18/04/2018, Saat: 10:21
Minora'yı ben de bugün ilk kez deneyimledim Merkur Progress ile 2 günlük sakal üzerinde. Öncelikle evet f/p oranı yerlerde 5'li paketi 12TL.
Fiyatı yüksek. İnce yapılı bir jilet Cihankeskin üstadın dediği gibi. Sarı ve yeşil 7 O'clock serilerini denemediğim için henüz onlarla kıyas yapamam ama diğer Rus yapımı jiletlerden bir tık daha konforlu fakat keskinlik konusunda bir iddiası yok. Merkur ile 3. ayarda başladığım tıraşı 2.5 perde de (rötuş dahil) 1.5 ayarında bitirdim. Tahrişsiz ama son perde de bir-iki öenmsiz çekme ile bitirdim tıraşı. Şap taşını sürünce beklediğim 1-2 nokta da yanma oldu o kadar. Ama genel anlamda sıkıntısız ve tahrişsiz bir tıraş sundu. Sadece fiyatı sebebiyle bir daha almayı düşünmem.
Fiyatı yüksek. İnce yapılı bir jilet Cihankeskin üstadın dediği gibi. Sarı ve yeşil 7 O'clock serilerini denemediğim için henüz onlarla kıyas yapamam ama diğer Rus yapımı jiletlerden bir tık daha konforlu fakat keskinlik konusunda bir iddiası yok. Merkur ile 3. ayarda başladığım tıraşı 2.5 perde de (rötuş dahil) 1.5 ayarında bitirdim. Tahrişsiz ama son perde de bir-iki öenmsiz çekme ile bitirdim tıraşı. Şap taşını sürünce beklediğim 1-2 nokta da yanma oldu o kadar. Ama genel anlamda sıkıntısız ve tahrişsiz bir tıraş sundu. Sadece fiyatı sebebiyle bir daha almayı düşünmem.
"A Samurai always wears two swords."

