01/03/2013, Saat: 23:46
(Son Düzenleme: 01/03/2013, Saat: 23:46, Düzenleyen: Prometheus.)
Dostlar merhaba,
Uzun uğraşlar ve stres sonunda paramı geri aldım...
Kredi kartıma iade yaptı sonunda...
Bunu da böyle atlattık...
Saygılar...
Üstad İngilizcem o kadar iyi değil, metinleri de hanım yazdı zaten... Parayı alamasaydım senden rica edecektim ama...
Aynen komşum, takipsiz bir toplu iğne almam artık...
Uzun uğraşlar ve stres sonunda paramı geri aldım...
Kredi kartıma iade yaptı sonunda...
Bunu da böyle atlattık...
Saygılar...
(14/02/2013, Saat: 22:20)Lord Sparhawk Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(14/02/2013, Saat: 21:26)Prometheus Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar PTT konusunda yorum yapamam, sonuna kadar haklı olabilirsiniz...
Ancak, ben 14/12/2012 tarihinde 50 € ödediğim ürünü yada parasını 14/02/2013 olmasına rağmen hala geri alamadım.
Ürünü tekrar gönder diyorum göndermiyor, paramı ver diyorum vermiyor...
Ne düşünmem lazım...
Kesinlikle kimseye alışveriş yapmasını önermiyorum şahsi olarak, benim müşteri memnuniyetim sıfır...
Hatta forumda ki arkadaşlarımdan da destek beklerim benim için...
Firma bu kadar uzun süre içerisinde müşterisıne çözüm üretemez mi???
Bu konuyla ilgili olarak badger&lade'de yazdın mı komşum? Yazmadıysan yaz orada açılan konular çok etkili oluyor, 1günde binlerce kişi okuduğu için müşteri kaybetmeyi göze alamıyorlar.
Üstad İngilizcem o kadar iyi değil, metinleri de hanım yazdı zaten... Parayı alamasaydım senden rica edecektim ama...
(15/02/2013, Saat: 01:44)inceptum Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Evet bence de "yapacak birsey yok" gibi bir tutuma girdilerse hafiften bir tehdit edin bb, smf vs.de bunu yazacagim diye.
Ve herkese de kissadan hisse olsun, boyle seyleri takipsiz al-ma-yin.
(14/02/2013, Saat: 22:20)Lord Sparhawk Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(14/02/2013, Saat: 21:26)Prometheus Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar PTT konusunda yorum yapamam, sonuna kadar haklı olabilirsiniz...
Ancak, ben 14/12/2012 tarihinde 50 € ödediğim ürünü yada parasını 14/02/2013 olmasına rağmen hala geri alamadım.
Ürünü tekrar gönder diyorum göndermiyor, paramı ver diyorum vermiyor...
Ne düşünmem lazım...
Kesinlikle kimseye alışveriş yapmasını önermiyorum şahsi olarak, benim müşteri memnuniyetim sıfır...
Hatta forumda ki arkadaşlarımdan da destek beklerim benim için...
Firma bu kadar uzun süre içerisinde müşterisıne çözüm üretemez mi???
Bu konuyla ilgili olarak badger&lade'de yazdın mı komşum? Yazmadıysan yaz orada açılan konular çok etkili oluyor, 1günde binlerce kişi okuduğu için müşteri kaybetmeyi göze alamıyorlar.
Aynen komşum, takipsiz bir toplu iğne almam artık...
Muhle R89, WS Double Edge, FS Finest Badger 26 mm, Cerrus Pure Badger