10/04/2020, Saat: 16:48
Değerli komşularım , benimde 31.03.2020 tarihinde başlayan Toptantr alışverişim(Maceram) bugün sona erdi.(MNG kargo şubeden teslim alarak elbette)
Eski siparişimden eksik olan 1 Kartela GSB jilette de gönderildi.Bu dönemde yardımları için müşteri ilişkileri müdürü Songül hanıma teşekkür ederim.
Bu siparişten edindiğim izlenimi paylaşmam gerekirse.
Öncelikle jilet alacaksanız siparişe başka bir şey mümkün mertebe ilave etmeyin çünkü 2. Siparişim eksik olan bir diş macunu için uzun süre bekledi.
Corona dönemi olduğu için bir karışıklık olduğu kesin.
Müşteri hizmetleri ile depo entegre değil.Songül hanım ayrıca Corona salgınında sonra Geltir olarak bizlere hediye vermek yada indirim kodu tanımlamayı düşündüklerini bildirdi
Firma genel olarak iyi niyetli fakat belirttiğim gibi müşteri hizmetleri ile depo entegre değil ve bundan dolayı çıkan sorunlara müdahale uzun sürüyor.Mesela herşey tam eksiksiz derken.(Tecrübeden kaynaklı) Eksik ürünle ilgili hatırlatma ve kısa markaj sonucu eksik kartela kargo paketi içine koli bandı açılıp son anda içine atıldı.
Sonuç olarak firmada sorun yaşansa bile bir şekilde çözüm bulmak mümkün.Umarım bu sıkıntılı dönemi aşarız ve sağlık içinde gelen ürünlerimizi kullanırız.Tüm komşularıma sağlık dolu günler dilerim.
Lenovo A6020a46 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Eski siparişimden eksik olan 1 Kartela GSB jilette de gönderildi.Bu dönemde yardımları için müşteri ilişkileri müdürü Songül hanıma teşekkür ederim.
Bu siparişten edindiğim izlenimi paylaşmam gerekirse.
Öncelikle jilet alacaksanız siparişe başka bir şey mümkün mertebe ilave etmeyin çünkü 2. Siparişim eksik olan bir diş macunu için uzun süre bekledi.
Corona dönemi olduğu için bir karışıklık olduğu kesin.
Müşteri hizmetleri ile depo entegre değil.Songül hanım ayrıca Corona salgınında sonra Geltir olarak bizlere hediye vermek yada indirim kodu tanımlamayı düşündüklerini bildirdi
Firma genel olarak iyi niyetli fakat belirttiğim gibi müşteri hizmetleri ile depo entegre değil ve bundan dolayı çıkan sorunlara müdahale uzun sürüyor.Mesela herşey tam eksiksiz derken.(Tecrübeden kaynaklı) Eksik ürünle ilgili hatırlatma ve kısa markaj sonucu eksik kartela kargo paketi içine koli bandı açılıp son anda içine atıldı.
Sonuç olarak firmada sorun yaşansa bile bir şekilde çözüm bulmak mümkün.Umarım bu sıkıntılı dönemi aşarız ve sağlık içinde gelen ürünlerimizi kullanırız.Tüm komşularıma sağlık dolu günler dilerim.
Lenovo A6020a46 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi