Epey bir araştırmam oldu. L200 ne yazık güç olarak çok geride kaldı(136hp) Amarok güç donanım vs olarak güzel lakin pickup tecrubesi olmayan Vw'yi kullanınca bazı şeylerin tam olmadığı hissine kapıldım. Ford Ranger'in son kasası çok başarılı, handikap olarak ise neredeyse amerikan pick up'larına yakın boyutları.
Nissan Navara donanım güç sürüş dinamiği olarak başarılı, lakin yakıt tüketimi ve arka koltukların mezar gibi olması bu aracı silmek için yeterli.Herhangi bir sebebi olmamakla beraber
Toyota takıntım beni sürekli Hilux'a yönlendiriyor
D-Max'ların eski kasası kaya gibi araçtı, dezavantajı; Fırıncı arabası imajı, yeni kasası ile ilgili bilgim yok.
Mazda Bt50; Ford ranger ile aynı araç zaten
Kıssadan hisse bu araçların hemen hepsi güney amerika üretimi ve birbirlerine yakın karakterlerdeler. İşletim maliyetleri yüksek olduğu için saha dışı kullanımda fuzuli araçlar.
Otoban yüksek hız kullanımlarına gelmeyen araçlar. Misal sürekli Ankara İstanbul arası koşturan birinin sonu genelde taklayla noktalanır
Genelde düzgün bir jipe parası yetmeyenler tercih ediyor. Orta sınıf dizel araç fiyatlarına sahip olunabiliniyor( 60-80bin TL civari)
Saha kullanımında ise son derece pratik ,düzgün lastik seçimi ve mekanik difransiyel kilitleri ile ( az elektronik bol mekanik yani) ( abs temelli çalışan elektronik çekiş sistemleri sert koşullarda bir yere kadar iş görür)arazide oldukça başarılı ilerleyebilen ,kırıcı yüzeylerde insanın canını sıkmayan neşeli araçlar
Nissan Navara donanım güç sürüş dinamiği olarak başarılı, lakin yakıt tüketimi ve arka koltukların mezar gibi olması bu aracı silmek için yeterli.Herhangi bir sebebi olmamakla beraber
Toyota takıntım beni sürekli Hilux'a yönlendiriyor
D-Max'ların eski kasası kaya gibi araçtı, dezavantajı; Fırıncı arabası imajı, yeni kasası ile ilgili bilgim yok.
Mazda Bt50; Ford ranger ile aynı araç zaten
Kıssadan hisse bu araçların hemen hepsi güney amerika üretimi ve birbirlerine yakın karakterlerdeler. İşletim maliyetleri yüksek olduğu için saha dışı kullanımda fuzuli araçlar.
Otoban yüksek hız kullanımlarına gelmeyen araçlar. Misal sürekli Ankara İstanbul arası koşturan birinin sonu genelde taklayla noktalanır
Genelde düzgün bir jipe parası yetmeyenler tercih ediyor. Orta sınıf dizel araç fiyatlarına sahip olunabiliniyor( 60-80bin TL civari)
Saha kullanımında ise son derece pratik ,düzgün lastik seçimi ve mekanik difransiyel kilitleri ile ( az elektronik bol mekanik yani) ( abs temelli çalışan elektronik çekiş sistemleri sert koşullarda bir yere kadar iş görür)arazide oldukça başarılı ilerleyebilen ,kırıcı yüzeylerde insanın canını sıkmayan neşeli araçlar