Domuz Kılı Fırça seçimi
#31
(13/02/2012, Saat: 01:01)papazerigi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: çok olmamış. size daha çooook beklemek var.....
Wink
(12/02/2012, Saat: 23:56)PROMETEUS Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 06/02/2012 gözüküyor shipped...
4 gün sonra vermiş kargoya çinli... Dodgy

Sanki dünyanın diğer ucundan geliyor... Big Grin
Altı üstü 5414.47 KM... Wink
Muhle R89, WS Double Edge, FS Finest Badger 26 mm, Cerrus Pure Badger
Cevapla
#32
[/quote]
slim için hayırlı olsun diyorum dostum. kaça aldınız ayıptır sorması? linki varsa seviniriz...
İngiltereden ne aldınız ayrıca tabac sabun mu mwf sabun mu Big Grin
[/quote]
Slimi 30dolara aldım.
ingiltereden scuttle.
hayırlısıyla bi gelse...
Cevapla
#33
slim için hayırlı olsun diyorum dostum. kaça aldınız ayıptır sorması? linki varsa seviniriz...
İngiltereden ne aldınız ayrıca tabac sabun mu mwf sabun mu Big Grin
[/quote]
Slimi 30dolara aldım.
ingiltereden scuttle.
hayırlısıyla bi gelse...

[/quote]

Bizim aklımıza scuttle'yi soktunuz valla. Kampanya bile başlattı papazeriği ama 16 kişide kaldık... Dodgy
Hangi türünden aldınız acaba.
Bizde yurt dışından alacağız gibi duruyor bu gidişle...Undecided
Muhle R89, WS Double Edge, FS Finest Badger 26 mm, Cerrus Pure Badger
Cevapla
#34
baslik actim yorumumu yaptim yarin foto yukleyecegim.
dublex delikli scuttle basligin adi.
Cevapla
#35
bence omega domuz kılı al ve en az 10 sene kullan derım.wılkınson da olabılır.ben 2004 den berı wılkınson kullanıyorum.haftada 2-3 kere tras oluyorum.sıkıntı yok ve bı o kadar zamanda wılkınson dayanabılecek performansta. ama ankara zafer carsısında semıh sarracıye de gordugum omega domuz kılı fırcaya dayanamadım ve aldım.beyaz saplı ve dehset bır fırca 18 tl....
Cevapla
#36
PORSUK Smile
bazı arkadaşlar beni ian tang ile ortak sanabilirler Smile
FSden veya satıcıyla dikkatli ile iletişim kurmak kaydıyla lijundan almayı tavsiye edebilirim.
Saygılarımla

(14/02/2012, Saat: 10:05)oner0681 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bence omega domuz kılı al ve en az 10 sene kullan derım.wılkınson da olabılır.ben 2004 den berı wılkınson kullanıyorum.haftada 2-3 kere tras oluyorum.sıkıntı yok ve bı o kadar zamanda wılkınson dayanabılecek performansta. ama ankara zafer carsısında semıh sarracıye de gordugum omega domuz kılı fırcaya dayanamadım ve aldım.beyaz saplı ve dehset bır fırca 18 tl....
Cevapla
#37
Merhaba,

Semogue 830 o derece jelleşti ki, sert sabunları çok zor kaldırıyor. Simpson Colonel X2L zaten yumuşak bir fırça, sabunlarda onda da sıkıntı yaşıyorum. 1071 loft çok uzun, 338 ve 236 çok iyi ama sapları yuvarlak, elimde rahat kullanamıyorum.

Sizlerden ricam;

Yüzde köpürtme yapıyorum
Loftu Semogue 830 civarı olan
Sap 830 sap modeline benzeyen
Sabunları iyi kaldıracak kadar OMURGALI
Uçlarda çatallanma problemi yaşamayacağım bir fırça arıyorum. Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Yabancı ya da yerli marka ürün farketmez.

Ya da sizce forum fırçasını mı beklemeliyim?

Şimdiden teşekkürler..
Cevapla
#38
@Lorenzo senin şu fırça işini çözemedik en iyisi bir tane simpons mancurian chubby 2 al kafan rahat etsin omurgasıda loftuda ısı tutmasıda bütün dertlerin bir kalemde bitsin
Cevapla
#39
(26/08/2016, Saat: 21:37)Lorenzo Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba,

Semogue 830 o derece jelleşti ki, sert sabunları çok zor kaldırıyor. Simpson Colonel X2L zaten yumuşak bir fırça, sabunlarda onda da sıkıntı yaşıyorum. 1071 loft çok uzun, 338 ve 236 çok iyi ama sapları yuvarlak, elimde rahat kullanamıyorum.

Sizlerden ricam;

Yüzde köpürtme yapıyorum
Loftu Semogue 830 civarı olan
Sap 830 sap modeline benzeyen
Sabunları iyi kaldıracak kadar OMURGALI
Uçlarda çatallanma problemi yaşamayacağım bir fırça arıyorum. Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Yabancı ya da yerli marka ürün farketmez.

Ya da sizce forum fırçasını mı beklemeliyim?

Şimdiden teşekkürler..
Forum fırçasına yazıldıysanız bekleyin derim, özellikle loftu kısa istedik, 830 dan daha kemikli olması için.
"Keen as this razors edge invisible" W. Shakespeare
Cevapla
#40
ababc4cd3023d6cd44ed28a418fa788d.jpg

Chubby mancurian 2 kadar diri düğümlü bir fırça görmedim henüz
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  domuz kılı vepa fırça provista 21 13,303 11/01/2017, Saat: 19:01
Son Yorum: kral arthur
  Hangi fırça bu yardımcı olabilirmisiniz?? Mauser 10 1,200 24/12/2016, Saat: 11:29
Son Yorum: chevalier
  Favori Domuz Fırçanız!!! Monarch 59 11,023 01/12/2016, Saat: 11:44
Son Yorum: Tahir
  Harika bir Yerli Fırça cbaytan 4 678 24/11/2016, Saat: 22:08
Son Yorum: starex
Thumbs Up Domuz kılı fırçalar için detaylı break-in rehberi Saltuk 38 4,173 23/11/2016, Saat: 09:36
Son Yorum: dikdik_s
  Batmayan domuz firca var midir? Saltuk 28 7,292 26/08/2016, Saat: 16:37
Son Yorum: kral arthur
  Domuz Fırça Break-İn İşlemi ve Kimya 101 dikdik_s 22 4,155 26/04/2016, Saat: 01:21
Son Yorum: Saltuk
  Fırça Boy ve Modelleri dikdik_s 1 1,926 13/09/2015, Saat: 02:24
Son Yorum: dikdik_s
  Başak-Süper Fırça zorba58 71 50,140 08/06/2015, Saat: 13:43
Son Yorum: Chinaski
  En iyi 5 domuz kılı fırça cihankeskin 59 24,051 01/06/2015, Saat: 09:41
Son Yorum: mancho



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi