31/03/2017, Saat: 19:14
Değerli Tıraş Dostları,
Simpsons fırçalar konusundaki geri bildirimleri burada daha önce de görmüş olmama rağmen, RAZORUS.com olarak iki yıldır hiçbir olumsuz tecrübe yaşamadığımızdan dolayı, bu konuda bir şey yazmaktan imtina ediyordum. Ancak yakın zamanda RAZORUS.com’da bu konuda bir tecrübemiz oldu ve edindiğimiz ilk tecrübemizi sizlerle paylaşmak isterim:
Simpsons, RAZORUS.com’da çalıştığımız markalardan biri ve bugüne kadar 100 adedin üzerinde Simpsons fırça satışımız olmuş. Şunu belirtmeliyim ki; bugüne kadar sattığımız hiçbir fırça bize en ufak bir problemle dönmemişti. Tam tersine, müşterilerimizin büyük bir kısmı bize son derece olumlu geri bildirimler verdiler ve biz de firmayla çalışma derinliğimizi günden güne arttırdık. Ancak, geçtiğimiz haftalarda, bizden hediye olarak alınan bir fırçanın kullanıcısının yine bu forumda, fırçasının kıl döktüğünden bahsettiğini fark ettik ve önce kendisiyle temas kurarak konuyu takibe aldık; sonra da, fırçada bir sorun olabileceği izlenimiyle, fırçayı geri çağırıp inceleyerek durumu gerekli açıklama ve evrakla birlikte Simpsons’a bildirdik. İlk defa böyle bir durum yaşadığımız için firmanın tepkisini ben de merak ediyordum. Tepki gayet net oldu: Firma, konu fırçayı derhal geri çağırdı ve hemen akabinde de garanti kapsamında değişim yapılmasını rica etti. Süreç, en ufacık bir sorun yaşamadan, kargo dahil toplam üç (3) gün içerisinde, hızlı ve net bir şekilde tamamlandı.
Bu sebeple paylaşılan bilgi ve fotoğrafları kendi tecrübemizle karşılaştırdığımda çok şaşırtıcı buluyorum. Öte yandan firmayı da tanıyan birisi olarak şu yorumu yapabiliyorum: Simpsons, 98 senedir tıraş fırçası üretimi yapan ve ürünleri dünyanın dört bir yanında belki de en yaygın olarak satılan ve kullanılan markalardan biri. Ülkelere temsilcilikler veya distribütörlükler vererek değil; direk bayilikler vererek çalışıyor. Biz de dünyadaki diğer tüm Simpsons bayilerinden farkı olmayan bir bayi konumundayız. Hatta ıslak tıraş pazarında Türkiye’den daha derinlikli diğer ülkelerdeki bayilere göre ufak hacimli bir bayi olduğumuz da söylenebilir. Fırçalarla ilgili bir sorun yaşandığında, Simpsons’ın bayilerinden beklentisi, garanti kapsamıyla ilgili müşteri taleplerini önce kendi süzgecinden geçirerek, fırçada bir üretim hatası olduğu izlenimini ediniyorsa, inceleme için fırçayı göndermesi yönündedir. Dolayısıyla fırçanızla ilgili bir sorun yaşadığınızda Simpsons’a bireysel şekilde başvurmak yerine fırçayı aldığınız satıcınızla temas kurarsanız konu çok daha profesyonelce ele alınacak ve çok daha hızlı şekilde sonuçlanacaktır.
Fırça kullanımı konusunda pek çok kullanıcı hatası yapıldığını biz de gözlemliyoruz. Gerek sitemizdeki yazılarımızla, gerekse kullanıcılarımızla kurduğumuz kişisel temaslarla bu hataların önüne geçmeye özen gösteriyoruz. Ancak her şeye rağmen kullanıcı hataları olabileceği gibi hatalı ürünler de olabilir. Üretilen tüm fırçalar bir sene boyunca üretici garantisi altındadır; ki bunun da fırçanın bir kusuru olup olmadığını anlamak için yeterli bir süre olduğunu düşünüyorum. Her ne sebeple olursa olsun; bir fırça ilk 10 kullanımdan sonra her tıraşta kıl dökmeye devam ediyorsa, tavsiyem, sorunun daha da ilerlemesini beklemeden, ve tıraş keyfiniz kaçmadan, satıcınızla temas kurmanızdır. Eğer fırçanızda bir sorun varsa, konunun aynı bizim sürecimizde olduğu gibi, hızla çözümleneceğine inanıyorum.
Herkese keyifli tıraşlar dilerim
Noyan
Simpsons fırçalar konusundaki geri bildirimleri burada daha önce de görmüş olmama rağmen, RAZORUS.com olarak iki yıldır hiçbir olumsuz tecrübe yaşamadığımızdan dolayı, bu konuda bir şey yazmaktan imtina ediyordum. Ancak yakın zamanda RAZORUS.com’da bu konuda bir tecrübemiz oldu ve edindiğimiz ilk tecrübemizi sizlerle paylaşmak isterim:
Simpsons, RAZORUS.com’da çalıştığımız markalardan biri ve bugüne kadar 100 adedin üzerinde Simpsons fırça satışımız olmuş. Şunu belirtmeliyim ki; bugüne kadar sattığımız hiçbir fırça bize en ufak bir problemle dönmemişti. Tam tersine, müşterilerimizin büyük bir kısmı bize son derece olumlu geri bildirimler verdiler ve biz de firmayla çalışma derinliğimizi günden güne arttırdık. Ancak, geçtiğimiz haftalarda, bizden hediye olarak alınan bir fırçanın kullanıcısının yine bu forumda, fırçasının kıl döktüğünden bahsettiğini fark ettik ve önce kendisiyle temas kurarak konuyu takibe aldık; sonra da, fırçada bir sorun olabileceği izlenimiyle, fırçayı geri çağırıp inceleyerek durumu gerekli açıklama ve evrakla birlikte Simpsons’a bildirdik. İlk defa böyle bir durum yaşadığımız için firmanın tepkisini ben de merak ediyordum. Tepki gayet net oldu: Firma, konu fırçayı derhal geri çağırdı ve hemen akabinde de garanti kapsamında değişim yapılmasını rica etti. Süreç, en ufacık bir sorun yaşamadan, kargo dahil toplam üç (3) gün içerisinde, hızlı ve net bir şekilde tamamlandı.
Bu sebeple paylaşılan bilgi ve fotoğrafları kendi tecrübemizle karşılaştırdığımda çok şaşırtıcı buluyorum. Öte yandan firmayı da tanıyan birisi olarak şu yorumu yapabiliyorum: Simpsons, 98 senedir tıraş fırçası üretimi yapan ve ürünleri dünyanın dört bir yanında belki de en yaygın olarak satılan ve kullanılan markalardan biri. Ülkelere temsilcilikler veya distribütörlükler vererek değil; direk bayilikler vererek çalışıyor. Biz de dünyadaki diğer tüm Simpsons bayilerinden farkı olmayan bir bayi konumundayız. Hatta ıslak tıraş pazarında Türkiye’den daha derinlikli diğer ülkelerdeki bayilere göre ufak hacimli bir bayi olduğumuz da söylenebilir. Fırçalarla ilgili bir sorun yaşandığında, Simpsons’ın bayilerinden beklentisi, garanti kapsamıyla ilgili müşteri taleplerini önce kendi süzgecinden geçirerek, fırçada bir üretim hatası olduğu izlenimini ediniyorsa, inceleme için fırçayı göndermesi yönündedir. Dolayısıyla fırçanızla ilgili bir sorun yaşadığınızda Simpsons’a bireysel şekilde başvurmak yerine fırçayı aldığınız satıcınızla temas kurarsanız konu çok daha profesyonelce ele alınacak ve çok daha hızlı şekilde sonuçlanacaktır.
Fırça kullanımı konusunda pek çok kullanıcı hatası yapıldığını biz de gözlemliyoruz. Gerek sitemizdeki yazılarımızla, gerekse kullanıcılarımızla kurduğumuz kişisel temaslarla bu hataların önüne geçmeye özen gösteriyoruz. Ancak her şeye rağmen kullanıcı hataları olabileceği gibi hatalı ürünler de olabilir. Üretilen tüm fırçalar bir sene boyunca üretici garantisi altındadır; ki bunun da fırçanın bir kusuru olup olmadığını anlamak için yeterli bir süre olduğunu düşünüyorum. Her ne sebeple olursa olsun; bir fırça ilk 10 kullanımdan sonra her tıraşta kıl dökmeye devam ediyorsa, tavsiyem, sorunun daha da ilerlemesini beklemeden, ve tıraş keyfiniz kaçmadan, satıcınızla temas kurmanızdır. Eğer fırçanızda bir sorun varsa, konunun aynı bizim sürecimizde olduğu gibi, hızla çözümleneceğine inanıyorum.
Herkese keyifli tıraşlar dilerim
Noyan