05/10/2018, Saat: 18:59
Tekrar merhabalar
Biraz geç yazabildim. Bu arada çok enteresan bi olay oldu.
Satılık ilanımda da olan Semogue 830 u tekrar bi kullanmak istedim. Dediğim gibi yeni ve fazla kullanmamıştım, belki açılır diyerek köpüğe daldım. Çevirirken sap ve fırça (tutkaldan) ayrılıverdi. O kadar fırça kullandım hiç başıma gelmeyen bi olaydı bu. (Fotosunu Semogue 830 başlığında da paylaşırım)
Fırçayı bi kaç ay önce Razorus'tan almıştım. Foto çekip mail attım. Gönderin ilgilenelim dediler. Gönderdim ellerine ulaştığı gün yenisini göndermişler.
O kadar şaşırdım ki. Nedeni, ben ne zaman %100 kusurlu ürünü iade etmeye kalksam, bin dereden su getirilir, en son lanet olsun derim kusurlu ürünü elime alır aşağı otururum. Bu hep böyle olmuştur elektronik, araba, hizmet, hırdavat vs. aklınıza ne gelirse. Hep çevreden duyarım, yok arabayla takla attım Almanya'dan yeni araba gönderdiler, çamaşır makinesinde telefon yıkandı yenisi geldi vs vs.
Bunları bırak ben %100 haklı olduğum ürünü değişim bile yaptıramadım bugüne kadar.
İlk defa biri bana, hem de bana ürünün yenisini gönderdi. Hem de sorgusuz sualsiz. Ben de mavi ekran verdim. 2 ay inceleme olur sonunda bana bağlarlar derken aynı gün yenisini almak beni inanılmaz şaşırttı ve mutlu etti.
Buradan, okuyorlarsa Razorus yetkililerine çok çok teşekkür ediyorum.
Buradan çıkarılacak ders, Semogue da olsa durduk yere sapından ayrılabiliyormuş İkincisi, Razorus böyle durumlarda hemen yardımcı olup yenisini yolluyormuş.
Herkese selamlar,
Biraz geç yazabildim. Bu arada çok enteresan bi olay oldu.
Satılık ilanımda da olan Semogue 830 u tekrar bi kullanmak istedim. Dediğim gibi yeni ve fazla kullanmamıştım, belki açılır diyerek köpüğe daldım. Çevirirken sap ve fırça (tutkaldan) ayrılıverdi. O kadar fırça kullandım hiç başıma gelmeyen bi olaydı bu. (Fotosunu Semogue 830 başlığında da paylaşırım)
Fırçayı bi kaç ay önce Razorus'tan almıştım. Foto çekip mail attım. Gönderin ilgilenelim dediler. Gönderdim ellerine ulaştığı gün yenisini göndermişler.
O kadar şaşırdım ki. Nedeni, ben ne zaman %100 kusurlu ürünü iade etmeye kalksam, bin dereden su getirilir, en son lanet olsun derim kusurlu ürünü elime alır aşağı otururum. Bu hep böyle olmuştur elektronik, araba, hizmet, hırdavat vs. aklınıza ne gelirse. Hep çevreden duyarım, yok arabayla takla attım Almanya'dan yeni araba gönderdiler, çamaşır makinesinde telefon yıkandı yenisi geldi vs vs.
Bunları bırak ben %100 haklı olduğum ürünü değişim bile yaptıramadım bugüne kadar.
İlk defa biri bana, hem de bana ürünün yenisini gönderdi. Hem de sorgusuz sualsiz. Ben de mavi ekran verdim. 2 ay inceleme olur sonunda bana bağlarlar derken aynı gün yenisini almak beni inanılmaz şaşırttı ve mutlu etti.
Buradan, okuyorlarsa Razorus yetkililerine çok çok teşekkür ediyorum.
Buradan çıkarılacak ders, Semogue da olsa durduk yere sapından ayrılabiliyormuş İkincisi, Razorus böyle durumlarda hemen yardımcı olup yenisini yolluyormuş.
Herkese selamlar,