09/04/2020, Saat: 02:19
Ben bir urun aliyorsam, paket bana ulasana kadar endise icinde beklemek, firmanin yasattigi kotu tecrubeleri duyarak acaba aynisi benim de basima gelecek mi diye dusunmek istemem. Firma da ezilip, hasar gorebilecek urunleri ona gore paketlemek zorundadir. Bu jilet olur, dis macunu olur, sivi bir urun olur. Urune gore paketleme yapilir. Amazon'dan hasar gorebilecek urunler almisligim var, tum alisverislerim Amerika'dan Istanbul'a abartmiyorum sifir hasarla geldi.
Hadi insanlik hali urun bir sekilde eksik geldi veya zarar gordu ve ben firmaya durumu bildirdim. Kameradan inceleyelim demek, sen yalan soyluyorsun, koyup koymadigimiza bakalim demektir. Cok buyuk bir depolari oldugunu varsayarak, her paketleyen elemani net goren bir kamera sistemleri mi var veya elemanlar her urunu kutuya koyarken once kameraya mi gosteriyor? Bu bana cok inandirici gelmedi.
Ust yonetime soralim denildi. Iki gun kafamda sorular, yoksa urunu almayacaklar mi, isi yokusa mi surecekler, yoksa baska seyler mi.
Aldigimiz kucucuk bir jilet ama kucuk sinek mide bulandirir. Herkes ucretini odeyip aldigi urunun eline hasarsiz, guzel bir sekilde gecmesini ve onu severek kullanmak ister. Tiras bicagi da alsaniz, araba da alsaniz bu boyledir.
Bakin farkli bir hikaye anlatayim. Dun sehrin cok meshur pastanesinden corek siparisi verdim. Bugun teslim edilecekti. Geldiginde once instaya bi story koyar, adamlari mentionlar soyle yazarim falan diyorum. Saat 18.00 oldu gelen giden yok. Aradik, yogunuz 10a kadar birakicaz dediler, eyvallah dedik. 22.30da mesaj yazdim, dagitimdayiz geliyoruz dediler, peki dedim. Gece yarisi oldu, yine yazdim. Yarina kaldi dediler. Kusura bakma falan diyen de yok. Evet alt tarafi boktan bir corek, heves falan kalmadi artik. Halbuki vakitli gelse, cayimizi koysak, mutlu olsak. Karantina sonrasi da tekrar dukkanlarina gitsek fena mi olurdu?
Her neyse konuyu dagitmayalim. Musteriyi memnun etmek onemlidir. Yapilmasi gerekenden fazlasini yapmayin ama yuvarlak laflarla insanlari oyalamayin. Hele arkadasa sorduk o jiletler kullanilirmis yea hic demeyin, manyagin birine denk gelirsiniz, gelip sizi tiras eder egik jiletle
Iyi geceler
Hadi insanlik hali urun bir sekilde eksik geldi veya zarar gordu ve ben firmaya durumu bildirdim. Kameradan inceleyelim demek, sen yalan soyluyorsun, koyup koymadigimiza bakalim demektir. Cok buyuk bir depolari oldugunu varsayarak, her paketleyen elemani net goren bir kamera sistemleri mi var veya elemanlar her urunu kutuya koyarken once kameraya mi gosteriyor? Bu bana cok inandirici gelmedi.
Ust yonetime soralim denildi. Iki gun kafamda sorular, yoksa urunu almayacaklar mi, isi yokusa mi surecekler, yoksa baska seyler mi.
Aldigimiz kucucuk bir jilet ama kucuk sinek mide bulandirir. Herkes ucretini odeyip aldigi urunun eline hasarsiz, guzel bir sekilde gecmesini ve onu severek kullanmak ister. Tiras bicagi da alsaniz, araba da alsaniz bu boyledir.
Bakin farkli bir hikaye anlatayim. Dun sehrin cok meshur pastanesinden corek siparisi verdim. Bugun teslim edilecekti. Geldiginde once instaya bi story koyar, adamlari mentionlar soyle yazarim falan diyorum. Saat 18.00 oldu gelen giden yok. Aradik, yogunuz 10a kadar birakicaz dediler, eyvallah dedik. 22.30da mesaj yazdim, dagitimdayiz geliyoruz dediler, peki dedim. Gece yarisi oldu, yine yazdim. Yarina kaldi dediler. Kusura bakma falan diyen de yok. Evet alt tarafi boktan bir corek, heves falan kalmadi artik. Halbuki vakitli gelse, cayimizi koysak, mutlu olsak. Karantina sonrasi da tekrar dukkanlarina gitsek fena mi olurdu?
Her neyse konuyu dagitmayalim. Musteriyi memnun etmek onemlidir. Yapilmasi gerekenden fazlasini yapmayin ama yuvarlak laflarla insanlari oyalamayin. Hele arkadasa sorduk o jiletler kullanilirmis yea hic demeyin, manyagin birine denk gelirsiniz, gelip sizi tiras eder egik jiletle
Iyi geceler