Mitchells Wool Fat Sabun
#21
(25/01/2012, Saat: 14:05)papazerigi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: az önce aldım Smile
hanımın haberi yok. yanına bir de mühle r89 ekledim.. Allah affetsin. Confused
Saygılarımla

Big GrinBig GrinBig Grin Hadi hayırlı olsun papazerigi Big Grin
Cevapla
#22
(25/01/2012, Saat: 14:05)papazerigi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: az önce aldım Smile
hanımın haberi yok. yanına bir de mühle r89 ekledim.. Allah affetsin. Confused
Saygılarımla

(25/01/2012, Saat: 12:08)piankhy Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Valla ben öneririm. Benim oldukça hoşuma gitti. Köpük konusunda yanlış anlaşılma olmasın. Köpük oluyor tabi ama diğer kullandığım sabunlara nazaran biraz daha fazla uğraştırıyor. Ben kendi tasında köpürtüp, fırçayla yüzüme sürdüm. Zaten suratta dolaştırılacak bir sabun değil. Tahminimce, haftada 3-4 tıraş en az 2 ay gideceği yönünde. Çünkü oldukça sert bir sabun. Bence denenmesi gerekiyor.

Hayırlı olsun bakalım. Hanımlar vuracak bizi yakında ama ne zaman ben de bilmiyorum. Ben de bugün Colonel Conk sabun siparişi verdim tutamadım kendimi Big Grin
Cevapla
#23
teşekkürler arkadaşlar
Cevapla
#24
(25/01/2012, Saat: 14:05)papazerigi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: az önce aldım Smile
hanımın haberi yok. yanına bir de mühle r89 ekledim.. Allah affetsin. Confused
Saygılarımla

(25/01/2012, Saat: 12:08)piankhy Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Valla ben öneririm. Benim oldukça hoşuma gitti. Köpük konusunda yanlış anlaşılma olmasın. Köpük oluyor tabi ama diğer kullandığım sabunlara nazaran biraz daha fazla uğraştırıyor. Ben kendi tasında köpürtüp, fırçayla yüzüme sürdüm. Zaten suratta dolaştırılacak bir sabun değil. Tahminimce, haftada 3-4 tıraş en az 2 ay gideceği yönünde. Çünkü oldukça sert bir sabun. Bence denenmesi gerekiyor.

Hocam valla sizin işiniz zor... Hanımınız size Futur son olsun demiş sanırım ve makineyi de peşin peşin kendisi almış.. Şimdi siz gittiniz birde R89'mu aldınız ? Off ki ne off.. Big Grin Bence en kısa zamanda söyleyin en azından elinize ulaşmadan söyleyin ki, ulaştıgı anda tartışması bitmiş olsun... Yoksa ürünlerden keyif alamazsınız Big Grin Şaka bir yana gayet güzel seçim yapmışsınız. Hem sabun hemde makine konusunda.

Saygılar...
Cevapla
#25
sorma hocam. bugün sabunu söyledim sadece ona bile mırın kırın etti. makineyi heralde standa gizlice yerleştireceğim gibi gözüküyor.
Confused
teşekkürler
Saygılar

(25/01/2012, Saat: 18:53)Wilkinson Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam valla sizin işiniz zor... Hanımınız size Futur son olsun demiş sanırım ve makineyi de peşin peşin kendisi almış.. Şimdi siz gittiniz birde R89'mu aldınız ? Off ki ne off.. Big Grin Bence en kısa zamanda söyleyin en azından elinize ulaşmadan söyleyin ki, ulaştıgı anda tartışması bitmiş olsun... Yoksa ürünlerden keyif alamazsınız Big Grin Şaka bir yana gayet güzel seçim yapmışsınız. Hem sabun hemde makine konusunda.

Saygılar...
Cevapla
#26
(25/01/2012, Saat: 14:05)papazerigi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: az önce aldım Smile
hanımın haberi yok. yanına bir de mühle r89 ekledim.. Allah affetsin. Confused
Saygılarımla

Üstad bana aldırdığın Mühle R89'dan kendine de almam hoşuma gitti doğrusu. Sanırım forumda şimdilik sadece ikimizde olacak. Umarım daha çok alan olur. Ben geçen Cuma sipariş verdim, sabır ile beklemekteyim... Smile

Gelir gelmez fotoğraflarını paylaşacağım...

Bu sabunuda jilet siparişim ile birlikte vereceğim...

Not: Hanımınıza forumdakiler hediye etti diyebilirsiniz mesela... Idea
Muhle R89, WS Double Edge, FS Finest Badger 26 mm, Cerrus Pure Badger
Cevapla
#27
hocam kendim için istediğim şeyi sizin için de istiyorum ondan Smile
EJden memnun kalmıştım zaten.. tek istediğim sadece sapı daha iyi tutulabilen bir makine idi.
ayrıca koleksiyonda mühle olmaması da kötüydü. Smile

hadi bakalım kime önce gelecek, kim önce yapacak review i Smile
hocam eğer tavsiyelerime kulak verirseniz ve eğer pahalı da gelmezse muhakkak bir TABAC edinin derim

hanıma onu derim de inanmaz. kaç senedir tanıyor beni. bugün anladı zaten bende bir numaralar olduğunu ve itiraf ettirdi.Confused
yakalandım yani....

(26/01/2012, Saat: 20:18)PROMETEUS Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Üstad bana aldırdığın Mühle R89'dan kendine de almam hoşuma gitti doğrusu. Sanırım forumda şimdilik sadece ikimizde olacak. Umarım daha çok alan olur. Ben geçen Cuma sipariş verdim, sabır ile beklemekteyim... Smile

Gelir gelmez fotoğraflarını paylaşacağım...

Bu sabunuda jilet siparişim ile birlikte vereceğim...

Not: Hanımınıza forumdakiler hediye etti diyebilirsiniz mesela... Idea

Cevapla
#28
Benim Muhle R89 geldi dostlar. Cumartesi konusunu açacağım.

Muhle R89, WS Double Edge, FS Finest Badger 26 mm, Cerrus Pure Badger
Cevapla
#29
ilk izlenim???
(27/01/2012, Saat: 18:05)PROMETEUS Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Benim Muhle R89 geldi dostlar. Cumartesi konusunu açacağım.
Cevapla
#30
Mitchell's Wool Fat geçen hafta elime geçmesine rağmen denemek için fırçamın gelmesini beklemiştim.

Arkodan alışkın olduğum şekilde hazırladığım köpük tam istediğim gibi olmadı. Nasıl desem yavan, dolgun değil ve kıvamsız. Sabun daha sert ondan mı yoksa fırça yeniydi ondan mı bilemedim. Ama o yavan dediğim köpük bile mükemmel bir koruma sağladı. Sıfır tahriş!

Yani açıkçası ben memnun kaldım, zamanla çok daha iyi olacağını tahmin ediyorum. Kokusu benim hoşuma gitti. Tatlımsı bir koku. Un kurabiyesi gibi. Wink
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Star Cella sabun deneyimim ilkerxxx 530 10,523 21/10/2017, Saat: 19:38
Son Yorum: marek
  Tek sabun kullansaydınız? geldigitti 113 38,799 19/10/2017, Saat: 17:06
Son Yorum: Dragon
  Wilkinson sword sabun burakoner0681 56 36,692 18/10/2017, Saat: 08:43
Son Yorum: bleak
  Arko sabun modifiye önerileri emre-sti 81 45,575 23/08/2017, Saat: 09:54
Son Yorum: dnz35
  İtalyan Bariyeri, Saponificio Varesino Sabun İncelemesi dikdik_s 94 25,200 26/05/2017, Saat: 17:25
Son Yorum: Mert_
  sabun basmaya en uygun olan kap hangisidir? gakgoş 224 129,807 15/05/2017, Saat: 08:12
Son Yorum: ArdıçKatranı
Sad Mühle R41 ve sabun seçimi ix.mert 13 1,449 14/05/2017, Saat: 22:26
Son Yorum: Niko
  RazoRock XXX Sabun İncelemesi dikdik_s 20 7,407 28/04/2017, Saat: 12:44
Son Yorum: posicor
  112 Yıl Önceden bir Tıraş Kitabından Sabun Bölümü SumNauta 33 3,569 06/04/2017, Saat: 09:12
Son Yorum: SumNauta
  Acca Kappa Muschio Bianco sabun Chinaski 23 10,666 04/02/2017, Saat: 16:31
Son Yorum: Tahir



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi