Pierre La Lune ve Coticule Bileme Taşları Hakkında
#6
Tartışma için teşekkürler, hepimiz aynı tutkuya bağlıyız: Taşlar ... bu yüzden bu arada bunu kendi işim haline getirdim.

Yani tam olarak kafa karışıklığı HAYIR: İyi/Ekstra İyi/çok iyi: bu bir satış konuşması (zaten o sırada) ... bu söz ürünü satmak için atfedildi ... Taş üreticisinin yeğeni ile tartıştım (üretici artık öldü: mantıklı), 68 yaşında onun için yeni ve bana taş üreticisi hakkında çok şey anlattı.

La Lune taşı atölyeden vagonla (trenle) ayrıldı, atölyenin başlangıcında etiketi / damgası yoktu, daha sonra Birolleau ile Paris'e geldi: satış kuruluşları: taşların çıkartması ve damgası vardı (hepsi değil) ). Yeğeni bana, imalatçı onları kestiğinde taşların üzerinde herhangi bir söz olmadığını, yeğenin kendisine her çarşamba ve perşembe günü taşları yıkamak, tahta kutulara koymak ve ardından sandıkları trene koymakla yükümlü olduğunu söyledi.

Sadece iyi bir ustura farklı bir şeyl ama yakındaki bir kasabadan geliyor.

Cumartesi muhtemelen bu tür sert kayalar bulurum.

Mikroskop altında gözlenebilen nitelikler değişkendir ... sonunda birçok kritere bağlıdır: Ay taştan önceki ilerleme

Bu taş hakkında ve dünyanın her yerinden çok sayıda mesaj aldım, bu yüzden bu taş hakkında kötü bir yorum almadım (çok daha iyi! ^^)

Siyah ve Yeşil Gölge: bunlar mükemmel cilalı taşlar, çoğunu kesmeye yetecek kadar var, bu yüzden daha ucuza satabileceğim bir taş, Ay: nakliye gerektirir ve bazen çok fazla kayıp: bu onu yapar daha pahalı. Her ne kadar fiyatları herkesin erişimine açık hale getirmek için birkaç gün önce revize ettim.

yakında görüşürüz sevgili arkadaşım

___________________________________________________________________

Merci à vous pour la discussion, nous sommes tous liés à la même passion : Les pierres ...voila pourquoi j'en ai fais mon métier d'ailleurs .

Donc NON justement la confusion : c'est que le Fine/Extra Fine/très fine : c'est un argumentaire de vente (déjà à l'époque) ...cette mention était attribué afin de vendre le produit ... Si je dit cela c'est parceque j'ai discuter avec le neuveu du fabricant des pierres (le fabricant est mort désormais : logique), sont neuveu quand à lui à 68 ans et il m'a raconter beaucoup de chose concernant le fabricant de pierre La Lune .

La pierre La Lune partait de l'atelier par wagon (train), elles n'avaient aucune étiquette/aucun tampon au départ de l'atelier, puis c'est arrivé à Paris auprés de Birolleau : les établissements de ventes : que les pierres avaient l'autocollant et le tampon (pas toutes) . Le neuveu m'a bien dit qu'il n'y avait aucune mention sur les pierres quand le fabricant les coupés, le neuveu lui avait pour obligation tout les mercredi et Jeudi de laver les pierres, les mettres dans des boites en bois et ensuite de mettre les caisses dans le train .

La Only for good razor est un schiste différent mais qui vient d'une ville voisine .

Il est probable Samedi que je trouve quelques roche brut de ce genre

Les qualités que l'ont peut observer au microscope sont variable ...cela dépend de beaucoup de critére finalement : progression avant pierre la lune

J'ai reçus beaucoup de message sur cette pierre et un peu partout dans le monde, je n'ai alors eu aucune mauvaise critique de cette pierre (tant mieux ! ^^)

Black et Green Shadow : ce sont des pierres parfaite en finition, j'ai de quoi en couper beaucoup donc c'est une pierre que je peu vendre moins couteuse, La Lune : elle demande du transport, et parfois beaucoup de perte : cela la rend plus couteuse . Bien que j'ai revus les prix à la baisse il y a quelques jours afin de les rendres accesible à tous .

A bientôt cher ami
Cevapla


Bu Konudaki Yorumlar
Cvp: Pierre La Lune ve Coticule Bileme Taşları Hakkında - Yazar: 1stone - 14/03/2022, Saat: 18:57

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Çeşitli Coticule Taşları Hakkında Bilgilendirme Ve Bileme Videosu Hakkında marv 10 4,508 30/03/2022, Saat: 23:19
Son Yorum: marv
  Jilet Bileme Makinası Dr.TomFord 1 2,091 06/02/2022, Saat: 22:14
Son Yorum: marv
Photo yeşim bileme taşı simyager 8 3,285 29/01/2022, Saat: 01:07
Son Yorum: simyager
  Sigun Seramik Bileme Taşları flame2013 4 3,220 15/10/2021, Saat: 16:55
Son Yorum: EmrahEray
  Zwilling J.A Henckels Bileme Taşları asymptote 65 78,780 23/08/2021, Saat: 13:06
Son Yorum: Hexciter
  Coticule ile ustura bileme ( Videolu anlatım) habaz 32 12,907 24/05/2021, Saat: 08:11
Son Yorum: marv
  Suehiro Bileme Taşları serkant 9 9,849 15/05/2021, Saat: 17:26
Son Yorum: serkant2
  Bileme Taşı Avcılığı habaz 18 11,621 23/03/2020, Saat: 22:53
Son Yorum: EmrahEray
  Coticule Bileme Loop Görüntüsü Stiladam 5 4,213 20/03/2020, Saat: 22:56
Son Yorum: habaz
  Coticule cosa_nostra 17 16,190 04/05/2019, Saat: 14:41
Son Yorum: bansheee

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: