İMPA Ticaret
(15/10/2020, Saat: 23:46)Müfettiş Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İmpa ticarette çok güzel ve yeni ürünler var, fakat yaşadığım olumsuz deneyim sonucu hiçbirini alamıyorum, almıyorum. Zamanında firmadan eksik ürün gelmişti, mail ile durumu belirtmiştim ancak cevap alamamıştım. İlgili ürünün fiyatı cüzi bir rakamdı bu sebeple daha fazla peşine düşmedim, firma yetkilisi maili görmemiş de olabilir. Sonuç olarak da bir daha alışveriş yapmadım.


Merhabalar.
Öncelikle yaşanan sorun için özür dilerim ama "tavşan dağda tüfek evde" misali sorun yaşadığınızdan bihaberim.
En çok dikkat ettiğim husus ; başkasının 1 kuruşunu bile haksız yere gasp etmemektir.
Örneğin alıcı, 107tl toplam tutarı yukarı yuvarlayıp 110tl gönderebiliyor , pakete extra jilet vs. ekleyip hak yerini bulmuş olsun diyoruz.
Kimsenin bende 1 kuruş alacağı yok diyebilmek iftihar kaynağımdı ama siz bu iddiama gölge düşürdünüz Smile)
Cüzi rakam oluşu hiç önemli değil , lütfen özelden yazın , hakkı teslim edeyim , ürün almamaya devam edebilirsiniz , hür iradenizdir ama şu soruna nokta koyalım Smile

Keyifli tıraşlarınız olsun
Saygılarımla
İmpa Ticaret Pazarlama
Mustafa Gönen

www.extrashaving.com
WWW
Cevapla
Mustafa Bey çok sevdiğim bir esnaftır. Kendisi ile yüz yüze görüşmedim ama yaptığım her alışveriş çok iyiydi. Ürünler kaliteli ve orijinal. Online alışverişlerde , kargo gonderimlerinde maalesef sorunlar olabiliyor. Bu İmpa Ticaret'e özgü bir durum değil. Teknosa, Media Markt gibi dev firmalar da bu gibi sorunlardan sıkıntı yaşayabiliyor.
Sonuç olarak, Mustafa Bey'e bol kazançlar diliyorum. En kısa sürede kartla ödeme yapılmasının devamı dileğiyle Smile
Bence ustura
Cevapla
(15/10/2020, Saat: 23:46)Müfettiş Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İmpa ticarette çok güzel ve yeni ürünler var, fakat yaşadığım olumsuz deneyim sonucu hiçbirini alamıyorum, almıyorum. Zamanında firmadan eksik ürün gelmişti, mail ile durumu belirtmiştim ancak cevap alamamıştım. İlgili ürünün fiyatı cüzi bir rakamdı bu sebeple daha fazla peşine düşmedim, firma yetkilisi maili görmemiş de olabilir. Sonuç olarak da bir daha alışveriş yapmadım.

Benim basima gelenlerle ilgili maillerim bile duruyo sene 2016 bir alışverişim sırasında mustafa bey hakkında uzaktan fikir sorduğum bir mailin ekran alıntısı, sonuç, eksik ürün sayesinde almayı unuttuğum bir kaç şeyide aldım ücretsiz kargo hakkı kazandım bu sayede  ve küçükte bir jest yaptı. Sonraki bir alışverişimde nişanlı kuzeni paketlerken atlamıştı  rebul kolonyamı, sordum ikiletmedi bile sağolsun hatta gülüştük bu konu üzerine, sorun çıkmadan ulaştı elime.

Bunlarin uzerine daha ne alisverislerimiz oldu, ama o kuzene denk gelmemek lazim. Big Grin

Art niyetli olmadiginizi dusunerek sizde sanirim dikkatsiz bir paketlemeyi dile getirdiniz ve aksama oldu. Neyse iyide oldu bende kac yildir yazamamistim basima gelen gulunc olayi.  hoş o kuzen şimdiye evlendi muhtemelen çoluk çocuğa karıştırmıştır, hayatın olağan akışı olur böyle sorunlar her zaman ve olmaya da devam edecek.
Cevapla
Mustafa bey en az 5 kere alışveriş yapmaya niyetlendim fakat kredi kartı ile taksitli satış olmadığı için bir türlü fırsat olmadı. Kredi kartı ile satışı tekrar bekliyoruz.
Cevapla
İmpa ' yla ilgili hiç olumsuz tecrübem olmadı desem yeridir, sürüyle alışveriş yaptım eski dönemlerde. Hele hele mail dönüşü konusunda efsane firmalardandır. Gecenin bir körü mail atardım , sabah mesai saatleri içinde döner diye düşünüp 7-24 anında dönüş yaptığı olur. Bu adamın geleneksel tıraşa ve Türkiye de ki bu hobi kültürüne yaptığı katkısı yadsınamayacak ölçüde fazla. Babasının hayrına yapmıyor tabi netice de bu işten para kazanıyor ama gerçekten meşakkatli bir iş. Ve bu adam bu işi yapıyor kardeşim açık ve net.  Berbere fırça satan kuaför toptancısı gibi çalışmıyor bizler gibi aşırı hassas / bu işi hobi haline getiren çoğu zaman mükemmelliyetçi bir kesimle diyalog kurmak  durumunda. 10 tl lık ürün için de yeri geliyor saatlerce telefonda çene patlatıyor. Satış operasyon kısmı yanında  daha bir de bu işin mutfak kısmı yani ürün tedariği, döviz kuru, gümrüğü, ıvırı zıvırı teknik tarafları vs.

İmpa benim için her zaman özel bir firmadır. Birgün çeşitli nedenlerle bu memnuniyeti kaybedersem dahi Türkiye Geleenksel tıraş camiası için yaptıklarını asla inkar edecek değilim. Tabi olumlu tecrübe olduğu gibi olumsuz tecrübeler de olabilir. Neticede başlığın amacı firmayla ilgili tecrübe aktarmak. Firma övme pohpohlama başlığı değil. Pek tabiki de olumsuz tecrübeler de aktarılacak. Mail konusunda kesinlikle ya spam maile düşmüştür, ya ulaşmamıştır. Üçün beşin hesabını yapacak bir firma değil zaten.

Ben geçen ay yaşadığım bir hadiseyi aktarayım. Geçen ay yıllar sonra İmpa ' dan bir ürün satın aldım. Gelen ürünü bir sebepten ötürü hiç kullanmadan farklı bir ürünle değiştirmek istedim. Kendisine mail attım. 5 dk içinde iade kargo kodu geldi. Ertesi gün kargoya ürünü teslim ettim. Telefon açtım kendisine. Ürünü teslim ettiğimi belirttim. Ne kadar fiyat farkı ödeyeceğimi sordum. 70 tl dedi. Haftasonu olduğu için eft yapma şansım yok. Çalıştığı bankalarda da hesabım yoktu. Havale yapma imkanım da yok kısacası. Atm den para yatırmam gerekiyor. Ben ücreti yatırayım dedim kapattık telefonu. 2 dk sonra aradı beni tekrar. Hesaplamayı yanlış yaptığını 60 tl yatırmam gerektiğini söyledi ve ürünü birazdan kargoya veririm dedi. Yani dedim isterseniz gönderdiğim ürünü bir görün , neticede değişime gönderdiğim ürünü kullanmadım ama firma henüz bunu görmüş teyid etmiş değil. Hiç gerek yok dedi ve ürünü teslim almadan benim kargoyu tekrar kargoya verdi. O 60 tl yı da Pazartesi günü gönderirsiniz dedi , hafta sonu hafta sonu zahmet etmeyin vs. Başkası olsa önce kargonun gelmesini beklerdi , eksik tutarı da hesabında görmeden ürünü kargoya vermezdi. Normal de olması gereken de budur bu arada. Başkasının yapacağını eleştirmek için söylemiyorum. Lakin bu tarz ince jestler müşteri sadakatini arttırır. Böyle bir esnaf Mustafa bey...

Eleştireceğim hususlar yok mu ? Kredi kartı mevzusu doğrudur. Bugün bankalar tek çekimde bsmv dahil en fazla %2 , blokeli de 40 gün felan çalışırlar. Blokeli çalışmak çok mantıklı olmayabilir , neticede peşin ithal ettiğin malı vadeli satmak piyasayı kendi özkaynağınla finanse etmek değil. O aradaki gün farkında da döviz kuru yukarı yönlü giderse ki ülkemiz de her zaman gider firma zarar edecektir. Ama komisyonlu çalışılabilir , ertesi gün geçer hesaba. Cari ortalaman yüksekse , verimliliğin varsa bu oranlar aşşağıya doğru da düşer. Bağla abi bir sanal pos vs. Çoğu banka sanal pos dan masraf almıyor. Verimsizlik masrafı , sabit masrafı vs. de yok. Yansıt maliyetinin üzerine gerekirse ne kadar fark edecek ki ? Taksit istiyorsa müşteri payu yla vs anlaş.Bu olayı yıllardır halledemedi İmpa. Paypal varken vs ödüyorduk bir şekilde de şimdi valla çok zor olmuş sistem. Her ne kadar peşine iskonto yapsada. Veya şu online alışveriş sistemlerine( n11, gittigidiyor , amazon vs ) adapte etmek gerekiyor kendimizi. 15 gün valöre katlanacak şekilde. Sitende yine iskontolu fiyatın durur. Alacak adam oradan alır icabında.

Herkese selamlar.
Cevapla
(16/10/2020, Saat: 13:40)kaanayhan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İmpa ' yla ilgili hiç olumsuz tecrübem olmadı desem yeridir, sürüyle alışveriş yaptım eski dönemlerde. Hele hele mail dönüşü konusunda efsane firmalardandır. Gecenin bir körü mail atardım , sabah mesai saatleri içinde döner diye düşünüp 7-24 anında dönüş yaptığı olur. Bu adamın geleneksel tıraşa ve Türkiye de ki bu hobi kültürüne yaptığı katkısı yadsınamayacak ölçüde fazla. Babasının hayrına yapmıyor tabi netice de bu işten para kazanıyor ama gerçekten meşakkatli bir iş. Ve bu adam bu işi yapıyor kardeşim açık ve net.  Berbere fırça satan kuaför toptancısı gibi çalışmıyor bizler gibi aşırı hassas / bu işi hobi haline getiren çoğu zaman mükemmelliyetçi bir kesimle diyalog kurmak  durumunda. 10 tl lık ürün için de yeri geliyor saatlerce telefonda çene patlatıyor. Satış operasyon kısmı yanında  daha bir de bu işin mutfak kısmı yani ürün tedariği, döviz kuru, gümrüğü, ıvırı zıvırı teknik tarafları vs.

İmpa benim için her zaman özel bir firmadır. Birgün çeşitli nedenlerle bu memnuniyeti kaybedersem dahi Türkiye Geleenksel tıraş camiası için yaptıklarını asla inkar edecek değilim. Tabi olumlu tecrübe olduğu gibi olumsuz tecrübeler de olabilir. Neticede başlığın amacı firmayla ilgili tecrübe aktarmak. Firma övme pohpohlama başlığı değil. Pek tabiki de olumsuz tecrübeler de aktarılacak.  Mail konusunda kesinlikle ya spam maile düşmüştür, ya ulaşmamıştır. Üçün beşin hesabını yapacak bir firma değil zaten.

Ben geçen ay yaşadığım bir hadiseyi aktarayım. Geçen ay yıllar sonra İmpa ' dan bir ürün satın aldım. Gelen ürünü bir sebepten ötürü hiç kullanmadan farklı bir ürünle değiştirmek istedim. Kendisine mail attım. 5 dk içinde iade kargo kodu geldi. Ertesi gün kargoya ürünü teslim ettim. Telefon açtım kendisine. Ürünü teslim ettiğimi belirttim. Ne kadar fiyat farkı ödeyeceğimi sordum.  70 tl dedi. Haftasonu olduğu için eft yapma şansım yok. Çalıştığı bankalarda da hesabım yoktu. Havale yapma imkanım da yok kısacası. Atm den para yatırmam gerekiyor. Ben ücreti yatırayım dedim kapattık telefonu. 2 dk sonra aradı beni tekrar. Hesaplamayı yanlış yaptığını 60 tl yatırmam gerektiğini söyledi ve ürünü birazdan kargoya veririm dedi. Yani dedim isterseniz gönderdiğim ürünü bir görün , neticede değişime gönderdiğim ürünü kullanmadım ama firma henüz bunu görmüş teyid etmiş değil. Hiç gerek yok dedi ve ürünü teslim almadan benim kargoyu tekrar kargoya verdi. O 60 tl yı da Pazartesi günü gönderirsiniz dedi , hafta sonu hafta sonu zahmet etmeyin vs. Başkası olsa önce kargonun gelmesini beklerdi , eksik tutarı da hesabında görmeden ürünü kargoya vermezdi. Normal de olması gereken de budur bu arada. Başkasının yapacağını eleştirmek için söylemiyorum. Lakin bu tarz ince jestler müşteri sadakatini arttırır. Böyle bir esnaf Mustafa bey...

Eleştireceğim hususlar yok mu ? Kredi kartı mevzusu doğrudur. Bugün bankalar tek çekimde bsmv dahil en fazla %2 , blokeli de 40 gün felan çalışırlar. Blokeli çalışmak çok mantıklı olmayabilir , neticede peşin ithal ettiğin malı vadeli satmak piyasayı kendi özkaynağınla finanse etmek değil. O aradaki gün farkında da döviz kuru yukarı yönlü giderse ki ülkemiz de her zaman gider firma zarar edecektir. Ama komisyonlu çalışılabilir , ertesi gün geçer hesaba. Cari ortalaman yüksekse , verimliliğin varsa bu oranlar aşşağıya doğru da düşer. Bağla abi bir sanal pos vs. Çoğu banka sanal pos dan masraf almıyor. Verimsizlik masrafı , sabit masrafı vs. de yok. Yansıt maliyetinin üzerine gerekirse ne kadar fark edecek ki ? Taksit istiyorsa müşteri payu yla vs anlaş.Bu olayı yıllardır halledemedi İmpa. Paypal varken vs ödüyorduk bir şekilde de şimdi valla çok zor olmuş sistem. Her ne kadar peşine iskonto yapsada. Veya şu online alışveriş sistemlerine( n11, gittigidiyor , amazon vs )  adapte etmek gerekiyor kendimizi. 15 gün valöre katlanacak şekilde. Sitende yine iskontolu fiyatın durur. Alacak adam oradan alır icabında.

Herkese selamlar.

impa ticaret için olumlu düşüncelerinize katılıyorum bu güne kadar olumsuz bir şey yaşamadım. kaç defa ücretini ödemeden ürünlerimi gönderdi. buradan bende kendisine teşekkür ediyorum kolay gelsin diyorum. keyifli tıraşlar olsun.
Cevapla
(15/10/2020, Saat: 23:46)Müfettiş Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İmpa ticarette çok güzel ve yeni ürünler var, fakat yaşadığım olumsuz deneyim sonucu hiçbirini alamıyorum, almıyorum. Zamanında firmadan eksik ürün gelmişti, mail ile durumu belirtmiştim ancak cevap alamamıştım. İlgili ürünün fiyatı cüzi bir rakamdı bu sebeple daha fazla peşine düşmedim, firma yetkilisi maili görmemiş de olabilir. Sonuç olarak da bir daha alışveriş yapmadım.

Mustafa Bey ile özelden konuştuk ve pürüzleri giderdik. Teşekkür ederim., bilginize.
Cevapla
Merhaba Arkadaşlar; ben de İmpa Ticaret'ten pek çok alışveriş yaptım. Hiçbir sorun yaşamadım. Mustafa Bey sağolsun siparişleri zamanında düzgün bir şekilde yolladı. Ürünler ile ilgili telefonla sorulan soruları da nazik bir şekilde yanıtladı hep.

Herkese keyifli tıraşlar dilerim.
Cevapla
Bende açıkçası birkaç defa alışveriş yaptım. Sonuncusunda bir sorun yaşadım. Çözüme yönelik ilgili ticarethanenin pozitif yönde çok gayretleri oldu. Sadece aklımda kalan bir konuyu belirtmek lazım:

Satın aldığım ürün kusurluydu. Bile bile veyahut da müşteri ikaz edilmeden gönderilmemesi lazımdı ancak sonrasında Mustafa Bey çözüm odaklı yaklaşım sergiledi. Mevcut işim sebebiyle gelen ürünü hemen kargolayamam dedim hatta bazen satın aldığım ürünleri de alamıyorum /aldıramıyorum bile kargodan.

Mustafa Bey, yeni ürünü gönderdi. Eski ürün de hala bende kargolayacağım bir şekilde geri kendilerine. Bir şekilde kargoları aldırabiliyorum ancak her zaman şansım yaver gitmiyor. Hatta İsmet Altan (etiketleyemedim kendisini) komşumun emeği ve gayretleri sayesinde almış olduğumuz kılıf ve kayışlar hala başka bir arkadaşımda duruyor. Hala daha göremedim Smile Teslim alan arkadaşım çok beğendi o ayrı konu.

Bildiğiniz üzre impada belli bir meblanın üzeri ücretsiz kargoya tabii. Ücretsiz kargo fırsatından istifadeyle satın almıştım. Bunu neden söylüyorum; ücretsiz kargo seçeneği de bir kriter. Herkesin alım yaparken kriterlerinden bir tanesi de nihai alım fiyatı. Neyse kusurlu ürün sorununu çözdük ama yerine gönderdiği kusursuz üründe kargo ücretini bana ait olarak göndermiş. Bence bu yanlış bir uygulama. Hata benden kaynaklı değilken ve aldığım ürünü de kargo ücretsiz satın almışken hatanın telafisindeki kargo ücretinin alıcıya yansıtılması doğru değil.

Elbette Mustafa Bey çözüm odaklıydı ancak gene de süreçte hoşlanmadığım pürüzler oldu.

Bu platform kimilerine ekmek kapısı, kimilerine de hobisini geliştirme alanı. Birimizin kazanımı herkesin ilerideki kazanımını artıracağı düşüncesiyle Mustafa Bey’e buradan bu hususa da dikkat etmesini rica edeceğim.
Cevapla
Merhabalar Oğuzhan Bey ,
Bazen ikili ticaret sırasında ne yaparsanız yapın işlerin ters gitmesine engel olamıyorsunuz. Benden kaynaklı hatalarda ürün bedeli 1tl bile olsa kargo bedelini hep ben öderim. E-postanızdaki sağ ve sol kroşelerle sersemlemişken değişim ürününü kargo alıcı ödemeli olarak göndermem ateşe benzin dökmek olurdu Smile Kargolarımız adresimizden alındığı için bazen kargocular alıcı ödemeli çıkış yapıyor maalesef.
Her talebinizi yerine getirmişken , sizi memnun ettiğimi, alışverişi tatlıya bağladığımızı düşünürken hala sitem içeren mesajınız beni üzdü doğrusu Sad
Yaşadığım bir olayı anlatayım ; Bir sipariş geldi , mng kargo ile sevk ettim , ulaşılamayıp geri geldi , yurtiçi kargo ile tekrar gönderdim yine ulaşılamayıp geri geldi, tabi aradan 1 hafta geçti , müşterimiz telefon edip ağzına geleni söyledi , ben de karşılık vermeden işyerimize davet ettim.
Geldi , konuştuk , barıştık buzlarımız eridi , şimdi Eminönü'ne geldiğinde bize uğramadan, selam vermeden gitmez Smile
Umarım bu kıssayı sizinle de tekerrür ederiz Smile
Saygılarımla
İmpa Ticaret Pazarlama
Mustafa Gönen

www.extrashaving.com
WWW
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Karabulut Ticaret Fenotip 50 31,012 20/06/2022, Saat: 21:06
Son Yorum: solidas
  İMPA TİCARET FİYAT LİSTESİ impaticaret 17 61,263 25/01/2018, Saat: 13:15
Son Yorum: protti
  Uhuvvet Ticaret laktik 4 10,970 05/12/2015, Saat: 13:51
Son Yorum: anarche

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: