Digiturk mü, D-Smart mı, Teledünya mı?
#11
Teşekkürler arkadaşlar Smile
Selamlar
Cevapla
#12
Komşular digitürk kullancıları bir sorum olacak. İleri tarihli bir programı etiketlediğinzde, program zamanı yaklaşırken ekrana etiketlediğiniz programa geçilmesini istiyormusunuz, herhangi bir işlem yapmazsanız otomatik olarak geçilecektir minvalinden kocaman bit yazı çıkıyor. Bu çıkan uyarıyı iptal etmenin yolu yok mu? Eskiden digitürk'te böyle birşey çıkmadan otm kanala geçerdi diye hatırlıyorum, şimdi her seferinden kumandadan tamam!a basmak sinir bozucu oluyor. Var mı bir ayarı, yoksa katlanacak mıyız? Huh
http://tiraskeyfim.blogspot.com/  
http://saklinotalar.blogspot.com/
WWW
Cevapla
#13
4 sene önce Digiturk'e abone olmuştum ve yaklaşık olarak 2 sene sorunsuz olarak kullanmıştım.
Sorunu ise taşınmam sebebiyle kapatmak isteyince anladım.
3 ay boyunca elimde kart ve kutuyla 4-5 şube gezdim.Kimse almadı.
En sonunda sağolsun Fatih'de bulunan bir bayi almıştı.
Bu arada da üç fatura bana ekstra oldu, sonrasında internetten baktım ki 10 yıl sonra avukat arayıp ödenmemiş faturalar nedeniyle haciz işlemi başlatıyormuş.
Benzer bir sorun yakın bir arkadaşımda da oldu bu sefer firma D-Smarttı.
Bunları da göz önüne almanızı tavsiye ederim.
Kolay gelsin
Cevapla
#14
Digitürk'ün Hd Görüntüsü yeterli seviyede.Fiber internet bağlatana kadar,Sinema kanalları ve belgesel kanallarının bulunduğu paketi kullandım.Sinema kanallarından pek memnun kalmadım,film çeşitliliği olarak.Belgesel kanalları güzeldi.
Şu anda yine digitürk hd standart paketını kullanıyorum.
Cevapla
#15
Digiturk kurulumu ile verilen HDMI kablosunun kalitesi nasıldır?
Cevapla
#16
Arkadaşlar benim de mevcutta Teledünya var ama değiştirmek istiyorum. Digitürk biraz ahalı geldi ama D Smart uygun gibi gözüküyor. D smart kullanan ,tavsiye eden var mı? Özellikle sinema paketi.
"Erdemlerimiz ve kusurlarımız birbirinden ayrılamaz, güç ve madde gibi. Onlar ayrıldığında insan bir hiçtir."
"Nikola Tesla"




Satılık ilanım;

http://geltir.com/thread-6891.html
Cevapla
#17
Ben 4-5 gündür Digitürk'ü iptal etmekle uğraşıyorum, Digitürk'ten kaynaklanan hatalar sebebiyle. Digitürk bağlayalı 1 hafta oldu. Digitürk ve fiber internet beraber aldık.

Bayiyle ve merkezle 6-7 defa telefonla konuştum. Bayi merkeze, merkez bayiye yönlendirdi. Defalarca hatanın onlardan kaynaklandığı için ilk ayın faturasını ödemek istemediğimi, taahhütten cayma bedelini ödemek istemediğimi, aktivasyon ücretini geri istediğimi söyledim.

Bayi telefon kayıtlarını dinledikten sonra hatanın kendilerinde olduğunu kabul etti ama çözüm sunmuyorlar bana. Ya anlaştığım şartları yerine getirin ya da iptal edin dedim bayiye.

En başta hata olduğu anlaşılınca hatanın düzeltimesini, düzeltilemiyorsa hiçbir ücret ödememem ve aktivasyon ücretinin iade edilmesi seçeneği sunulsaydı bu kadar sinirlenmezdim. En son konuştuğum hanımefendiye Türkçe bilip bilmediğini sordum çünkü anlaşamıyoruz gibi geldi bana. Yine kayıt oluşturdular 24-48 saat içinde bana dönecekler.

Başka işim yokmuş gibi uğraştırıyorlar adamı.
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: