Gillette Aristocrat US
#11
(17/04/2017, Saat: 19:06)koolandgang Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sevgili Komşum,
Geçen hafta (bu aralar akıyor maaşAllah Big Grin ) elime inanılmaz bir British Aristocrat 66 düştü. Temizliğini filan yaptım.
Bu sabah 3 günlük sakalla ilk tıraşımı oldum. Şöyle diyeyim; Bu konuda ki yakışıklıyı, her türlü döver Smile
Bence ikisini de edinin. Yok birini alacağım derseniz, British tavsiye olunur.


Değerli tavsiyeniz için teşekkür ederim @koolandgang

Onu da radarıma alacağım


Sent from my iPad using Tapatalk
Cevapla
#12
(17/04/2017, Saat: 19:14)KlasikTıras Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Harika ötesi bir şey. Komşular iyi günler de kullanın.



Video için teşekkürler komşum.
Birebir benim alet diyeceğim ama haksızlık olacak. Bu da temiz ama, benim alet daha temiz Smile
Dünyayı görüşüne göredir, insanın dünya görüşü. Maddeci için, gözyaşı tuzlu su, kalp ise kan pompasıdır...
Cevapla
#13
@koolandgang

Rica ederim. Çok şanslısınız. Aristocrat 66, nice güzel günlerinize vesile olsun.
Cevapla
#14
(17/04/2017, Saat: 19:29)KlasikTıras Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @koolandgang

Rica ederim. Çok şanslısınız. Aristocrat 66, nice güzel günlerinize vesile olsun.

Daha güzelleri ile, sizler de karşılaşırsınız inşaAllah.
Dünyayı görüşüne göredir, insanın dünya görüşü. Maddeci için, gözyaşı tuzlu su, kalp ise kan pompasıdır...
Cevapla
#15
(17/04/2017, Saat: 19:06)koolandgang Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sevgili Komşum,
Geçen hafta (bu aralar akıyor maaşAllah Big Grin ) elime inanılmaz bir British Aristocrat 66 düştü. Temizliğini filan yaptım.
Bu sabah 3 günlük sakalla ilk tıraşımı oldum. Şöyle diyeyim; Bu konuda ki yakışıklıyı, her türlü döver Smile
Bence ikisini de edinin. Yok birini alacağım derseniz, British tavsiye olunur.

Akıyor vallahi Big Grin
Abi bir aristocrat.daha görürsen bana mesaj atmayı unutma . Bende bir tane nos british arıyorum .
Cevapla
#16
(17/04/2017, Saat: 19:06)koolandgang Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sevgili Komşum,
Geçen hafta (bu aralar akıyor maaşAllah Big Grin ) elime inanılmaz bir British Aristocrat 66 düştü. Temizliğini filan yaptım.
Bu sabah 3 günlük sakalla ilk tıraşımı oldum. Şöyle diyeyim; Bu konuda ki yakışıklıyı, her türlü döver Smile
Bence ikisini de edinin. Yok birini alacağım derseniz, British tavsiye olunur.

İyi günlerde kullan abi, British Aristocratlar efsanedir.
Arkolik Fırça Ekipman: http://tinyurl.com/recklesstr
Cevapla
#17
(17/04/2017, Saat: 22:41)recklesstr Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İyi günlerde kullan abi, British Aristocratlar efsanedir.

Teşekkür ederim. Ben de aynı fikirdeyim Smile

@Serjames Big Grin
Dünyayı görüşüne göredir, insanın dünya görüşü. Maddeci için, gözyaşı tuzlu su, kalp ise kan pompasıdır...
Cevapla
#18
(17/04/2017, Saat: 20:48)Serjames Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Akıyor vallahi Big Grin
Abi bir aristocrat.daha görürsen bana mesaj atmayı unutma . Bende bir tane nos british arıyorum .

Mint deseniz tamam da komşum NOS Aristocrat bulmak bayağı zor bir şey. NOS Aristocrat'ların çok az sayıda olması ve ortalama 500$ a satılmaları bir yana, bunlar genelde Amerika'da ortaya çıktığı için bizim gibi dünyanın diğer ucunda yaşayanların almaya pek fırsatı olmuyor.
https://instagram.com/buyukkotukurt/
Cevapla
#19
(18/04/2017, Saat: 10:16)cihankeskin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Mint deseniz tamam da komşum NOS Aristocrat bulmak bayağı zor bir şey. NOS Aristocrat'ların çok az sayıda olması ve ortalama 500$ a satılmaları bir yana, bunlar genelde Amerika'da ortaya çıktığı için bizim gibi dünyanın diğer ucunda yaşayanların almaya pek fırsatı olmuyor.

Yani nos dedim ama tam olarak nos'u kast etmedim . @koolandgang hocam benim nos derken neyi kast ettiğimi anladı .

Nos british bulmak çok zor tabi ama biraz da şans işi , @koolandgang hocamla konuşmuştuk yurtdışından bir arkadaşı 200 dolar civarına bir britsh bulmuştu . Kullanım kılavuzlu , nos yani . Daha ilk günki gibi ötesi yok yani .
Açıkçası nerden ne fiyata ne çıkacağı hiç belli olmuyor .
Cevapla
#20
Dolabimi yerlestirirken arkadan bir guzellik cikti. 1947-1948 Aristocrat US

Z9N3DV.jpg
lOYZ7r.jpg
VrpDVv.jpg
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Gillette Vintage Slim Twist (İngiliz yapımı, 1977) SumNauta 19 3,584 16/09/2018, Saat: 21:57
Son Yorum: kokopelli
  Gillette Adjustable Black Long Handle / Super Adjustable _Olgun_ 242 165,207 12/07/2018, Saat: 08:33
Son Yorum: dikdik_s
Heart Gillette British Aristocrat eggman 97 78,399 22/04/2018, Saat: 20:26
Son Yorum: mehmetgonen
  Gillette Vintage Fatboy (1960 tarihli) SumNauta 20 4,736 07/12/2017, Saat: 15:09
Son Yorum: dikdik_s
  Gillette Fatboy Adjustable BigHillMe 241 179,253 25/07/2017, Saat: 19:53
Son Yorum: KAYHAN
  Vintage Gillette Rocket (Parat modeli) SumNauta 7 2,378 04/04/2017, Saat: 18:49
Son Yorum: SumNauta
  Gillette Knack Dr.Fahrenheit 15 5,187 14/02/2017, Saat: 02:58
Son Yorum: Dr.Fahrenheit
  Gillette SuperSpeed Red Tip İzmirli 12 13,049 06/06/2016, Saat: 14:41
Son Yorum: posicor
  Gillette Toogle Suhulet 17 17,305 03/01/2016, Saat: 21:15
Son Yorum: t.macgyver
  Gillette England R1 Fuschenk 5 3,577 28/11/2015, Saat: 22:36
Son Yorum: Fuschenk

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi