Usturalara jilet takmak ve çıkarmak - görsel anlatım
#11
(05/10/2011, Saat: 18:30)Lord Sparhawk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Feather' ın jiletleri yine feather artist club adıyla satılıyor. Miraki' nin de miraki adı altında. Gerçi mirakinin usturasına dovo shavette jilet tutucularından takılınca normal yaprak jiletle de kullanılabiliyor. Ama kendi uzun jiletleri her açıdan daha iyi.

Sıfır olacaksa usturaya yeni başlayacak herhangi birisine dovo best quality 5/8 veya 6/8 öneriyorum. O fiyata f/p' si çok iyi. En iyisi superior shave'den almak. İlk aldığınız usturalarınızı da isterseniz bileyip tıraşa hazır hale getiririm. Genelde çoğu yer tıraşa hazır olarak satar ama nadiren gerçekten tıraşa hazır olur.



çelik usturayı henuz düşünmüyorum. yaşım biraz daha ilerlesin bakalım.
ama bir çelik ustura alırsam ilk bileyini muhakkak size yaptıracagım. Smile kabul ederseniz tabi o zaman.
Cevapla
#12
Tabi ki bilerim. Wink
http://tiraskeyfim.blogspot.com/  
http://saklinotalar.blogspot.com/
WWW
Cevapla
#13


selam.
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris...942/detay/

bu usturayla ilgili bir gorusunuz var mıdır?
miraki yi mi tavsiye edersiniz yoksa dovo shavette yi mi ?
(sanırım bahsettiğiniz miraki ustura http://www.ebay.com/itm/Miraki-Stainless...20bcc71e86 bu oluyor.)

teşekkür ederim.
[/quote]

ustat bide suna cevap versen super olur benim icin ona gore alıcam da ben.
Cevapla
#14
(06/10/2011, Saat: 18:55)Lord Sparhawk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tabi ki bilerim. Wink
teşekkür ederim. Smile)

Cevapla
#15
hocam şu mirakiye bir iki fotoğraf video koysan. merak ettim şimdi Smile
normal jiletler olur mu buna???
bir de takılışı nasıl acaba jileti???
hocam bir başlıkta bunlara bi başlık yazsan süper olur...
Saygılar
Cevapla
#16
(06/10/2011, Saat: 20:01)papazerigi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hocam şu mirakiye bir iki fotoğraf video koysan. merak ettim şimdi Smile
normal jiletler olur mu buna???
bir de takılışı nasıl acaba jileti???
hocam bir başlıkta bunlara bi başlık yazsan süper olur...
Saygılar

http://www.italyhairbeauty.com/images/pr.../p1381.jpg
resim olarak bunu buldum.

bu baslıkta yazıyordu nasıl takılacagı ve nasıl yaprak jilet kullanılacagı..
Cevapla
#17
O resimdeki bendekinden farklı bir versiyon. Yarın eklemeye çalışırım cep telefonunun çektiği kadar, tabi telin kablolarını bulursam Smile
http://tiraskeyfim.blogspot.com/  
http://saklinotalar.blogspot.com/
WWW
Cevapla
#18
(28/09/2011, Saat: 21:28)McOrco Adlı Kullanıcıdan Alıntı: shaving factorydekinden almıştım
pek memnun kaldıgımı soyleyemem

DERBY19-2.jpg

bu firma mingshiyide fason urettırıp satanlardan

yanı urunlerı markasız yada baska marka olarak bulunabılıyor.

Selam, bu usturadan geçen hafta aldım. Sedef gibi uyduruk üründen sonra büyük gelişme.
Cevapla
#19
Ağırlık olarak nasıl sedeften gibi üstünlükleri var birazanlatır mısınız?
Cevapla
#20
(28/11/2011, Saat: 12:23)linguist Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ağırlık olarak nasıl sedeften gibi üstünlükleri var birazanlatır mısınız?
Sedef(ya da Ali Bıyıklı ya da usturanın diğer Tofaş'ları) toplu iğneyle tutturulmuş aliminyum folyo gibi hafif, özensiz, uyduruk bir alet. Aynı presten milyonlarca çıkmış, kalemlik gibi kutusundan alırken çapaksız olanları almaya çalıştığınız, geleneksel tıraşın hedef kitlesini çaresizler ve tercihsizler sanan ve onların şikayet edemeyeceği kalitede üreten kendine saygısı olmayan ürünler.

Bu da çok elzem bir ustura değil elbette ama en azından kafa yorulmuş, jileti güvenli tutan, daha ağır bir ustura. Resimlerini aşağıda veriyorum, zaten her hangi bir ürünün Sedef gibilerden üstünlüğünü anlatmaya gerek olduğunu sanmam.

Sedef:
image017kob.th.jpg

Söz konusu, McOrco'nun Ming Shi olduğunu söylediği ustura:
28112011340.th.jpg 28112011341.th.jpg 28112011342.th.jpg 28112011344.th.jpg 28112011345.th.jpg 28112011347.th.jpg 28112011348.th.jpg
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Jilet tercihi ynspektas 13 3,162 12/11/2016, Saat: 23:27
Son Yorum: cirzini62
  Tam jilet takilan usturalar ynspektas 8 2,285 06/05/2016, Saat: 20:19
Son Yorum: cihankeskin
  Usturada Jilet Davranışları Üzerine Tezler geldigitti 10 6,768 24/10/2013, Saat: 00:42
Son Yorum: zorba58
  EN KESKİN JİLET HANGİSİ? yarısci30 10 12,595 17/02/2013, Saat: 16:49
Son Yorum: pars



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi