YAZAN: @ustura
25/03/2012, Saat: 19:18
Her Usturanin kendi yapisina göre bilenme sekli vardir,örnegin "singing"usturaya genis bir agiz yapamazsiniz veya Amerikalilarin "Chopper"diye adlandirdigi 28mm enindeki bir usturaya da daracik agiz acamazsiniz.Usturanin agzini yaparken cok konforlu olmasini istiyorsaniz facette sistemi uygulamasi gerekir.Facette kücük alan demektir,yani Usturanin agzinda böyle alanlar acmak gerekir.Izah etmesi biraz zor olacak ama biraz acayim.
Usturanin bileme islemi bittikten sonra Usturanin sirtina boydan boya bir bant yapistirilir(bildigimiz seffaf izole bant)ve 10.000-12.000 grit olan bir biley tasinda cekilir(sadece geriye dogru ve bastirmadan)sonra ayni islemi bir bant daha yapistirarak tekrarlarsiniz.Bu sekilde Usturanin agzinda üc Facette acmis olunur.
Bütün bu anlattiklarim sadece Usturanin agiz kismini ilgilendiran islemler,bu sekilde bilenen ustura kolay kolay körlenmez.Ayni sistemle Bilenen bicaklarin agzinda kirilma ihtimali cok düsük olur.
25/03/2012, Saat: 19:18
Her Usturanin kendi yapisina göre bilenme sekli vardir,örnegin "singing"usturaya genis bir agiz yapamazsiniz veya Amerikalilarin "Chopper"diye adlandirdigi 28mm enindeki bir usturaya da daracik agiz acamazsiniz.Usturanin agzini yaparken cok konforlu olmasini istiyorsaniz facette sistemi uygulamasi gerekir.Facette kücük alan demektir,yani Usturanin agzinda böyle alanlar acmak gerekir.Izah etmesi biraz zor olacak ama biraz acayim.
Usturanin bileme islemi bittikten sonra Usturanin sirtina boydan boya bir bant yapistirilir(bildigimiz seffaf izole bant)ve 10.000-12.000 grit olan bir biley tasinda cekilir(sadece geriye dogru ve bastirmadan)sonra ayni islemi bir bant daha yapistirarak tekrarlarsiniz.Bu sekilde Usturanin agzinda üc Facette acmis olunur.
Bütün bu anlattiklarim sadece Usturanin agiz kismini ilgilendiran islemler,bu sekilde bilenen ustura kolay kolay körlenmez.Ayni sistemle Bilenen bicaklarin agzinda kirilma ihtimali cok düsük olur.
__________________________________________
E n v i r o n m e n t a l i s t
E n v i r o n m e n t a l i s t