08/04/2020, Saat: 14:50
(08/04/2020, Saat: 14:11)gori06 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Firmanın kaç yıllık olduğunu bilmiyorum. Ama böyle bir müşteri portföyü ile belki de ilk kez tanışıyorlar. Bu da bir yenilik sayılabilir. Biz nasıl hergün yeni bir şeyler öğrenebiliyorsak onlarda pek ala öğrenebilir.
Komşum önceki mesajlarin birinde komşumuz yazmıştı. Bu firma toptancı kimliği ile sattığı ürünu bakkala markete gönderiyor. Rafa ezilmiş jileti çayı akmış şampuanı hangi bakkal market koyar. Bu ürün sıfır niteliğini kaybetmiş olur ve iade edilir . İade edilebilsin ki adam rafina sıfır mahiyetinde sorunsuz ürünü koysun. Hadi bizler bir kartela aldık önemsemiyor diyelim bakkala da aynı muameleyi yapabilir mi ? Müşteri seçme durumu ortaya çıkar burada. Zaten kalite standardı yoksa yükseldiği hızla aşağı iner. Forum üyeliği var kurumsal iletişim ağları var. Bir yerde özür mahiyetinde güzel bir gönül alma mesajı yayınlayabilirlerdi. Benim şahsi beklentim bu.