09/04/2020, Saat: 01:20
Herkesin beklenti, dusunce, kirmizi cizgisinin
olaylara bakis acisinin farkli oldugunu hepimiz biliyoruz.
Benim basima gelen olayda isteyen diledigi tepkiyi verebilir, kimi insan kabul edebilir kimisi iade edebilir.
Sizin cok sinirlendiginiz bir olay bana gayet masum gebilir.
Bende 4 kartelanin her birinde 3-5 kutu zaiye razi olabilirdim belki ama neredeyse hepsi hasarliydi.
Ben kargonun gecikmesine,hasarli gelmesine itiraz etmiyorum, olabilir, bunlar duzeltilebilecek sorunlar ve sonucta duzeltildi. 20 yildir toplamda binlerce kez kargo aldim, gonderdim hepsi 4/4 luk olmadi, aralarinda aksayan oldu, geciken oldu, eksik gelen oldu, yanlis gelen oldu ama
sorun en kisa surede cozuldu. Sorun olduktan sonra onemli olan, sorunu nasil cozdugunuz ve magdur ettigniz kisinin cozume onay vermesidir. Birini magdur eden taraf telafi icin daha cok caba sarf etmeli, hatayi gidermeye calismali.Hele hele magdur olan kisi degisim yada iade icin acik ve net beyanda bulunduysa..
Belirtiginiz gibi her firmanin davranis bicimi ve tepki suresi, yogunluk ve kapasitesine gore degiskenlik gosterebilir. Bu degiskenlik ise bizim tercihizimi sekillendirir. ilgili firmanin ticaret aliskanliklari benim sınırlarıma uygun degil, o yuzden muhtemelen birdaha tercih etmeyecegim tercih etmeme nedenimde kargo gec geldi yada hasarli geldi diye degil.Sanki yonetim onaylamazsa urunu iade edemiyecegim gibi bir algi olustu bende. Ben firmanin yonetim seklini, musteri temsilcisine verilen yetkiyi,musteri memnuniyetine verilen önemi begenmedim ama bir cok komsumuz mennun.
Ben 4 kartela aldim, cope atsam sorun degil, sahsi kullanicam ama 25, 30 kartela almaktan bahseden yeniden satmak uzere satin alip zamanin cok onemli oldugu komsularin basina gelse yonetimin keyfini beklemek cook daha sıkıci olmazmiydı.
Kargo kontrol meselesine gelince, yillardir tanistigim, bana urunleri getiren,birbirimize cay corba ismarladigimiz aramizin gayet samimi oldugu kargo gorevlisine rica etsem olaydan 2 gun sonra dahi urunlerin ezik ciktigina dair gecmis gün tarihli tutanak tutturabilme imkanim ve avantajim var. Bana gelen kargo subesi muduru lise sinif arkadasim zaten. Ayrica kargo gorevlisi gonderi ezik yirtik deforme olmussa tutanak tutmak zorundadir. Kargonun icinden cikan urunle, urunun durumuyla ilgilenmez. Rica ederseniz tutanak tutabilir ama mecbur degildir. Kargocu nakliyecidir noter degil.Kargocu teslim ettigi her urunu kontrol etmeye kalksa teslimatlarini yetistiremrz. Tv aldim acip bakalim demez desenizde kabul etmez. Kutuda ezik kirik catlak varsa tutanak tutar,kargocuyu baglayan kisim buraya kadardir.,kutuda ezik yoksa gerisi servis ve aliciyi baglar.
olaylara bakis acisinin farkli oldugunu hepimiz biliyoruz.
Benim basima gelen olayda isteyen diledigi tepkiyi verebilir, kimi insan kabul edebilir kimisi iade edebilir.
Sizin cok sinirlendiginiz bir olay bana gayet masum gebilir.
Bende 4 kartelanin her birinde 3-5 kutu zaiye razi olabilirdim belki ama neredeyse hepsi hasarliydi.
Ben kargonun gecikmesine,hasarli gelmesine itiraz etmiyorum, olabilir, bunlar duzeltilebilecek sorunlar ve sonucta duzeltildi. 20 yildir toplamda binlerce kez kargo aldim, gonderdim hepsi 4/4 luk olmadi, aralarinda aksayan oldu, geciken oldu, eksik gelen oldu, yanlis gelen oldu ama
sorun en kisa surede cozuldu. Sorun olduktan sonra onemli olan, sorunu nasil cozdugunuz ve magdur ettigniz kisinin cozume onay vermesidir. Birini magdur eden taraf telafi icin daha cok caba sarf etmeli, hatayi gidermeye calismali.Hele hele magdur olan kisi degisim yada iade icin acik ve net beyanda bulunduysa..
Belirtiginiz gibi her firmanin davranis bicimi ve tepki suresi, yogunluk ve kapasitesine gore degiskenlik gosterebilir. Bu degiskenlik ise bizim tercihizimi sekillendirir. ilgili firmanin ticaret aliskanliklari benim sınırlarıma uygun degil, o yuzden muhtemelen birdaha tercih etmeyecegim tercih etmeme nedenimde kargo gec geldi yada hasarli geldi diye degil.Sanki yonetim onaylamazsa urunu iade edemiyecegim gibi bir algi olustu bende. Ben firmanin yonetim seklini, musteri temsilcisine verilen yetkiyi,musteri memnuniyetine verilen önemi begenmedim ama bir cok komsumuz mennun.
Ben 4 kartela aldim, cope atsam sorun degil, sahsi kullanicam ama 25, 30 kartela almaktan bahseden yeniden satmak uzere satin alip zamanin cok onemli oldugu komsularin basina gelse yonetimin keyfini beklemek cook daha sıkıci olmazmiydı.
Kargo kontrol meselesine gelince, yillardir tanistigim, bana urunleri getiren,birbirimize cay corba ismarladigimiz aramizin gayet samimi oldugu kargo gorevlisine rica etsem olaydan 2 gun sonra dahi urunlerin ezik ciktigina dair gecmis gün tarihli tutanak tutturabilme imkanim ve avantajim var. Bana gelen kargo subesi muduru lise sinif arkadasim zaten. Ayrica kargo gorevlisi gonderi ezik yirtik deforme olmussa tutanak tutmak zorundadir. Kargonun icinden cikan urunle, urunun durumuyla ilgilenmez. Rica ederseniz tutanak tutabilir ama mecbur degildir. Kargocu nakliyecidir noter degil.Kargocu teslim ettigi her urunu kontrol etmeye kalksa teslimatlarini yetistiremrz. Tv aldim acip bakalim demez desenizde kabul etmez. Kutuda ezik kirik catlak varsa tutanak tutar,kargocuyu baglayan kisim buraya kadardir.,kutuda ezik yoksa gerisi servis ve aliciyi baglar.