Çelik ne çeliği,soguk çekme mi,yay çeliği mi imalat çeliğimi,islah celigi mi? Tahminim 30-35 (maksimum) rockwelldir.Sert bi sunger ve kalin bir pasta isinizi gorur. Metylan biraz fazla universal bi urun isinizi gormemesi normal.
Metylani urettigimiz testerelerin govdelerindeki kaynak lekesi,kaynak pasta kalintisi vs'yi temizlemede denemis lakin cbs kalin oto pastasina yonelmistik. ( hem ekonomik hemde ciplak yay celiginde daha basarili)
Delik tikayarak is yapan yegane polish "autoglym srp polish" adli urundur. O da yuzeydeki delikleri kendi yapisindaki birseyleri deliklere doldurarak degil suruldugu yuzeydeki boyayi yumusatip yayarak yapar. Uygulamasi felan bi zahmettir zaten
Ustura'da gitmek bilmeyen leke vs niz varsa sayet daha kalin asindiricalar denemenizi tavdiye ederim. Asindiricinin ne ile asindirdigida muhim. Ben motorumun eksoz yanik lekelerini ciplak borudan polisaj kecesi ( sarjli matkap ucunda dusuk devirde)ve kalin pastayla ( krom nikel pastasiydi sanirim) cikardim( gene yandi ayri konu)Once kalin pastayla kaba hatalar, sonra ince polisle kalin pastanin hatalari ve en son koruma gerekiyorsa sayet korumaya alma( wax sealant vs) Bu saydiklarim klasik boyali araba kaportasi sureci. Bizim konumuz ciplak metallerde ise yuzey temizligi sureci ayni hatta daha agresif koruma ise kalin koruyucu yaglar,mumsu yaglar vs dir. ( maksat hava temasini kesmek)
Hic olmadi ben size bi iki parca iviz zivir yollayim onlarla bi deneyin. Onlarda kesmez ise 3000-5000 kum su zimparasiyla hafif bi operasyon.
Metylani urettigimiz testerelerin govdelerindeki kaynak lekesi,kaynak pasta kalintisi vs'yi temizlemede denemis lakin cbs kalin oto pastasina yonelmistik. ( hem ekonomik hemde ciplak yay celiginde daha basarili)
Delik tikayarak is yapan yegane polish "autoglym srp polish" adli urundur. O da yuzeydeki delikleri kendi yapisindaki birseyleri deliklere doldurarak degil suruldugu yuzeydeki boyayi yumusatip yayarak yapar. Uygulamasi felan bi zahmettir zaten
Ustura'da gitmek bilmeyen leke vs niz varsa sayet daha kalin asindiricalar denemenizi tavdiye ederim. Asindiricinin ne ile asindirdigida muhim. Ben motorumun eksoz yanik lekelerini ciplak borudan polisaj kecesi ( sarjli matkap ucunda dusuk devirde)ve kalin pastayla ( krom nikel pastasiydi sanirim) cikardim( gene yandi ayri konu)Once kalin pastayla kaba hatalar, sonra ince polisle kalin pastanin hatalari ve en son koruma gerekiyorsa sayet korumaya alma( wax sealant vs) Bu saydiklarim klasik boyali araba kaportasi sureci. Bizim konumuz ciplak metallerde ise yuzey temizligi sureci ayni hatta daha agresif koruma ise kalin koruyucu yaglar,mumsu yaglar vs dir. ( maksat hava temasini kesmek)
Hic olmadi ben size bi iki parca iviz zivir yollayim onlarla bi deneyin. Onlarda kesmez ise 3000-5000 kum su zimparasiyla hafif bi operasyon.