20/07/2019, Saat: 16:53
Benim hatta turkcell orjinli 15 yıl dan fazla kullandım ama 3 yıl önce faturamı şişirdiler düzelttirdim bir kaç ay sonra gene aynısını yaptılar gene düzelttim ama her seferinde kontrol etmekten bıktım vodafone geçtim sonra bi kampanya vardı ona geçmek istedim mağaza görevlisi bunun için hattınızı başka bir operatöre geçirin bir ay sonra tekrar gelin dedi geçiş o geçiş türk telekomdayım 1.5 yıldan fazladır. Sonradan o görevlinin de yanlış bilgi verdiğini öğrendim
Vodafon dan genel anlamda memnundum ama call center daki görevlilerin bilgi düzeyleri sıfır insana yardımcı olma istekleri hiç yok mesela 3 ay netflix kampanyası vardı bana sizin böyle bir hakkınız yok yapamayız dediler ama ben kendi kendime uğraşıp yaptım daha böyle bir sürü şey yaşadım.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Vodafon dan genel anlamda memnundum ama call center daki görevlilerin bilgi düzeyleri sıfır insana yardımcı olma istekleri hiç yok mesela 3 ay netflix kampanyası vardı bana sizin böyle bir hakkınız yok yapamayız dediler ama ben kendi kendime uğraşıp yaptım daha böyle bir sürü şey yaşadım.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi