06/03/2021, Saat: 18:12
2 mart salı akşamı verdiğim siparişler 3 gün boyunca sevkedilmedi.
5 martta gün içerisinde whatsapp ve info adreslerine mail attım, gsm hatlarını aradım, geri dönmediler.
Saatler sonra, öğle üzeri "ne için bizi aradınız?" diye sorarak telefon ettiler. Durumu anlattım, kargo bilgisi paylaşmalarını istedim. Kargonun çıkacağını söylediler.
Haftasonu geldi, henüz bir kargo bilgisi paylaşılmadı veya yok.
Bugüne kadar internet üzerinden yüzlerce alışveriş gerçekleştirmiş birisi olarak böyle bir vurdumduymazlık ve işgüzarlıkla ilk kez karşılaşıyorum ve merak ediyorum;
Parasından da geçerim gerekirse ama bunlar millete kesik mi atmaya çalışıyor?
Kimlik numaralarımızı da irsaliye fatura için kayıt altına alıyorlar.
Tüketici hakem heyeti ve ticaret bakanlığı tüketici hattına dilekçeyle şikayet etmeli miyim sizce?
Fikir ve önerileriniz için şimdiden teşekkürler.
5 martta gün içerisinde whatsapp ve info adreslerine mail attım, gsm hatlarını aradım, geri dönmediler.
Saatler sonra, öğle üzeri "ne için bizi aradınız?" diye sorarak telefon ettiler. Durumu anlattım, kargo bilgisi paylaşmalarını istedim. Kargonun çıkacağını söylediler.
Haftasonu geldi, henüz bir kargo bilgisi paylaşılmadı veya yok.
Bugüne kadar internet üzerinden yüzlerce alışveriş gerçekleştirmiş birisi olarak böyle bir vurdumduymazlık ve işgüzarlıkla ilk kez karşılaşıyorum ve merak ediyorum;
Parasından da geçerim gerekirse ama bunlar millete kesik mi atmaya çalışıyor?
Kimlik numaralarımızı da irsaliye fatura için kayıt altına alıyorlar.
Tüketici hakem heyeti ve ticaret bakanlığı tüketici hattına dilekçeyle şikayet etmeli miyim sizce?
Fikir ve önerileriniz için şimdiden teşekkürler.