11/06/2015, Saat: 20:59
(11/06/2015, Saat: 20:30)Chinaski Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tamam da bunum kararı bize düşmez, kaldi ki sizin de sizlandiginiz ürünler oldu size de "sıkıldık" gibi bir cevap mi verilseydi? Herkes yardımcı olmaya çalışıyor. Bence kaba bir yaklaşım ve forumla bağdaşmayan bir tutum. Ayriyeten Seiko belki şimdiye çoktan değiştirebilir ve ya satabilirdi ama sürekli ona fikir vererek konuyu biz canlı tuttuk simdi olmayınca sıkıldım demek olmadı. Bu dakiladan sonra kimse ilgilenmesin o zaman bu konuyla Seiko komşum da satsin fircayi olsun bitsin.
Komşum belki kısmen haklısınız. Sadece ben şikayet ettiğim üründen düzenli olarak şikayet etmedim. Fikrimi beyan ettim ve kenara bıraktım. Kaldı ki hepimiz sizin de dediğiniz gibi çözüm bulmaya çalışıyoruz ama önerdiğimiz çözümler hep aynı çözümler üretimde bir hata olduğu çok belli bu yüzden en son Seiko komşuma daha önce hiç birimizin önermediği Semogue ile iletişime geçmeyi önerdim. Sanırım bu konuda anlaşamayacağız sizinle komşum. En iyisi kaldığımız yerden devam edelim.
@seiko komşum gerçekten de fotoğraflarla Semogue'a bir yazın gerçekten de merak ediyorum yaklaşımlarının ne olacağını. Eğer tercüme konusunda yardıma ihtiyacınız olursa bana özelden yazabilirsiniz.
https://instagram.com/buyukkotukurt/