Peki reklam veren firmaların ürünleri hakkında düşüncelerimizi belirtmeye devam edebilecek miyiz? Arko tıraş sabununu beğeniyoruz ama tıraş kolonyalarını, balsamlarını kullanan kaç kişi var? Bence arko tıraş sabunu varken Derby vs. sabunlara hiç gerek yok yada evyap'ın müşteri hizmetleri çok kötü. Bunu söyleyebilecek miyim?
Zaten yerli üretim kaç tane ürün tercih ediyoruz ki? Daha Evyap'tan maillerine cevap alan bile yok.
Bu forum tıraş konusunda otorite bence Türkiye'de. Tecrübeli üyeler bir ürünü alıp denediklerinde kalitesi, ederi ortaya çıkıyor. Firmanın reklam, pazarlama çabalarının hiç önemi yok. İster üzerinde iki kata kadar koruyucu yazsın ister her kanalda reklamı çıksın. Ama normal insanlar bunlara dikkat eder. Bence hiç bir firma kalitesinin açığa çıkmasını istemez. Çünkü kalitesi sayesinde değil pazarlaması sayesinde marka olmuştur.
Şu an bile çoğu yere malum yer diyoruz. İsmini verip fiyatları fahiş tercih etmeyin diyemiyoruz hep "malum yer" oluyor. Kartuşlu bıçakların ismini söyleyemiyoruz ama aynı markanın vintage ürünlerini göğe çıkarıyoruz.
Televizyonda bir sürü marka sansürleniyor, bir şey tartışırken marka söylemeye ödleri kopuyor. Tabi haksız da sayılmazlar tamamen, Türkiye hazır değil böyle şeylere. İnsanlar çabuk etkilenir.
Geçenlerde bir mesajda bir üye porsuk fırça ithal ettiklerini iletişim bilgileri ile beraber belirtti. Başka bir üye benzer kalite fırçaların satıldığı fiyatın 3-4 katına sattıklarını söyleyince üye hemen mesajını sildi. Mesela arko reklam verdi tıraş sabunlarını göğe çıkardık. Ama 1 liraya sabun alır adam 6 ay başka bir şey almaz. E o zaman jelleri, köpükleri kim alacak?
Ben zaten tıraş malzemelerinin sonunun sporcu ürünlerine benzemesinden korkuyorum.
Zaten yerli üretim kaç tane ürün tercih ediyoruz ki? Daha Evyap'tan maillerine cevap alan bile yok.
Bu forum tıraş konusunda otorite bence Türkiye'de. Tecrübeli üyeler bir ürünü alıp denediklerinde kalitesi, ederi ortaya çıkıyor. Firmanın reklam, pazarlama çabalarının hiç önemi yok. İster üzerinde iki kata kadar koruyucu yazsın ister her kanalda reklamı çıksın. Ama normal insanlar bunlara dikkat eder. Bence hiç bir firma kalitesinin açığa çıkmasını istemez. Çünkü kalitesi sayesinde değil pazarlaması sayesinde marka olmuştur.
Şu an bile çoğu yere malum yer diyoruz. İsmini verip fiyatları fahiş tercih etmeyin diyemiyoruz hep "malum yer" oluyor. Kartuşlu bıçakların ismini söyleyemiyoruz ama aynı markanın vintage ürünlerini göğe çıkarıyoruz.
Televizyonda bir sürü marka sansürleniyor, bir şey tartışırken marka söylemeye ödleri kopuyor. Tabi haksız da sayılmazlar tamamen, Türkiye hazır değil böyle şeylere. İnsanlar çabuk etkilenir.
Geçenlerde bir mesajda bir üye porsuk fırça ithal ettiklerini iletişim bilgileri ile beraber belirtti. Başka bir üye benzer kalite fırçaların satıldığı fiyatın 3-4 katına sattıklarını söyleyince üye hemen mesajını sildi. Mesela arko reklam verdi tıraş sabunlarını göğe çıkardık. Ama 1 liraya sabun alır adam 6 ay başka bir şey almaz. E o zaman jelleri, köpükleri kim alacak?
Ben zaten tıraş malzemelerinin sonunun sporcu ürünlerine benzemesinden korkuyorum.