02/10/2015, Saat: 13:22
Üstün zam teknolojisi türk aklı ile birleşince dunya sallaniyormus demek ki
Katalitik Konvertör ve Dizel Partikül Filtresi aldatmaca mı ?
|
02/10/2015, Saat: 13:22
Üstün zam teknolojisi türk aklı ile birleşince dunya sallaniyormus demek ki
16/10/2015, Saat: 11:09
Bir şey sormak istiyorum.
Şimdi volkswagen grubu piyasadan bilmem ne kadar araç toplayacak diyorlar ya, bu araç toplama işi nasıl oluyor? Henüz satılmamış araçları mı topluyorlar? Yoksa satılmış araçlara da müdahale edebiliyorlar mı? Ya da biri çıkıp, "ben arabımı seviyorum, modifiye ettim, set döşettimi vermem" falan diyebilir mi?
16/10/2015, Saat: 11:42
Ülke yasalarına aykırı bir durum yoksa aracını vermeyebilir diye biliyorum komşum.
Sent from my iPhone using Tapatalk
16/10/2015, Saat: 11:57
(16/10/2015, Saat: 11:42)totto Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ülke yasalarına aykırı bir durum yoksa aracını vermeyebilir diye biliyorum komşum. Haberleri pek takip etmedim, malum ülkede de gündem her gün değişiyor, bir konuyu bir kez kaçırdın mı bir daha öğrenmen çok zor ülkede, günü gününe takip edeceksin Şimdi bu firma, emizyon testlerinde hile yapmış, araçları topluyor ya, işte bu da ülke yasalarına aykırı mı? Hangi araçları topluyor? Sadece sıfırları mı ikinci eller de dahil mi? Ve bir adam çıkıp, ben arabamı vermem diyebilir mi? İkinci elleri neye göre topluyor? Sattığı parayı mı geri verecek?
16/10/2015, Saat: 12:06
(16/10/2015, Saat: 11:57)m y r Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Haberleri pek takip etmedim, malum ülkede de gündem her gün değişiyor, bir konuyu bir kez kaçırdın mı bir daha öğrenmen çok zor ülkede, günü gününe takip edeceksin VW skandalında olay Amerika'nın Almanya'ya ekonomik olarak darbe vurarak göz dağı veriyor gibi geliyor. Doğuş otomotivin açıklaması da ülkemizdeki emisyon değerlerine uyduğu için problem yok şeklinde özetlenebilir. İkinci eldeki toplatma durumunu bilemiyorum. Geri çağırma Türkiye'yi etkilemeyecek gibi görünüyor. Türkiye'deki marka değeri kolay kolay düşmez bence. Konuyu da çok fazla dağıtmak istememem komşum. Haberlerden takip edebildiğim kadarıyla ve kendi yorumlayabildiğim kadarıyla aktarmaya çalıştım Sent from my iPhone using Tapatalk
16/10/2015, Saat: 14:36
Benim anlamadığım nokta Amerika'da NOX emisyon limiti mil başına 0.07 gramken EU6'da (şuanki Avrupa Standardı) mil başına 0.29 gram ve açıklamalara göre VW araçları Amerika standartlarından 20 ila 40 kat fazla emisyon yapıyormuş. Bizim de EU6 standartlarına uymamız gerekiyorsa nasıl bizde sıkıntı olmuyor bu olay?
A ship in port is safe, but that's not what ships are built for.
-Grace Hopper
16/10/2015, Saat: 14:53
(16/10/2015, Saat: 14:36)Straht Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Benim anlamadığım nokta Amerika'da NOX emisyon limiti mil başına 0.07 gramken EU6'da (şuanki Avrupa Standardı) mil başına 0.29 gram ve açıklamalara göre VW araçları Amerika standartlarından 20 ila 40 kat fazla emisyon yapıyormuş. Bizim de EU6 standartlarına uymamız gerekiyorsa nasıl bizde sıkıntı olmuyor bu olay? Çünkü bizde emisyon ölçümünü Doğuş'un ortağı olduğu TÜV yapıyor.
https://instagram.com/buyukkotukurt/
|
« Önceki Konu | Sonraki Konu »
|
Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
Dizel yakıt hakkında | emre-sti | 24 | 24,491 |
14/08/2015, Saat: 12:59 Son Yorum: Viyaduk |