29/06/2020, Saat: 02:30
Aslında bu işi yaygınlaştırmanın yolu bizlerden, yani "İnsan Faktöründen" geçmemekte, BİM, A101 veya bir Migros'un stantlarında geleneksel tıraş ürünlerine yer vermeleri yapılacak en etkili çalışmadır.
Hatırlarsanız yakın zamanlarda BİM'e Marmara marka sabun ve fırça gelmişti ve bizler de umutlanmıştık market geleneksel tıraşa giriyor diye, işte bu gibi yerlerde çok değil, birkaç sabun, birkaç fırça ve bir veya iki jilet markası sürekli satışta olsa, bu minimal etki bile bizim reklam ve anlatımlarımızdan çok iş yapar.
BİM'in ürünü Man's marka tıraş aletlerini personna yapıyor bildiğim kadar ki personna'nın jiletleri de var.
Hatta Derby yani Azmüsabet, Şok Market'in sahibi Ülker'in, yani Yıldız Holding'in. Şok Market bünyesinde bir Sabun, Jilet ve Fırça standı sürekli yer alsa ..
Gelenekseli anlatma konusunda moral bozmaya gelmedim tabi ki, yalnızca günümüz satış ve pazarlama politikalarına uygun düşünmeye çalışıyorum.
Hatırlarsanız yakın zamanlarda BİM'e Marmara marka sabun ve fırça gelmişti ve bizler de umutlanmıştık market geleneksel tıraşa giriyor diye, işte bu gibi yerlerde çok değil, birkaç sabun, birkaç fırça ve bir veya iki jilet markası sürekli satışta olsa, bu minimal etki bile bizim reklam ve anlatımlarımızdan çok iş yapar.
BİM'in ürünü Man's marka tıraş aletlerini personna yapıyor bildiğim kadar ki personna'nın jiletleri de var.
Hatta Derby yani Azmüsabet, Şok Market'in sahibi Ülker'in, yani Yıldız Holding'in. Şok Market bünyesinde bir Sabun, Jilet ve Fırça standı sürekli yer alsa ..
Gelenekseli anlatma konusunda moral bozmaya gelmedim tabi ki, yalnızca günümüz satış ve pazarlama politikalarına uygun düşünmeye çalışıyorum.
"Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olunmaz!" [Konfüçyüs]