15/11/2018, Saat: 23:39
Açıkcası ben şaka yapmadım,hala da yapıyor değilim. Ürünün içeriğine göre fiyatlama yapılmıyor,daha doğrusu fiyatlandırmada tek kıstas bu değil. Bu sadece kozmetik sektörüyle de alakalı değil. Yeni pazarlama sınavından çıkmış biri olarak konuyu özetledim ama dalga geçtiğim zannedilmiş,açıklayayım. İçerik tek başına kıstas değil. Lacoste gömlek 300 lira, ahraz gömlek 3 lira,ikisi de yüzde yüz pamuk. Timsah çok şey değiştiriyor. İşçi kıyafeti 50 lira,takım elbise 500 lira. İkisi de giyinmenizi sağlıyor. Hedef kitle; kadınlara yönelik ürünler daha ucuz ama daha çeşitli,erkeklere yönelik ürünler daha pahalı ama daha az çeşit. Pazarlama stratejisi,maliyet odaklı,Pazar odaklı, müşteri odaklı. Louis vitton fiyat indiriyor,kalite mi düştü oluyor. Konu uzar gider,neyse demek istediğim arkadaşın bahsettiği ürün madam coco balsam. Set fiyatı 40 lira civarı. Alın kullanın inceleyin yorum yapın ama içerikten fiyata yanlış yaklaşım. Demem odur ki bütün arabalar 4 teker ama Mercedes 5 çeker. Hadi kalın sağlıcakla.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
bir yıl daha bitiyor
düşlerim,tasarılarım,yarım kalmış onca şey
her yıl biraz daha kısalıyor bir öncekinden
bana mı öyle geliyor yoksa daha hızlı mı ilerliyor zaman
insan yaşlanırken?
düşlerim,tasarılarım,yarım kalmış onca şey
her yıl biraz daha kısalıyor bir öncekinden
bana mı öyle geliyor yoksa daha hızlı mı ilerliyor zaman
insan yaşlanırken?