04/11/2013, Saat: 01:03
(03/11/2013, Saat: 20:40)metinnitem1 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İki otomatik ödeme talimatına rağmen İş Bankası kredi kartı yıllık ücreti kesti.Yazın müzelerin birinde yaşadığım sıkıntıyı aşmamda yardımcı olduğu için bir kaç mailleşmenin ötesine taşınabilecek bir durumu uzatmak istemedim.1993 yılından beri hesaplarım var.Krediler aldım ve ödedim.Kullandığım tek kredi kartı İş Bankasının.Oğlumun benim adıma birikim hesabı ve kumbara hesabı olmasına rağmen.Ne diyeyim ben sana
İnsan işi olan hiçbir şey mükemmel olmayacağı gibi bankalar da mükemmel değil. Hepsinin ayrı problemleri var. Benim çalıştığım bankada da benzer şeyler oluyor. Genelde bana atanan müşteri hizmetleri yetkilisine mail atarak çözüyorum, çözemezsem haklı müşteri hattını arayıp şikayet ediyorum.
Sizden farklı olarak hakkım olan hiçbir şeyi bankaya bırakmam. 1 lira bile olsa hesabını sorarım ve bundan yorulmam.
Örneğin, şirket anlaşması nedeniyle bonus kartımdan para kesilmemesi gerekiyor ancak her sene kesiyorlar ve ben her sene geri iade etmeleri için email atıyorum. Belli ki bunu otomatize hale getirmemişler. Dediğim gibi böyle şeyler bütün bankalarda oluyor.