorum.Sanki hep kutusunda özenle saklanmalıymış korunmalıymış gibi hissediyorum. Herhalde ilk tıraşımı da SOTD'ye koyarım gibi geliyor
@crestor;
Komşum yeni almış olduğunuz ürün hayırlı olsun, keyifli tıraşlar dilerim. Bu yaşamış olduğunuz tecrübe yi aynen bende yaşadım.


@Akadir;
Ağabey yeni almış olduğun ürün hayırlı olsun, keyifli tıraşlar dilerim. ( Bu ne ola ki diye aklımda deli sorular
