04/06/2020, Saat: 20:54
ToptanTr.com
|
04/06/2020, Saat: 20:55
(04/06/2020, Saat: 20:54)zorsakal Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @Kacak komşuma geçmiş olsun diliyorum..gerçekten kendi başıma gelmiş gibi hissettim..daha önce de vukuatları vardı.Sağolun komşum. MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
04/06/2020, Saat: 21:14
@Kacak komşum geçmiş olsun
Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me..
04/06/2020, Saat: 21:15
Toptantr firmasından kaç defa alışverişin son aşamasına gelip de iptal ettim hatırlamıyorum. İlk günden beri bakıyorum kimi komşumuz memnun kimisini de o kadar bıktırmışlar ki neredeyse firmayla kanlı bıçaklı olacaklar. İletişimleri iyi gibi ama çoğu sonuçsuz kalıyor. (Buradaki gözlemlerime dayanarak) İlk alışveriş yapan komşularımızın kargoları genelde sıkıntılıydı. Sonraları düzeldi. İade süreçlerinde parasını bir aya kadar alamayanlar oldu. Eksik ürün çıktığında -devlet dairesi gibi bir oraya bir buraya yönlendirmeler- parasını alamayanlar. Tabi bu kadar olumsuz alışveriş tecrübesi yaşayan varken, bir o kadar sorunsuz alışveriş yapan oldu. Yani iş biraz şansa kaldı. Bende işimi pek şansa bırakmak istemedim. İmpa veya razorustan bu olumsuzlukları yaşayan var mıdır ? Bilemem. Ama sıkıntı varsa da çözülmüştür. Bazen muhabbeti geçiyor "Neden tedarikçilere laf söylettirmiyorlar" diye. Çünkü Türkiye'de arko-yuma-derby'den başka geleneksel tıraş ürünü yokken bu firmalar bir avuç müşteri için ellerinden geleni yapmışlar ve yapıyorlar. Özenli, hızlı, hediyeli paketler. Bıkmadan usanmadan sorularınıza cevap veriyorlar. Toptantr ise adı üstünde toptancı. Bir şey eksik çıkınca depo görevlisi, müşteri temsilcisi, şoför derken bi muhatap bulamıyorsunuz. Ben artık yaşanan son olumsuzluklardan sonra alışveriş yapmam. Yapana da karışacak halim yok.
Yukarıda yazdıklarım birçok geçmiş yorumun özeti gibi oldu. Bu arada ne Mustafa Bey'i ne de Noyan Bey'i yolda görsem tanımam. Hiç kimsenin de avukatı değilim. Haydi pürüzsüz tıraşlar.
Tıraş oluyorum, o halde varım.
04/06/2020, Saat: 21:26
(04/06/2020, Saat: 19:34)Kacak Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Komşularım daha önce bu siteden iki defa sorunsuz alışveriş yaptım hatta burada da yazdım. Üçüncü alışverişimi gecen ayın 26 sında sipariş ettim. Ayın 28 inde kargoya verdiler, eyvallah dedim pandemi sürecidir normaldir. Hangi bankanın kredi kartı ile alışveriş yaptıysanız, oraya harcama itirazında bulunun, onlar uğraşsınlar. Canınızı sıkmaya değmez. Aynı ürünler az bir fiyat farkıyla bonherre'de de var, oradan alırız biz de. Öncelikle müşteriye saygı göstermeleri ve sorunları kısa sürede çözmeleri gerekir.
GÖREV OLSA BİZE YAPTIRIRDINIZ!
04/06/2020, Saat: 21:28
(04/06/2020, Saat: 21:15)lim10 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Toptantr firmasından kaç defa alışverişin son aşamasına gelip de iptal ettim hatırlamıyorum. İlk günden beri bakıyorum kimi komşumuz memnun kimisini de o kadar bıktırmışlar ki neredeyse firmayla kanlı bıçaklı olacaklar. İletişimleri iyi gibi ama çoğu sonuçsuz kalıyor. (Buradaki gözlemlerime dayanarak) İlk alışveriş yapan komşularımızın kargoları genelde sıkıntılıydı. Sonraları düzeldi. İade süreçlerinde parasını bir aya kadar alamayanlar oldu. Eksik ürün çıktığında -devlet dairesi gibi bir oraya bir buraya yönlendirmeler- parasını alamayanlar. Tabi bu kadar olumsuz alışveriş tecrübesi yaşayan varken, bir o kadar sorunsuz alışveriş yapan oldu. Yani iş biraz şansa kaldı. Bende işimi pek şansa bırakmak istemedim. İmpa veya razorustan bu olumsuzlukları yaşayan var mıdır ? Bilemem. Ama sıkıntı varsa da çözülmüştür. Bazen muhabbeti geçiyor "Neden tedarikçilere laf söylettirmiyorlar" diye. Çünkü Türkiye'de arko-yuma-derby'den başka geleneksel tıraş ürünü yokken bu firmalar bir avuç müşteri için ellerinden geleni yapmışlar ve yapıyorlar. Özenli, hızlı, hediyeli paketler. Bıkmadan usanmadan sorularınıza cevap veriyorlar. Toptantr ise adı üstünde toptancı. Bir şey eksik çıkınca depo görevlisi, müşteri temsilcisi, şoför derken bi muhatap bulamıyorsunuz. Ben artık yaşanan son olumsuzluklardan sonra alışveriş yapmam. Yapana da karışacak halim yok.+1 Aynen katılıyorum komşum. Çekirge misali iki iyi alışveriş, üçüncüde patladı. Ekonomik olarak bir karar verip alışveriş yaptık sonucuna da katlanacağız, uğraşacağız. (Yazdıklarım kesinlikle kimseyi ajite etmek, kışkırtmak için yazılmadı sadece yaşadıklarımı paylaştım) MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi (04/06/2020, Saat: 21:26)Alfred Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hangi bankanın kredi kartı ile alışveriş yaptıysanız, oraya harcama itirazında bulunun, onlar uğraşsınlar. Canınızı sıkmaya değmez. Aynı ürünler az bir fiyat farkıyla bonherre'de de var, oradan alırız biz de. Öncelikle müşteriye saygı göstermeleri ve sorunları kısa sürede çözmeleri gerekir.Komşum parasında da değilim, nereye neler harcamıyoruz ama insanın kendi parasıyla rezil olması kanına dokunuyor. MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
04/06/2020, Saat: 21:34
(04/06/2020, Saat: 19:34)Kacak Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Komşularım daha önce bu siteden iki defa sorunsuz alışveriş yaptım hatta burada da yazdım. Üçüncü alışverişimi gecen ayın 26 sında sipariş ettim. Ayın 28 inde kargoya verdiler, eyvallah dedim pandemi sürecidir normaldir. Geçmiş olsun komşum. Alışveriş yaptığınız bankayı arayın. Harcama itirazı yapın. Teslim edilmedi diye. Bahse konu paket elinize yine gelmez ise edevlet ten hakem heyetine başvurun. Online olarak 5 dk sürmüyor. Karar çabuk alınıyor.
04/06/2020, Saat: 21:35
(04/06/2020, Saat: 21:29)Kacak Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Komşum parasında da değilim, nereye neler harcamıyoruz ama insanın kendi parasıyla rezil olması kanına dokunuyor. gecmis sun hocam, anlattiginiz nahos olay umarim kimsenin hicbir alisverisinde olmaz. benzer sorunlar yasadim bir cok alisverisimde, bu hissiyat gercekten cok kotu,uzucu. gecmis olsun hocam.(imla icin kusura bakmayin.duzenleme fonksiyobu kaldirilca duzeltemedim)
04/06/2020, Saat: 21:40
04/06/2020, Saat: 21:46
@Kacak komşum öncelikle çok geçmiş olsun. Bu başlık altında sizin gibi mağdur olan bir komşumuza destek verdim ve geçte olsa mağduriyeti giderdiler. O süreçte firmanın avukatı olduğunu ifade eden bir komşumuz vardı. Burada mahlasları nezaket icabı paylaşmıyorum. İsteyen konudaki önceki yorumları okuyarak probleme ve halline vakıf olabilir. Değerli komşum lütfen her gün sürekli takipçi ve ısrarcı olmaktan vaz geçmeyiniz. Sizinle görülen hanımefendi sitelerindeki WhatsApp hattına direkt yanıt veren kişi olduğunu tahmin ediyorum. Benim yaşadığım kargo teslim edilmeyişi sorunu da çözmüştü kendisi. Geltir'e yakışır nezaketimizle ama ısrarcı olarak, gerekirse sesinizi duyulabilmesi için biraz yükselterek talepkar olun. En fazla bir kaç gün sonra problemin çözüleceğini tahmin ediyorum.
As long as you have drinking days than hungover days, you're fine ...
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
Konuyu Okuyanlar: