Herkese merhaba
#11
Kıymetli Tıraş-sever dostlar,
Öncelikle @metamorfoz , geleneksel tıraş dünyasına hoş geldiniz. Sağlık ve tıraş keyfiyle dolu nice uzun yıllar dilerim.

Yukarıda, ülkemizde temsiliyle görevli olduğumuz markamıza atfedilen yorumlara yönelik olarak sizlere bilgi aktarmak üzere yazıyorum:

Razorus’u hayata geçirdiğimiz 2015 yılından bu yana, geleneksel tıraşın son derece keyifli, etkin, yakın, sağlıklı, tasarruflu ve doğaya saygılı bir tıraş yöntemi olduğunu her fırsatta anlattık. Bu şekilde tıraş olabilmenin ise, sadece belirli bir zümrenin değil, her erkeğin hakkı olduğuna inandık. Bu inançla mesaimizin büyük bir kısmını herkesin kolay ulaşabileceği, kaliteli ürünler bulmaya adadık. Bu yöndeki çabamız halen tam gaz devam ediyor ve bugün sizlere gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki; dünyada tanımadığımız, görüşmediğimiz, denemediğimiz az ürün kalmıştır. Bunların arasından seçerek distribütörlüğünü üstlendiğimiz markamız Pearl Shaving için, lansman videomuzda, 3-4 katı fiyatlarla satılan rakip modelleri aratmayacak kalitede ve keyifte tıraş verdiklerini savunmuştuk ve bu ifademiz bugün de aynı şekilde geçerlidir. Zira gerek telefon, gerek mail, gerek kullanıcı yorumu olarak hemen her gün geri dönüş yapan üyelerimizden de aynı şekilde olumlu geri dönüşler ve teşekkürler alıyoruz. Belirli etik kuralları gözetmek kaydıyla tüm yorumları şeffaf şekilde yayınladığımızı biliyorsunuz. Bu yorumları hem sitemizde, hem youtube kanalımızda ilgili videolarımızın altında, hem bayilerimizin satış yaptığı mecralarda görmek mümkün.

Pearl markamız sayesinde bugün artık gelir düzeyi ne olursa olsun, toplumun her kesimine ulaşabildiğimizi ve geleneksel tıraşa azımsanmayacak düzeyde bir geçişe vesile olduğumuzu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Bugün neredeyse bir yemek ücreti karşılığında, uzun yıllar tıraş verecek bir ürün almak mümkün oldu. Ürünlerin katma değeri bu kadar yüksek olunca, Pearl, hem sitemizde hem de bayilerimizde satışını yaptığımız Avrupa markalarına göre 15-20 kat daha yüksek bir sirkülasyon yakaladı. Tabi tüm markalarda, üretimle ilgili hatalar belli oranda çıkabiliyor. Pearl kısa sürede kullanıcılar arasında yaygınlaştığı için, siz sanki hata oranı yüksekmiş gibi algılamış olabilirsiniz. Ancak bizim açımızdan bakışla, ürünlerini sorunsuz bir şeklide severek kullanan kullanıcı sayısına kıyasla bu oran yüzde bir bile değil.

Özellikle Blaze modeli hem üyelerimizin hem de bizim tıraşını en beğendiğimiz model oldu diyebilirim. Avrupalı markaların neredeyse standart ürünleriyle aynı fiyata, som pirinçten CNC’de çekilmiş bir ürüne sahip olmanın tüm kullanıcılar açısından büyük bir avantajı olduğunu düşünüyorum. Şu ana kadar satışı gerçekleşen 100 adedin üzerinde Blaze’den sadece birinde bir vida kusuru tespit ederek garanti kapsamında işlem yaptık. Bu bir adet dışında bizimle temas kuran bir üyemiz olmadı. Yani hata oranı Blaze’de de yüzde birin altındadır.

En üst model olan Flexi’de ise ne kendi kullanımlarımızda ne de üyelerimizin geri dönüşlerinde, hele ki 1. ayarda, “ölümcül agresif” olacak gibi bir durumu biz göremedik. Tabi yıllar içerisindeki tecrübemle tıraşta her kullanıcının algısının çok farklı olabileceğini biliyorum. @metamorfoz dostumuz o şekilde deneyimlemişse buna ancak saygı duyabilirim. Ancak bizler tam tersine, en son ayara getirildiğinde bile aşırı bir agresiflik göstermeyen, yumuşaktan agresife doğru natürel bir şekilde ilerleyen bir model olduğunu deneyimledik. Tabi kısa sapı ve 140 gr’lık ağırlığıyla oldukça etkili bir kesime sahip olan Flexi’nin bir miktar deneyimli kullanıcılara yönelik bir tıraş makinesi olduğu aşikardır. Blog yazılarımız, kanalımız ve bulabildiğimiz her mecrada belirttiğimiz gibi, biz bu tür ağır ve efektif ayarlanabilir modelleri geleneksel tıraşa yeni geçiş yapmakta olan kullanıcılarımıza asla önermiyoruz. Hatta günlük sipariş akışı içerisinde böyle bir durumu tespit ettiğimizde, muhakkak o üyemizle temas kurarak yaklaşımını anlamaya çalışıyor ve daha keyifli bir geçiş yaptırabilmek adına, daha mutedil ürünlere yönlendirmeye özen gösteriyoruz.

Son olarak eklemem gereken konu ise şudur: Evet biz Razorus olarak müşterilerimizi mağdur etmeyiz ama bunu düzgün firmalarla çalışıyor olmamız sayesinde yapabiliyoruz. Pearl Shaving de, her türlü sorumuza sağlıklı ve tatminkar cevaplar verebilen, garanti kapsamında işlem yapıldığında bize hiç vakit kaybettirmeden taleplerimizi karşılayan, gece gündüz muhatap bulabildiğimiz, düzenli görüşmelerle ülkemizdeki satış performansını ve müşteri algısını takip eden son derece düzgün bir firma. Dolayısıyla biz de, bu firmayı ülkemizde temsil ediyor olmaktan dolayı memnuniyetsiz olmanın çok aksine, son derece memnunuz. Gerek satış rakamları, gerek fiyat politikası, gerek sorunlara veya kullanıcı deneyimine yaklaşımı bakımından, Pearl Shaving burada sadece iyi olarak anabileceğim bir firma.

Kullandığınız Pearl ürünüyle ilgili sormak istediğiniz hususlar olursa, bizden veya ülkemizdeki herhangi bir satış noktasından almış olmanıza bakmaksızın bizimle temas kurabileceğinizi, size yardımcı olmaktan keyif duyacağımı biliyorsunuz.
Bu vesileyle tüm dostlarımızın ve komşularımızın bayramını kutluyor, sevdiklerinizle birlikte nice mutlu bayramlar diliyorum.
Noyan
Cevapla
#12
Razorus zaten çok iyi bir firma. Pearl ile anlaşmaları ve Türkiye'ye getirmeleri bence büyük bir başarı. Hem ticari olarak hem de ülkemizdeki geleneksel tıraş camiasının gelişmesi anlamında.
Pearl ülkemiz için biçilmiş kaftan. Hem kaliteli hem de ucuz. Ssh -05 açık ve kapalı tarak modellerini kullanıyorum. Giriş seviyesi ve en ucuz modelleri olmasına rağmen çok beğendim.
Kendilerine teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız.
Cevapla
#13
@Noyan Bey öncelikli olarak güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. İki forum adresindede sorun yaşayanları çok gördüm demek ki ben ve diğer sorun yaşayan arkadaşlar % 1 lik sınıfa giriyoruz şansımıza.
Cevapla
#14
(17/04/2023, Saat: 23:29)metamorfoz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @Noyan Bey öncelikli olarak güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. İki forum adresindede sorun yaşayanları çok gördüm demek ki ben ve diğer sorun yaşayan arkadaşlar % 1 lik sınıfa giriyoruz şansımıza.

Şimdi metamorfoz bey. Jileti yan tutma yanlış hizalamadan bahsediliyor cogunlukla. Jilet yerleştirip aleti kapatırken jileti kenarlarından tutarak hizalamak gerekir. Bu nedenle kenarlardan ufak bir jilet taşması vardır ki ayar yapabilelim.
Cevapla
#15
Merhaba @layken ,  güzel ifadeniz için çok teşekkürler; iyi ki birlikte varız.
Pearl Shaving inanın bizim için sadece temsilciliğini ve dağıtımını yaptığımız bir firma olmanın çok ötesinde. Pearl ile yıllardır hayalini kurduğumuz bir şey gerçekleşiyor. Biliyorsunuz uzun yıllar boyunca geleneksel tıraş belirli markaların tekelinde ve sadece belirli imkanlara sahip olan bir gruba yönelik sanki lüks bir ayrıcalıkmış gibi algılandı.  
Biz işin orta vadedeki tasarruf boyutunu ne kadar anlatırsak anlatalım, şöyle eli yüzü düzgün bir tıraş takımı düzebilmek için dar gelirlinin yarı maaşını bırakması gerektiğinden anlattıklarımız bir miktar havada kalıyordu. Ama önceki yıllarda Yaqi, geçtiğimiz yıl da Pearl sayesinde artık bütçeleri hiç zorlamadan gerçek anlamda iyi bir tıraş takımı toparlamak mümkün. Bu nedenle geçtiğimiz yıl lansman için “Geleneksel tıraş artık lüks değil” sloganını kullanmıştık. Bu yıl ise “İyi bir tıraş her erkeğin hakkıdır” diyoruz. Bir arabaya ihtiyaç duyduğumuzda nasıl ki sadece Mercedes, BMW veya Bentley markalarına mecbur kalmıyorsak ve daha makul fiyatlarla bir çok kaliteli ürün bulabiliyorsak, bu markalarımız sayesinde iyi bir tıraş için de artık böyle makul ürünler olması bizi de son derece mutlu ediyor.

@metamorfoz Bey, aslında sorun yaşayan kullanıcılarımızın ilk evvela bizimle temas kurduğunu düşünürsek (ki büyük oranda öyle olduğuna eminim) bu durumda evet maalesef yüzde bir içerisinde kalmışsınız. Forum veya farklı mecralarda yazılanları detaylı olarak takip etme imkanına sahip değilim ama bir sorun yaşadığı halde bizimle temas kurmamış bir müşterimize denk gelirseniz, sizden şahsımı da etiketleyerek kendisini bize yönlendirmenizi rica edeceğim. Zira bu bizim için sadece müşterimizin sorununu çözmek bakımından değil; sorunu kayıt altına alarak firmaya bildirmek ve bir sonraki üretim partisinde sorunun kontrolü ve bertaraf edilmesi adına büyük önem taşıyor.  Bu nedenle bunu bir şanssızlıktan çok hem bir tanışma – görüşme şansı, hem de markamızın gelecekteki kullanıcılarına daha iyi ürün ve hizmet sunabilme fırsatı olarak görüyorum.

@Ömer t. Katı , sözü ağzımdan almışsınız; çok teşekkürler. Bahsettiğiniz gibi bu bir çok markada olan, toleranslarla ilgili gayet doğal bir durumdur. Yeni başlayan ve jileti doğru hizalamakta zorlanan pek çok üyemiz bizimle temas kurduğunda biz de aynı şekilde tarif ediyor ve bunu kolayca yapmalarına yardımcı oluyoruz.

Tüm dostlarımıza saygı ve sevgilerimle,
Noyan
Cevapla
#16
Böyle bir firmanın ülkemizde var olması gerçekten ne güzel bir şans bizim için. Teşekkürler Noyan Bey...
Cevapla
#17
Merhaba hoşgeldiniz Smile
WWW
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Merhaba mert34 0 770 12/10/2023, Saat: 20:58
Son Yorum: mert34
  Herkese selamlar alimarcaa 0 728 22/07/2023, Saat: 14:23
Son Yorum: alimarcaa
  Uzun Aradan Sonra Tekrar Merhaba yigithan 7 1,492 16/07/2023, Saat: 00:06
Son Yorum: yigithan
  Herkese merhabalar altın porsuk 2 586 08/07/2023, Saat: 21:54
Son Yorum: altın porsuk
  Merhaba Dostlar rezn0r 1 622 22/05/2023, Saat: 17:13
Son Yorum: goshawk
  Merhaba Reaper 2 692 01/05/2023, Saat: 15:49
Son Yorum: Ömer t. Katı
  Herkese Selamlar kad huai 4 1,352 14/04/2023, Saat: 13:39
Son Yorum: Ömer t. Katı
  Merhaba komşular gelenekselci 7 2,973 26/10/2022, Saat: 23:43
Son Yorum: Bakımlı Erkek
  Merhaba E.CemÖzalp 4 2,118 07/09/2022, Saat: 21:43
Son Yorum: Ömer t. Katı
  merhaba constantine 5 2,240 21/08/2022, Saat: 16:28
Son Yorum: exselans

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: