merhaba
#11
@Tahir
Abi valla bak hassinger ı unuttum aklıma gelmediydi, iyiki soyledin cidden. Guzel sabundur yeni komsu, tavsiye olunur.
Cevapla
#12
(11/12/2017, Saat: 00:57)dikdik_s Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @Tahir
Abi valla bak hassinger ı unuttum aklıma gelmediydi, iyiki soyledin cidden. Guzel sabundur yeni komsu, tavsiye olunur.


Hoşgeldiniz. Sert sakaka Ej89 + polsilver jilet + SV sabun, haslinger sabun + Balsam: Prarosa öneririm

Haslinger schafmilch gerçekten de beklentimin üstünde çıktı @ dikdik_s komşum. Yani bu fiyata bu minik sabundan böyle bir performans beklemiyordum.Koruyucu+nemlendirme çok iyi. Acaba bu durum sadece schafmilch için mi geçerli(lanolin etkisi) ballı ve diğer sabunlarında da aynı performans var mı?
Cevapla
#13
@Dragon Haslinger Aloe Vera kullanıyorum. Kısa ve öz yorumum şöyle.

Koku: Pek iyi değil
Köpük hacmi: Arko'dan bir tık aşağıda.
Köpük kalitesi: Arko'dan bir tık yukarıda.
Koruyuculuk: Arko'dan bir tık yukarıda.
Kayganlık: Arko'dan bir tık yukarıda.
Nemlendirme: Ne Arko gibi kurutuyor, ne de kaliteli artizanlar gibi nemlendiriyor. Nötr.
Cevapla
#14
(11/12/2017, Saat: 12:34)pilotic Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @Dragon Haslinger Aloe Vera kullanıyorum. Kısa ve öz yorumum şöyle.

Koku: Pek iyi değil
Köpük hacmi: Arko'dan bir tık aşağıda.
Köpük kalitesi: Arko'dan bir tık yukarıda.
Koruyuculuk: Arko'dan bir tık yukarıda.
Kayganlık: Arko'dan bir tık yukarıda.
Nemlendirme: Ne Arko gibi kurutuyor, ne de kaliteli artizanlar gibi nemlendiriyor. Nötr.


Aaaa. Demek sabundan sabuna fark var veya lanolin ciddi faktör. Bakalım ballı olanı nasıl çıkacak?
Cevapla
#15
Hoş geldiniz, ben Futur ile başladım, ağır alet, başlarda özellikle boyun bölgesini yorabilir, onun yerine Progress ile başlayıp sonra Futur alın derim. Keyifli tıraşlar, hoş sohbetler dilerim.
Cevapla
#16
Muhle r89 hakkinda ne dusunuyorsunuz? Razorus sitesinde muhlenin kaseli fircali setlerinden alsam??
Cevapla
#17
@Dragon bugün yine Haslinger ile tıraş oldum ve yeni birşey farkettim. Köpük yaparken bugün çok zorlandım köpük de birşeye benzemedi. Bayağı bir uğraştım, tekrar yükleme yaptım falan filan... Çünkü scuttle olması gerekenden daha sıcaktı. Önce kaynar suyla ısıttım scuttleı. Sonra o suyu boşaltıp tekrar kaynar su ekledim. köpük haznesini de o şekilde ısıttım hatta. Sonuçta scuttlea el değmiyordu Smile. Ve köpük yapana kadar bayağı bir uğraştırdı. Demek o scuttleın ısısını kadar da abartmamak gerekiyormuş.
Cevapla
#18
(11/12/2017, Saat: 22:35)pilotic Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @Dragon bugün yine Haslinger ile tıraş oldum ve yeni birşey farkettim. Köpük yaparken bugün çok zorlandım köpük de birşeye benzemedi. Bayağı bir uğraştım, tekrar yükleme yaptım falan filan... Çünkü scuttle olması gerekenden daha sıcaktı. Önce kaynar suyla ısıttım scuttleı. Sonra o suyu boşaltıp tekrar kaynar su ekledim. köpük haznesini de o şekilde ısıttım hatta. Sonuçta scuttlea el değmiyordu Smile. Ve köpük yapana kadar bayağı bir uğraştırdı. Demek o scuttleın ısısını kadar da abartmamak gerekiyormuş.


Bunu bir kere daha yapmayın.Köpük olmaz ya da çabuk söner.Fırça uçlarını yakarsınız,fırçanız heba olur.Aman diyim.Sıcak köpük derken bunu kastetmemiştik.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

(11/12/2017, Saat: 22:28)taylant Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Muhle r89 hakkinda ne dusunuyorsunuz? Razorus sitesinde muhlenin kaseli fircali setlerinden alsam??


Güzel olur.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
bir yıl daha bitiyor
düşlerim,tasarılarım,yarım kalmış onca şey
her yıl biraz daha kısalıyor bir öncekinden
bana mı öyle geliyor yoksa daha hızlı mı ilerliyor zaman
insan yaşlanırken?
WWW
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  tekrar merhaba mubarek007 4 358 26/05/2018, Saat: 22:27
Son Yorum: mubarek007
  Merhaba Hocalarım sfiber 11 813 26/05/2018, Saat: 12:55
Son Yorum: sfiber
Smile merhaba arkadaşlar Pele69 12 712 26/05/2018, Saat: 01:10
Son Yorum: FurkanErdem
  Forumda ki Her Konuyu Okuduktan Sonra Merhaba tatharas 9 460 26/05/2018, Saat: 01:07
Son Yorum: mehmetk1907
  1 yılın sonunda merhaba blacklesrum 11 686 23/05/2018, Saat: 16:54
Son Yorum: starex
  Merhaba gidakontrol 10 753 15/05/2018, Saat: 16:42
Son Yorum: gidakontrol
  Çok geç gelen merhaba volkanerozan 17 1,053 10/05/2018, Saat: 17:18
Son Yorum: abdussamedy
  Merhaba arkadaşlar KamilAY 13 806 09/05/2018, Saat: 16:22
Son Yorum: AbuzTech
  Merhaba connect 12 929 19/04/2018, Saat: 14:38
Son Yorum: connect
  Merhaba Mühendis 12 941 08/04/2018, Saat: 19:20
Son Yorum: Aliço

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi