04/06/2020, Saat: 19:34
Komşularım daha önce bu siteden iki defa sorunsuz alışveriş yaptım hatta burada da yazdım. Üçüncü alışverişimi gecen ayın 26 sında sipariş ettim. Ayın 28 inde kargoya verdiler, eyvallah dedim pandemi sürecidir normaldir.
Ayın 30 unda kargo elime ulaştı, fakat daha sonradan öğrendiğim kadarıyla ankarada başka bir müşteriye gitmesi gereken kargo bana gelmiş, benim kargom da o müşteriye gitmiş. Yine eyvallah dedim. Yoğunluk ve bir depo görevlisinin hatasıdır dedim.
O gün bugündür en az günde 4-5 defa telefonla görüşüyorum hala ne gelen kargo var ne de iade edilen para. Kargoya bile kendilerinin ulaşamadığını söyleyip, benden kargoya ulaşmamı istiyorlar.
En son bugün artık sabrım taştı. Verdiğim siparişlerin içinde maske de var. Diğer müşteri kimdir nedir bilmem, ya bana paramı iade edin ya da kendi deponuzdan yeni ürün çıkışı yapın dedim. Diğer müşteri hasta ise içinde bulunduğumuz ortamda başkasının temas ettiği maskeyi istemiyorum dediğimde artık seviye atladık başka bir müşteri temsilcisi aradı.
Yeni arayan bayan maskelerin depodaki görevlilerin, kargo görevlilerinin elinden geçtiğini ama çok titiz davrandıklarını beyan etti. Ben sizden şüphe duysam zaten alışveriş yapmazdım ama müşterinizi bilmem belki de o hasta dediğimde de, kaç gündür gelemeyen kargomun ne hikmetse yola çıktığı bilgisini verdi. Ben ısrarla iade talep edince de, kargonun ikamet ettiğim ile yola çıktığını, buraya gelince tekrar şube ile görüşüp kendilerine yönlendireceğini ve bana hiç gelmeyen ürün onlara geri dönünce iade işlemini başlatacaklarını, hatta bunun için de iade faturası kesmemi istedi. Ben bireysel müşteriyim ne faturası dediğimde de bunu muhasebeye sorayım dedi. Yani hala iade alıp alamayacağım konusunda bile anlaşamadık.
Kendilerine bu yaşadığım deneyimi forumda paylaşacağımı belirttiğimde de tehditkar bir şekilde, bizim orada avukatımız var siz paylaşın o cevabı verir, daha önce de olmuştu geltirde dedi. Daha önce olmasından utanacağı yere bunu bir tehdit unsuru gibi kullanmaya kalktı. Gerçekten çok ilginç.
Kıssadan hisse; karamanın koyunu, sonra çıkar oyunu.
Kendi şahsi düşüncem firma ile ilgili tamamen değişti. Yaptığım görüşmelerde, whatsapp sorumlusu, depo görevlisi, bizimle görüşen müşteri temsilcisi, muhasebe gibi birbiriyle görüşmeyip birbirine sorumluluk atan bir yapıya tanıklık etmiş oldum.
İnşallah firma olarak yeni bir yapılanmaya giderler, yoksa çok müşteri kaybederler. Elime ulaştıramadıkları kargoyu kendilerine ne zaman ulaştıracaklar Allah bilir. Ben kendi adıma bir daha bu firmadan alış veriş yapmayı kesinlikle düşünmüyorum.
Avukat bey sen de buradaysan bir ses ver de konuşalım.
Kusura bakmayın biraz sinirle ve hızlıca yazdım. Kelime hatalarım ya da cümle düşüklüğü varsa affola.
MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ayın 30 unda kargo elime ulaştı, fakat daha sonradan öğrendiğim kadarıyla ankarada başka bir müşteriye gitmesi gereken kargo bana gelmiş, benim kargom da o müşteriye gitmiş. Yine eyvallah dedim. Yoğunluk ve bir depo görevlisinin hatasıdır dedim.
O gün bugündür en az günde 4-5 defa telefonla görüşüyorum hala ne gelen kargo var ne de iade edilen para. Kargoya bile kendilerinin ulaşamadığını söyleyip, benden kargoya ulaşmamı istiyorlar.
En son bugün artık sabrım taştı. Verdiğim siparişlerin içinde maske de var. Diğer müşteri kimdir nedir bilmem, ya bana paramı iade edin ya da kendi deponuzdan yeni ürün çıkışı yapın dedim. Diğer müşteri hasta ise içinde bulunduğumuz ortamda başkasının temas ettiği maskeyi istemiyorum dediğimde artık seviye atladık başka bir müşteri temsilcisi aradı.
Yeni arayan bayan maskelerin depodaki görevlilerin, kargo görevlilerinin elinden geçtiğini ama çok titiz davrandıklarını beyan etti. Ben sizden şüphe duysam zaten alışveriş yapmazdım ama müşterinizi bilmem belki de o hasta dediğimde de, kaç gündür gelemeyen kargomun ne hikmetse yola çıktığı bilgisini verdi. Ben ısrarla iade talep edince de, kargonun ikamet ettiğim ile yola çıktığını, buraya gelince tekrar şube ile görüşüp kendilerine yönlendireceğini ve bana hiç gelmeyen ürün onlara geri dönünce iade işlemini başlatacaklarını, hatta bunun için de iade faturası kesmemi istedi. Ben bireysel müşteriyim ne faturası dediğimde de bunu muhasebeye sorayım dedi. Yani hala iade alıp alamayacağım konusunda bile anlaşamadık.
Kendilerine bu yaşadığım deneyimi forumda paylaşacağımı belirttiğimde de tehditkar bir şekilde, bizim orada avukatımız var siz paylaşın o cevabı verir, daha önce de olmuştu geltirde dedi. Daha önce olmasından utanacağı yere bunu bir tehdit unsuru gibi kullanmaya kalktı. Gerçekten çok ilginç.
Kıssadan hisse; karamanın koyunu, sonra çıkar oyunu.
Kendi şahsi düşüncem firma ile ilgili tamamen değişti. Yaptığım görüşmelerde, whatsapp sorumlusu, depo görevlisi, bizimle görüşen müşteri temsilcisi, muhasebe gibi birbiriyle görüşmeyip birbirine sorumluluk atan bir yapıya tanıklık etmiş oldum.
İnşallah firma olarak yeni bir yapılanmaya giderler, yoksa çok müşteri kaybederler. Elime ulaştıramadıkları kargoyu kendilerine ne zaman ulaştıracaklar Allah bilir. Ben kendi adıma bir daha bu firmadan alış veriş yapmayı kesinlikle düşünmüyorum.
Avukat bey sen de buradaysan bir ses ver de konuşalım.
Kusura bakmayın biraz sinirle ve hızlıca yazdım. Kelime hatalarım ya da cümle düşüklüğü varsa affola.
MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi