08/04/2020, Saat: 15:00
(08/04/2020, Saat: 14:50)mustbe Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Komşum önceki mesajlarin birinde komşumuz yazmıştı. Bu firma toptancı kimliği ile sattığı ürünu bakkala markete gönderiyor. Rafa ezilmiş jileti çayı akmış şampuanı hangi bakkal market koyar. Bu ürün sıfır niteliğini kaybetmiş olur ve iade edilir . İade edilebilsin ki adam rafina sıfır mahiyetinde sorunsuz ürünü koysun. Hadi bizler bir kartela aldık önemsemiyor diyelim bakkala da aynı muameleyi yapabilir mi ? Müşteri seçme durumu ortaya çıkar burada. Zaten kalite standardı yoksa yükseldiği hızla aşağı iner. Forum üyeliği var kurumsal iletişim ağları var. Bir yerde özür mahiyetinde güzel bir gönül alma mesajı yayınlayabilirlerdi. Benim şahsi beklentim bu.Keskinlikle katılıyorum, ürün cinsi ne olursa olsun zarar görmüş ürün 2.kalite anlamına gelir.Alacak kişi indirimli fiyattan alır.(Kimi insan içinde çöp hükmündedir evine yada işyerine sokmaz).
Lenovo A6020a46 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi