Medbox - medbox.com.tr
#11
@mehmets Hocam sabunları indirimle aldığım için ürünü göndermeseler de maddi zararım yok. Sadece normal fiyattan almış gibi oluyorum. Sorun, son 3-4 gündür defalarca aramama rağmen cevap alamamam. 3 haftaya Çin'den ürün geliyor, Ankara'dan gelmiyor. Dünyanın öbür ucundaki Çinli yarım yamalak İngilizcesiyle, gönderdiğin maile bir günde geri cevap yazıyor. Beni rahatsız eden bu umursamaz tutumları.
Cevapla
#12
@Gentleman Ben de zaten ona sasirdim. Cok rahat telefonda ulastim ve ne talep etsem sorunsuz gerceklesti. Hatta cok yakin zamanda gorustum kendileriyle. 0312 222 2004 u ariyorsunuz degil mi? Siparislerle ilgilenen, ismini hatirlamadigim bir bayan var orada. O cok yardimci olmustu.

(14/12/2018, Saat: 11:02)Gentleman Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @mehmets Hocam sabunları indirimle aldığım için ürünü göndermeseler de maddi zararım yok. Sadece normal fiyattan almış gibi oluyorum. Sorun, son 3-4 gündür defalarca aramama rağmen cevap alamamam. 3 haftaya Çin'den ürün geliyor, Ankara'dan gelmiyor. Dünyanın öbür ucundaki Çinli yarım yamalak İngilizcesiyle, gönderdiğin maile bir günde geri cevap yazıyor. Beni rahatsız eden bu umursamaz tutumları.
Ama elbette haklisiniz. Benim basima gelse daha buyuk tepki verirdim
Cevapla
#13
Bende 2 tane proraso sandalwood ve marvis dis macunu aldim birini unutmuslar kargoya koymayi ama aradim tekrar gonderdiler cok uzulduler hatta .Asiri talep oldugu icin birde kargo deneyimleri olmadigi icin makul gordum . Ben memnun kaldim hatta bikac onerim oldu .
Cevapla
#14
@mehmets Beye firmanın numarasını yazdığı için teşekkür ederim. İki hafta önce aradığımda cevap aldığım halde, son 3-4 gündür cevap alamamam benim hatam. Bir rakam yanlış tuşlamışım. Az önce firmayı aradım, yardımcı oldular. Yanlış yönlendirme yaptığım için forumdaki dostlardan, yok yere suçladığım için firmadan özür dilerim.

Not: Modaretör arkadaşlar bu başlıktaki ilk iki yorumumu silerlerse sevinirim.
Cevapla
#15
Yardimci olabildigime cok sevindim. Gecmis olsun Smile
Cevapla
#16
Firmayı 2 sefer daha aradım, birinde cevap yok, 2. de açtılar. Söyledikleri bir önceki görüşmelerimizdeki gibi sallama cümleler. Hafta başına kadar bekledim, herhangi bir geri dönüş olmayınca, şikayetvar.com'a yazdım. Bugün parayı yatırmışlar Sad
İlla böyle bir şey mi yapmak gerekiyor anlamadım Sad
Cevapla
#17
Ankara Next Level mağazasına yolum düştü. Sabun almak istemiştim, ama bir tane dahi kalmamış. Sadece losyon, kolonya ve balsam vardı. Mağaza yetkilisine neden hiç sabun kalmadığını sorduğumda, ''1 saat önce bir beyfendi geldi ve 1000 TL Proraso alışverişi yaptı'' dedi.

Bir tane sabun bırakmadığı için içimden çok kızdım. Büyük ihtimal kendisi kuafördü.

Bu arada mağazanın Ankara'daki mağazalarına gitme zamanım olmadı. Fiyatlar oldukça iyiydi. Bir losyon ve balsam aldım.
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: