ben ağır off road düşündüğüm için l200 bakıyordum, vergisi de uygun diğer araçlara göre, bu tip araçlarda eğer off road yapılacaksa kime sorarsanız l200 diyecektir. hem modifiyelisine hem normaline bindim. modifiyelisine 1.90 boyumla tırmanarak bindim ayrı konu konfor ve off road başarısı açısından dengeli bir araç. beygir gücüne bakmayın, 99 beygir pajeronun modifiyesiz neler yapabildiğini gördüm off roadda. tırmanış gücü mükemmel. dif lock. çok önemli bir avantaj, göz ardı edilemez. l200' lerin içi de doludur, bir navara konforu yok lakin ondan daha üstün bir yol tutuş ve tırmanma yeteneği var (çamur da da avantajı çok büyük). japon deme sebebim, herkesin fikri ayrıdır elbette lakin safkan japondan başka bir araca kolay kolay binmem. sebeblerini yazsam şimdi uzun olur. d-max' lerin de iyi olduğunu off road yarışçılarından duydum. anladığım kadarı ile modifiye düşünmüyorsunuz. l200 kendi haliyle de bazı yerleri kolaylıkla atlatabiliyor. magnum modelini tavsiye ederim size. ikinci olarak maalesef ülkemizde tacoma olmadığından hilux bakmanızı da önerebilirim. off road konusunda bu da ülkemiz canavarlarındandır.
diğer bir yönü de mitsubishi pajero içinde bulunan dakar şampiyonu 4x4 aktarım sisteminin (her konuda inanılmaz bir sistem) l200' e aynen aktarılması ve yetenekli bir arazi vitesi.
diğer bir yönü de mitsubishi pajero içinde bulunan dakar şampiyonu 4x4 aktarım sisteminin (her konuda inanılmaz bir sistem) l200' e aynen aktarılması ve yetenekli bir arazi vitesi.