Sirke (Temizlikte kullanımı)
#11
Komşularıma benim tavsiyem budur. Her türlü temizlik için de kullanabilirsiniz. Yemeklik karbonattan ayrı birşeydir. Üzerine kaynar suyu dökünce fokurdar yavaş yavaş koyun. Suyun alkalisini çok fazla artırdığı için sabunlar kendiliğinden zaten suyun yüzeyine çıkmaya başlar. Kalanları da fırça darbesiyle çok çabuk çıkarırsınız.
Elektrikli makine kullandığım zaman biriken sabunları bunla temizlerdim. Braundu markası. Özel braun servisliği yapan yere sattım. Adam çok temiz kullanmışsın gıcır gıcır abi demişti. Tıraş aletlerini de böyle temizliyorum. Proraso sabun ve ürünleri zaten beyazımsı bir tabaka bırakıyor.
Temizlediğim aletler
Merkur 34c
Merkur progress
Edwin jagger 89
Yaqi taraklı melon

sattığım tıraş makinesinin temizlenmiş halini ekledim merak eden komşularım için

663dbe2280d4be4daf616ea7c56bab6e.jpg
611de21aa480ae0dc759815434b3cd9f.jpg

EVA-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cevapla
#12
Yeni edindiğim vitange aletlerde bende pril ve kaynar su yöntemini uyguluyorum, akabinde bulaşık makinesinde kaşıklık sepetine koyuyorum, 2 saat sonra istediğim hijyeni hissedebiliyorum

MI 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cevapla
#13
Bulaşık makinesini tavsiye etmiyorum ben. Ne kadar temizlenirse temizlensin kaç yıllık kalıntı var üzerinde. Yemek yediğiniz tabağa degdirmeyin . Benim sadece temizlik için kullandığım bi plastik kap var. Onu bile herkesi tembihlerim karıştırmayın diye
... Jilet sample jilet çeşitleri ilanımı inceleyebilirsiniz
Cevapla
#14
(10/09/2019, Saat: 22:56)mustbe Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bulaşık makinesini tavsiye etmiyorum ben. Ne kadar temizlenirse temizlensin kaç yıllık kalıntı var üzerinde. Yemek yediğiniz tabağa degdirmeyin . Benim sadece temizlik için kullandığım bi plastik kap var. Onu bile herkesi tembihlerim karıştırmayın diye
En altta bulunan kaşıklık sepetine koyuyorum, ayrıca öncesinde zaten pril ve sıcak su yapıyorum, tabağa gelse bile dert değil, neticede 60- 70 derece ısıyla ortalama 2 saat yıkıyor bakteri vs kalması imkansız. Zaten makinenin amacı o bakteriyi kırmak misal evinizde yemek yiyen veya birşeyler içen misafirinizde de hepatit b veya bulaşıcı hastalık olabilir nihayetinde aynı makinede yıkanıyor ben hiçbir sakınca görmüyorum, tabi tercihlere her zaman saygı duyarım

MI 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cevapla
#15
Benim aklıma ölmüş birinin kılı kanı akan bir aleti evin ortak temizlik makinesine koyma fikri korkunç geliyor. Güncel 5 makine edindim. 10 tane vintage edindim bu plastik kapta işlem gördü hepsi
... Jilet sample jilet çeşitleri ilanımı inceleyebilirsiniz
Cevapla
#16
(10/09/2019, Saat: 23:21)mustbe Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Benim aklıma ölmüş birinin kılı kanı akan bir aleti evin ortak temizlik makinesine koyma fikri korkunç geliyor. Güncel 5 makine edindim. 10 tane vintage edindim bu plastik kapta işlem gördü hepsi
Komşum lisedeki arkadaşımı aklıma getirdiniz, garibim mikrop kapıcam düşüncesiyle 3 yıl boyunca okulun tuvaletini kullanamamıştı, hep tutuyordu lise bitti çok şükür kimseye birşey olmadı ben mesela ayakkabılarımı da çamaşır makinesine atarım çünkü o ısıya en baba bakterinin dayanamayacağını bilirim yani ben bu konularda biraz rahat olmanızı öneririm.

MI 8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cevapla
#17
Arkadaşlar çöpten toplama aletler değilse çok büyük bir sorun olmaz bence.
Berberlerin kullandığı saç kesim makineleri vintage aletlerden daha tehlikeli bence.
Tabi hijyeni önemseyen berberlerimiz de var genellemeyeyim.
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi