ToptanTr.com
@Kacak komşuma geçmiş olsun diliyorum..gerçekten kendi başıma gelmiş gibi hissettim..daha önce de vukuatları vardı.
@Nani Kus komşuma da katılıyorum.

bireysel kararımdır..alış verişi kökünden bitirdim..üyeliğimi sildirdim...

olay yorumsuz...kabul edilebilir değil..
Cevapla
(04/06/2020, Saat: 20:54)zorsakal Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @Kacak komşuma geçmiş olsun diliyorum..gerçekten kendi başıma gelmiş gibi hissettim..daha önce de vukuatları vardı.
@Nani Kus komşuma da katılıyorum.

bireysel kararımdır..alış verişi kökünden bitirdim..üyeliğimi sildirdim...

olay yorumsuz...kabul edilebilir değil..
Sağolun komşum.

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cevapla
@Kacak komşum geçmiş olsun
Fool me once,  shame on you. Fool me twice, shame on me..
Cevapla
Toptantr firmasından kaç defa alışverişin son aşamasına gelip de iptal ettim hatırlamıyorum. İlk günden beri bakıyorum kimi komşumuz memnun kimisini de o kadar bıktırmışlar ki neredeyse firmayla kanlı bıçaklı olacaklar. İletişimleri iyi gibi ama çoğu sonuçsuz kalıyor. (Buradaki gözlemlerime dayanarak) İlk alışveriş yapan komşularımızın kargoları genelde sıkıntılıydı. Sonraları düzeldi. İade süreçlerinde parasını bir aya kadar alamayanlar oldu. Eksik ürün çıktığında -devlet dairesi gibi bir oraya bir buraya yönlendirmeler- parasını alamayanlar. Tabi bu kadar olumsuz alışveriş tecrübesi yaşayan varken, bir o kadar sorunsuz alışveriş yapan oldu. Yani iş biraz şansa kaldı. Bende işimi pek şansa bırakmak istemedim. İmpa veya razorustan bu olumsuzlukları yaşayan var mıdır ? Bilemem. Ama sıkıntı varsa da çözülmüştür. Bazen muhabbeti geçiyor "Neden tedarikçilere laf söylettirmiyorlar" diye. Çünkü Türkiye'de arko-yuma-derby'den başka geleneksel tıraş ürünü yokken bu firmalar bir avuç müşteri için ellerinden geleni yapmışlar ve yapıyorlar. Özenli, hızlı, hediyeli paketler. Bıkmadan usanmadan sorularınıza cevap veriyorlar. Toptantr ise adı üstünde toptancı. Bir şey eksik çıkınca depo görevlisi, müşteri temsilcisi, şoför derken bi muhatap bulamıyorsunuz. Ben artık yaşanan son olumsuzluklardan sonra alışveriş yapmam. Yapana da karışacak halim yok.

Yukarıda yazdıklarım birçok geçmiş yorumun özeti gibi oldu. Bu arada ne Mustafa Bey'i ne de Noyan Bey'i yolda görsem tanımam. Hiç kimsenin de avukatı değilim.

Haydi pürüzsüz tıraşlar.
Tıraş oluyorum, o halde varım.
Cevapla
(04/06/2020, Saat: 19:34)Kacak Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Komşularım daha önce bu siteden iki defa sorunsuz alışveriş yaptım hatta burada da yazdım. Üçüncü alışverişimi gecen ayın 26 sında sipariş ettim. Ayın 28 inde kargoya verdiler, eyvallah dedim pandemi sürecidir normaldir.
Ayın 30 unda kargo elime ulaştı, fakat daha sonradan öğrendiğim kadarıyla ankarada başka bir müşteriye gitmesi gereken kargo bana gelmiş, benim kargom da o müşteriye gitmiş. Yine eyvallah dedim. Yoğunluk ve bir depo görevlisinin hatasıdır dedim.
O gün bugündür en az günde 4-5 defa telefonla görüşüyorum hala ne gelen kargo var ne de iade edilen para. Kargoya bile kendilerinin ulaşamadığını söyleyip, benden kargoya ulaşmamı istiyorlar.
En son bugün artık sabrım taştı. Verdiğim siparişlerin içinde maske de var. Diğer müşteri kimdir nedir bilmem, ya bana paramı iade edin ya da kendi deponuzdan yeni ürün çıkışı yapın dedim. Diğer müşteri hasta ise içinde bulunduğumuz ortamda başkasının temas ettiği maskeyi istemiyorum dediğimde artık seviye atladık başka bir müşteri temsilcisi aradı.
Yeni arayan bayan maskelerin depodaki görevlilerin, kargo görevlilerinin elinden geçtiğini ama çok titiz davrandıklarını beyan etti. Ben sizden şüphe duysam zaten alışveriş yapmazdım ama müşterinizi bilmem belki de o hasta dediğimde de, kaç gündür gelemeyen kargomun ne hikmetse yola çıktığı bilgisini verdi. Ben ısrarla iade talep edince de, kargonun ikamet ettiğim ile yola çıktığını, buraya gelince tekrar şube ile görüşüp kendilerine yönlendireceğini ve bana hiç gelmeyen ürün onlara geri dönünce iade işlemini başlatacaklarını, hatta bunun için de iade faturası kesmemi istedi. Ben bireysel müşteriyim ne faturası dediğimde de bunu muhasebeye sorayım dedi. Yani hala iade alıp alamayacağım konusunda bile anlaşamadık.
Kendilerine bu yaşadığım deneyimi forumda paylaşacağımı belirttiğimde de tehditkar bir şekilde, bizim orada avukatımız var siz paylaşın o cevabı verir, daha önce de olmuştu geltirde dedi. Daha önce olmasından utanacağı yere bunu bir tehdit unsuru gibi kullanmaya kalktı. Gerçekten çok ilginç.
Kıssadan hisse; karamanın koyunu, sonra çıkar oyunu.
Kendi şahsi düşüncem firma ile ilgili tamamen değişti. Yaptığım görüşmelerde, whatsapp sorumlusu, depo görevlisi, bizimle görüşen müşteri temsilcisi, muhasebe gibi birbiriyle görüşmeyip birbirine sorumluluk atan bir yapıya tanıklık etmiş oldum.
İnşallah firma olarak yeni bir yapılanmaya giderler, yoksa çok müşteri kaybederler. Elime ulaştıramadıkları kargoyu kendilerine ne zaman ulaştıracaklar Allah bilir. Ben kendi adıma bir daha bu firmadan alış veriş yapmayı kesinlikle düşünmüyorum.

Avukat bey sen de buradaysan bir ses ver de konuşalım.

Kusura bakmayın biraz sinirle ve hızlıca yazdım. Kelime hatalarım ya da cümle düşüklüğü varsa affola.

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hangi bankanın kredi kartı ile alışveriş yaptıysanız, oraya harcama itirazında bulunun, onlar uğraşsınlar. Canınızı sıkmaya değmez. Aynı ürünler az bir fiyat farkıyla bonherre'de de var, oradan alırız biz de. Öncelikle müşteriye saygı göstermeleri ve sorunları kısa sürede çözmeleri gerekir.
GÖREV OLSA BİZE YAPTIRIRDINIZ!
Cevapla
(04/06/2020, Saat: 21:15)lim10 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Toptantr firmasından kaç defa alışverişin son aşamasına gelip de iptal ettim hatırlamıyorum. İlk günden beri bakıyorum kimi komşumuz memnun kimisini de o kadar bıktırmışlar ki neredeyse firmayla kanlı bıçaklı olacaklar. İletişimleri iyi gibi ama çoğu sonuçsuz kalıyor. (Buradaki gözlemlerime dayanarak) İlk alışveriş yapan komşularımızın kargoları genelde sıkıntılıydı. Sonraları düzeldi. İade süreçlerinde parasını bir aya kadar alamayanlar oldu. Eksik ürün çıktığında -devlet dairesi gibi bir oraya bir buraya yönlendirmeler- parasını alamayanlar. Tabi bu kadar olumsuz alışveriş tecrübesi yaşayan varken, bir o kadar sorunsuz alışveriş yapan oldu. Yani iş biraz şansa kaldı. Bende işimi pek şansa bırakmak istemedim. İmpa veya razorustan bu olumsuzlukları yaşayan var mıdır ? Bilemem. Ama sıkıntı varsa da çözülmüştür. Bazen muhabbeti geçiyor "Neden tedarikçilere laf söylettirmiyorlar" diye. Çünkü Türkiye'de arko-yuma-derby'den başka geleneksel tıraş ürünü yokken bu firmalar bir avuç müşteri için ellerinden geleni yapmışlar ve yapıyorlar. Özenli, hızlı, hediyeli paketler. Bıkmadan usanmadan sorularınıza cevap veriyorlar. Toptantr ise adı üstünde toptancı. Bir şey eksik çıkınca depo görevlisi, müşteri temsilcisi, şoför derken bi muhatap bulamıyorsunuz. Ben artık yaşanan son olumsuzluklardan sonra alışveriş yapmam. Yapana da karışacak halim yok.

Yukarıda yazdıklarım birçok geçmiş yorumun özeti gibi oldu. Bu arada ne Mustafa Bey'i ne de Noyan Bey'i yolda görsem tanımam. Hiç kimsenin de avukatı değilim.

Haydi pürüzsüz tıraşlar.
+1
Aynen katılıyorum komşum. Çekirge misali iki iyi alışveriş, üçüncüde patladı. Ekonomik olarak bir karar verip alışveriş yaptık sonucuna da katlanacağız, uğraşacağız. (Yazdıklarım kesinlikle kimseyi ajite etmek, kışkırtmak için yazılmadı sadece yaşadıklarımı paylaştım)

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

(04/06/2020, Saat: 21:26)Alfred Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hangi bankanın kredi kartı ile alışveriş yaptıysanız, oraya harcama itirazında bulunun, onlar uğraşsınlar. Canınızı sıkmaya değmez. Aynı ürünler az bir fiyat farkıyla bonherre'de de var, oradan alırız biz de. Öncelikle müşteriye saygı göstermeleri ve sorunları kısa sürede çözmeleri gerekir.
Komşum parasında da değilim, nereye neler harcamıyoruz ama insanın kendi parasıyla rezil olması kanına dokunuyor.

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cevapla
(04/06/2020, Saat: 19:34)Kacak Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Komşularım daha önce bu siteden iki defa sorunsuz alışveriş yaptım hatta burada da yazdım. Üçüncü alışverişimi gecen ayın 26 sında sipariş ettim. Ayın 28 inde kargoya verdiler, eyvallah dedim pandemi sürecidir normaldir.
Ayın 30 unda kargo elime ulaştı, fakat daha sonradan öğrendiğim kadarıyla ankarada başka bir müşteriye gitmesi gereken kargo bana gelmiş, benim kargom da o müşteriye gitmiş. Yine eyvallah dedim. Yoğunluk ve bir depo görevlisinin hatasıdır dedim.
O gün bugündür en az günde 4-5 defa telefonla görüşüyorum hala ne gelen kargo var ne de iade edilen para. Kargoya bile kendilerinin ulaşamadığını söyleyip, benden kargoya ulaşmamı istiyorlar.
En son bugün artık sabrım taştı. Verdiğim siparişlerin içinde maske de var. Diğer müşteri kimdir nedir bilmem, ya bana paramı iade edin ya da kendi deponuzdan yeni ürün çıkışı yapın dedim. Diğer müşteri hasta ise içinde bulunduğumuz ortamda başkasının temas ettiği maskeyi istemiyorum dediğimde artık seviye atladık başka bir müşteri temsilcisi aradı.
Yeni arayan bayan maskelerin depodaki görevlilerin, kargo görevlilerinin elinden geçtiğini ama çok titiz davrandıklarını beyan etti. Ben sizden şüphe duysam zaten alışveriş yapmazdım ama müşterinizi bilmem belki de o hasta dediğimde de, kaç gündür gelemeyen kargomun ne hikmetse yola çıktığı bilgisini verdi. Ben ısrarla iade talep edince de, kargonun ikamet ettiğim ile yola çıktığını, buraya gelince tekrar şube ile görüşüp kendilerine yönlendireceğini ve bana hiç gelmeyen ürün onlara geri dönünce iade işlemini başlatacaklarını, hatta bunun için de iade faturası kesmemi istedi. Ben bireysel müşteriyim ne faturası dediğimde de bunu muhasebeye sorayım dedi. Yani hala iade alıp alamayacağım konusunda bile anlaşamadık.
Kendilerine bu yaşadığım deneyimi forumda paylaşacağımı belirttiğimde de tehditkar bir şekilde, bizim orada avukatımız var siz paylaşın o cevabı verir, daha önce de olmuştu geltirde dedi. Daha önce olmasından utanacağı yere bunu bir tehdit unsuru gibi kullanmaya kalktı. Gerçekten çok ilginç.
Kıssadan hisse; karamanın koyunu, sonra çıkar oyunu.
Kendi şahsi düşüncem firma ile ilgili tamamen değişti. Yaptığım görüşmelerde, whatsapp sorumlusu, depo görevlisi, bizimle görüşen müşteri temsilcisi, muhasebe gibi birbiriyle görüşmeyip birbirine sorumluluk atan bir yapıya tanıklık etmiş oldum.
İnşallah firma olarak yeni bir yapılanmaya giderler, yoksa çok müşteri kaybederler. Elime ulaştıramadıkları kargoyu kendilerine ne zaman ulaştıracaklar Allah bilir. Ben kendi adıma bir daha bu firmadan alış veriş yapmayı kesinlikle düşünmüyorum.

Avukat bey sen de buradaysan bir ses ver de konuşalım.

Kusura bakmayın biraz sinirle ve hızlıca yazdım. Kelime hatalarım ya da cümle düşüklüğü varsa affola.

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Geçmiş olsun komşum. Alışveriş yaptığınız bankayı arayın. Harcama itirazı yapın. Teslim edilmedi diye. Bahse konu paket elinize yine gelmez ise edevlet ten hakem heyetine başvurun. Online olarak 5 dk sürmüyor. Karar çabuk alınıyor.
Cevapla
(04/06/2020, Saat: 21:29)Kacak Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Komşum parasında da değilim, nereye neler harcamıyoruz ama insanın kendi parasıyla rezil olması kanına dokunuyor.

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

gecmis sun hocam, anlattiginiz nahos olay umarim kimsenin hicbir alisverisinde olmaz.
benzer sorunlar yasadim bir cok alisverisimde, bu hissiyat gercekten cok kotu,uzucu.

gecmis olsun hocam.(imla icin kusura bakmayin.duzenleme fonksiyobu kaldirilca duzeltemedim)
Cevapla
(04/06/2020, Saat: 21:36)İsmetaltan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: gecmis olsun hocam.(imla icin kusura bakmayin.duzenleme fonksiyobu kaldirilca duzeltemedim)
Ne demek komşum. Sizi böyle tez canlı samimi yazışmalarınızla tanıdık. Sorun yok. Wink

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cevapla
@Kacak komşum öncelikle çok geçmiş olsun. Bu başlık altında sizin gibi mağdur olan bir komşumuza destek verdim ve geçte olsa mağduriyeti giderdiler. O süreçte firmanın avukatı olduğunu ifade eden bir komşumuz vardı. Burada mahlasları nezaket icabı paylaşmıyorum. İsteyen konudaki önceki yorumları okuyarak probleme ve halline vakıf olabilir. Değerli komşum lütfen her gün sürekli takipçi ve ısrarcı olmaktan vaz geçmeyiniz. Sizinle görülen hanımefendi sitelerindeki WhatsApp hattına direkt yanıt veren kişi olduğunu tahmin ediyorum. Benim yaşadığım kargo teslim edilmeyişi sorunu da çözmüştü kendisi. Geltir'e yakışır nezaketimizle ama ısrarcı olarak, gerekirse sesinizi duyulabilmesi için biraz yükselterek talepkar olun. En fazla bir kaç gün sonra problemin çözüleceğini tahmin ediyorum.
As long as you have drinking days than hungover days, you're fine ...
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: