25/05/2018, Saat: 17:34
(25/05/2018, Saat: 12:44)mehmetgonen Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Genelde e ticaret firmalarının hoşlanmadığı bir şeydir müşterilerinin şu kargoya vermeyin şu kargo ile çalışmayın gibi eleştirileri.
Bir noktadan sonra gerçekten bıkkınlık veriyor çünkü varolan tüm kargo firmalarının belli noktaları bazı şubeleri sorunlu.
Mesela ben ev adresime gelecekse sürat ve mng, iş adresime gelecekse aras ve yurtiçi kargoyu severim .
Zor karışık bir iş ve çoğu şube olması gerekenden az personelle çalışıyor. Üstelik genelde düşük ücretle çalışıyorlar. İşini severek çalışan Yok gibi , olmaması normal .
Öte yandan e ticaret müşterileri oldukça rahattır, Kaprislidir kendine göre bilinçli tüketicidir ve her noktada tepki gösterir
Bu nedenle kargodan çıkan sorunlarla firmaları fazla yormayalım, gücü olan gönderisi fazla olan firma 2 kargo ile anlaşır seçenek sunar müşteri bölgesine iyi hizmet veren kargoyu seçer .ama buda kargo ücretinin artmasına sebeb olur . Firmanın anlaşma yaparken elini zayıflatır paket sayısı yarıya ineceğinden
Yorumunuza anlam veremedim.