RAZORUS
Herkese merhabalar,

Razorus'tan geçen sene aldığım Merkur Futur marka tıraş aletinin sap kısmının üstünde kaplama hatası görmüştüm. Çok önemli bir hata olmamasına rağmen kendilerine durumu iletmem üzerine hiç beklemeden parça değişimini yaptılar. Bulunduğum bölgenin su kalitesi nedeniyle tıraş aletime kıyamadığımdan ve 2-3 defa kullanıp tayin olacağım yerde kullanmak üzere kutusuna kaldırmıştım. Bu sene de tıraş aletinin bakımını yaparken aynı parçanın iç kısmında kaplamanın kararmış olduğunu farkettim. Yine kendilerine durumu bildirdiğimde hiç tereddüt etmeksizin gerekli incelemeleri yapıp ürünün ilgili kısmının değişimini yapıp gönderdiler.
Açıkçası ben satıştan sonra değişim ve garanti konusunda onca sorun çıkaran şirket gördükten sonra Razorus yetkililerinin nezaket ve ilgiyle olan yaklaşımlarına hayran kaldım. Sattığı ürünün böylesine arkasında duran, müşterileri ile nezaketle ilgilenen şirketlere örnek olması dileğiyle deneyimimi sizlerle de paylaşmak istedim.
Bu vesile ile de Razorus'un yetkilileri Noyan bey ve Özgür beye ayrı ayrı teşekkürlerimi sunmak isterim.
Herkese keyifli tıraşlar dilerim.
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: