06/04/2020, Saat: 23:25
konuya çok hakim değilim fakat ticarete küstürmeyelim böyle firmaları, bence çözüm odaklı ilgilenmişler, iade gönderin demişler. ortada bırakmamışlar. normalde kanun mevzuat açık. kargoda görülebilen hasar varsa hasar tutanağı tutturup teslim almadan iade göndermek lazım, hasar yoksa kargocuya ticari ürün olduğu için paket içinde eksik yada farklı ürün varsa durum tespit tutanağı tutmayacaksanız hiç teslim etmeyin demek lazım. hatta bunu demeden avukatlar polisler zaten tuttururlar. fiyatı azsa yada böyle bir durumla karşılaşırsam önemsemeyeceksem gelen kuryeye birşey demem fakat özellikle pahalı ürünlerde mutlaka dikkat etmek lazım. 1 kez teknosanın uygun sitesi kliksadan, bir kez de hepsiburada siparişinin teslim sırasında bulundum, her ikisi de tabi hakkınız diyerek kargonun açılmasını beklemişlerdi, her ikisi de dizüstü bilgisayardı.
koleksiyon olarak saklamak yada tekrar satmak için değilse bıçaklar kullanılabilir gibi görünüyor. iade yolu da açık. özellikle şu dönemde herkesin moralinin yüksek olması gerekiyor sağlık nedeniyle, kimse üzülmeden halledilebilecek bir olay.
koleksiyon olarak saklamak yada tekrar satmak için değilse bıçaklar kullanılabilir gibi görünüyor. iade yolu da açık. özellikle şu dönemde herkesin moralinin yüksek olması gerekiyor sağlık nedeniyle, kimse üzülmeden halledilebilecek bir olay.