İNCELEME:Dalvey Signature Silvertip Fırça İlk Kez ve Sadece Geltir'de!
#11
Bu arada dostlar konuyu dağıtmak istemem de şu dolarla ilgili öngörüyü yapan arkadaşlar yüksek binaya çıkmadan bi uğrasınlar da iki kelam etsek.. Big Grin
De te fabula narratur
Cevapla
#12
(22/11/2017, Saat: 20:35)ahraz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yok,bloğum yok.Olmalı mı? Smile


Komşum elinize sağlık. Yine harika olmuş. Yalnız bu edebi tarzınızı (çünkü bir üslup/tarz oluşturmuşsunuz) başka yazılarda da değerlendirin. Bence bir blogunuz olsun. Medium.com üzerinden hemen açın derim
Cevapla
#13
Harika bir yazı icinde, harika gozuken bir fırca.
Tesekkurler agzına saglık kardesim.
Cevapla
#14
(22/11/2017, Saat: 20:54)protti Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Blog bilemem de şöyle forumda bir köşe açsan da fırsat buldukça öyküler falan yazsan şu eskiden radyolarda yayınlanan arkası yarın tadında olur .


Komşum bilmiyorum açıkcası,sonuçta tıraş forumu burası.Yönetim ne der? Bilmem ki.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

(22/11/2017, Saat: 21:06)Nani Kuş Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @ahraz canercim köşe yazını okumak zevkli . İnceleme için ellerine sağlık . Oldum olası yüksek binaları sevemedim .


Abi teşekkür ederim.Gökyüzüne bakmak iyidir,orada olmasan da olur.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

(22/11/2017, Saat: 21:14)marek Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu arada dostlar konuyu dağıtmak istemem de şu dolarla ilgili öngörüyü yapan arkadaşlar yüksek binaya çıkmadan bi uğrasınlar da iki kelam etsek.. Big Grin





Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

(22/11/2017, Saat: 21:33)Dragon Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Komşum elinize sağlık. Yine harika olmuş. Yalnız bu edebi tarzınızı (çünkü bir üslup/tarz oluşturmuşsunuz) başka yazılarda da değerlendirin. Bence bir blogunuz olsun. Medium.com üzerinden hemen açın derim


Fikir için teşekkür ederim,sağolun Hocam.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

(22/11/2017, Saat: 22:00)dikdik_s Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Harika bir yazı icinde, harika gozuken bir fırca.
Tesekkurler agzına saglık kardesim.


Çok teşekkür ederim abi.Beğenmene sevindim.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
bir yıl daha bitiyor
düşlerim,tasarılarım,yarım kalmış onca şey
her yıl biraz daha kısalıyor bir öncekinden
bana mı öyle geliyor yoksa daha hızlı mı ilerliyor zaman
insan yaşlanırken?
WWW
Cevapla
#15
@ahraz Caner abi eline sağlk. Çok da güzel fırçaymış, güle güle kullanın.

Bu tip uzun loft bir silvertip fırça bende de var. Gerçekten farklı bir deneyim sunuyorlar. Keyifli kullanımları var.
I'd Lather be Shaving, 'Cos Shave Must Go On!
Cevapla
#16
(22/11/2017, Saat: 23:40)onurcakmak Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @ahraz Caner abi eline sağlk. Çok da güzel fırçaymış, güle güle kullanın.

Bu tip uzun loft bir silvertip fırça bende de var. Gerçekten farklı bir deneyim sunuyorlar. Keyifli kullanımları var.

Beğenmene sevindim Üstad.Ben de sevdim bu fırçayı,manevi anlamı sevmeme daha çok etken.Teşekkür ederim.
bir yıl daha bitiyor
düşlerim,tasarılarım,yarım kalmış onca şey
her yıl biraz daha kısalıyor bir öncekinden
bana mı öyle geliyor yoksa daha hızlı mı ilerliyor zaman
insan yaşlanırken?
WWW
Cevapla
#17
@ahraz

Yönetim ne der ? İşleyiş nedir bilemiyorum. Fakat o akıcı yazılarına hayır desinler ... Sanmıyorum yoruma kapalı olup sadece okunursa forumun uzağında kalmaz hatta şimdiki gibi fazlasıyla tat katar ...
Cevapla
#18
(23/11/2017, Saat: 00:11)protti Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @ahraz

Yönetim ne der ? İşleyiş nedir bilemiyorum. Fakat o akıcı yazılarına hayır desinler ... Sanmıyorum yoruma kapalı olup sadece okunursa forumun uzağında kalmaz hatta şimdiki gibi fazlasıyla tat katar ...

Bakarız Hocam.Üzerine düşünmek gerek.Sağolun.
bir yıl daha bitiyor
düşlerim,tasarılarım,yarım kalmış onca şey
her yıl biraz daha kısalıyor bir öncekinden
bana mı öyle geliyor yoksa daha hızlı mı ilerliyor zaman
insan yaşlanırken?
WWW
Cevapla
#19
Şu an bunu utanarak yazıyorum Sad ne kadar zaman olmuş siz yazalı, ben yeni okuyorum. Sadece gönlünüze sağlık diyorum @ahraz üstadım...
...
Cevapla
#20
(15/12/2017, Saat: 06:58)Samet Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Şu an bunu utanarak yazıyorum Sad ne kadar zaman olmuş siz yazalı, ben yeni okuyorum. Sadece gönlünüze sağlık diyorum @ahraz üstadım...


Estağfirullah Ne utanması.Teşekkür ederim.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
bir yıl daha bitiyor
düşlerim,tasarılarım,yarım kalmış onca şey
her yıl biraz daha kısalıyor bir öncekinden
bana mı öyle geliyor yoksa daha hızlı mı ilerliyor zaman
insan yaşlanırken?
WWW
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Heart İNCELEME: 2 Band Fırçalar izbe 65 29,472 27/09/2018, Saat: 23:09
Son Yorum: kadir.tbk
  ISANA - Porsuk kılı fırça anarche 23 24,039 08/07/2018, Saat: 20:15
Son Yorum: olgar
  Porsuk Fırça Tavsiyesi sellom 450 132,602 06/06/2018, Saat: 16:12
Son Yorum: Niko
  Simpson Fırça Tavsiye fergus 43 38,140 03/06/2018, Saat: 23:38
Son Yorum: connect
Information İNCELEME:Frank Shaving Silvertip Fırça ahraz 26 4,390 07/04/2018, Saat: 17:54
Son Yorum: Bilge_Kagan
  Tipsoft Silvertip Finest Chinaski 36 24,743 04/04/2018, Saat: 08:16
Son Yorum: ckeskin
Wink Saponificio Varesino HMW Fırca dikdik_s 16 2,085 25/02/2018, Saat: 16:25
Son Yorum: gr00v3r
  Kent BLK8 Pure Silvertip fırça süreyya 11 1,537 03/02/2018, Saat: 13:18
Son Yorum: protti
Information İNCELEME:Yeni yılda yeni kararlar almayın! Dalvey Classic Travel Brush ahraz 16 1,586 02/01/2018, Saat: 14:26
Son Yorum: ahraz
Information İNCELEME:Sevdiklerinize Kıyın.Dalvey Super Badger Tıraş Fırçası ahraz 16 2,332 31/12/2017, Saat: 17:35
Son Yorum: ahraz

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi