Merhaba komşular. Ben birkaç sayfa önce jilet kutuları ezik / deforme geldiğini yazan komşunuz.
Bazı arkadaşlar jiletin böyle kullanılabileceğini,kutunun yamuk ezik olmasının önemli olmadığını belirtmiş. Böyle düşünen arkadaşlar yorumlarında samimi ise, bende olan kartelaları, kendi ellerindeki kartelalarla değişmeyi öneriyorum.Benden giden ve kendisinin gönderdiği kargonun ücretini de karşılamaya hazırım.
Hepsi birer kartela olmak üzere GSB,G platinum,Nacet,G7oc yeşil.
Değişime razı olmayacak komşularımın bu durumun önemsiz gibi mesaj
yazmamalarını rica ediyorum.
Ben haftada 2 en çok 3 kez tıraş oluyorum.
1 kartela = 100 jilet
1 jileti 3 kez kullanıyorum ki 1 haftalık tıraş demek.
bu durumda 1 kartela 2 yıl - 4 kartela 8 yıl demek.
Zaten elimde yukarıda ki hesaba göre 20+ yıl yetecek jilet varken,ihtiyacım olmadığı halde, jiletler arkamdan gelen iki oğluma da kalsın, (günümüz jiletlerinin gelecekteki jiletlerden daha iyi olduğunu düşünüyorum) birazda koleksiyonluk bırakırım diye, 4 kartela daha aldım. Bu ezik paketlerin dolabımda durması beni rahatsız edecek, kaldı ki jiletlerin performansı, kutuların iç duvarına temas etmekten zarar gördümü bilmiyorum.
Ufak bir ihtimal de olsa aklımda bu endişe ile traş olmak istemiyorum.
Ne isterdim / Ne oldu / Ne yaptım ;
Ne isterdim :
Toptantr nin iade değil değişim yapmasını, bana yeni ürünler göndermesini gelen kargocuya da bendekileri teslim etmek isterdim.Normalde önce benim göndermem gerekir tabi ama malum salgın olayından sokakla teması minimuma
indirmek için böyle bir güzellik yapılabilirdi ama tabiki şart değil.Böyle olmadı diye eleştiremem.
Ne oldu :
Toptantr adına whatsapp dan yazıştığım müşteri temsilcisi kendisine gönderdiğim resimlerde kutulardaki ezilmenin çok belli olmadığını, geltir.com a yüklediğim resimlerde daha belirgin olduğunu söyledi ve diğer resimleri de istedi.
İstediği resimleri gönderdim,yönetime mail attığını,iade için onay kodu gelince benimle paylaşacağını yazdı. 24 saat
geçmesine rağmen onay kodu gelmeyince tekrar yazdım. Hala mailin gelmediğini yazdı.Bekliyorum.
Şimdi düşünüyorum, paket geç kargoya verildi olabilir işler yoğun ilerde düzelir.
Paketleyen arkadaş düzgün paket yapmamış,olsun uyarıldılar artık düzgün paket yapacaklar.
Ama iade olayının uzaması,yönetimin onayına kalması müşteri memnuniyetine eksik önem verdiklerini hissettiriyor.
Toptantr,buyüzden birdahaki alışverişimizden emin adımlarla uzaklaşıyor.
Ne yaptım :
Dün bonherre.com dan Kargodan ezik gelen ürünlere ek 1 kartela da Perma-Sharp satın aldım.
Ben bu satırları yazerken kargo dağıtımda
Fiyatlar kredi kartıyla ödediğinizde neredeyse aynı,en azından aynı gün kargoya verildi ve inşallah kargoda sorun
çıkmaz ama gelen ürünler ezik yada eksik çıkarsa sorunumun daha hızlı çözüleceğini düşünüyorum.