16/08/2012, Saat: 18:36
yaz lastiklerinde 7 derece ve altında temas problemleri oluşur
kış lastiklerinde silica yoğun olduğu için 7 derece ve altında ki sıcaklarda daha iyi temas sağlanır
bindiğiniz takside kış şartlarına uygun lastik yoksa ne olur
yeni kanunla kış lastikleri zorunlu olacak
kış lastiklerinde silica yoğun olduğu için 7 derece ve altında ki sıcaklarda daha iyi temas sağlanır
bindiğiniz takside kış şartlarına uygun lastik yoksa ne olur
yeni kanunla kış lastikleri zorunlu olacak
(16/08/2012, Saat: 12:52)Aersin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Selamlar
Tamamen aracin karakteristligi ve sizin surus aliskanliklariniz ile alakali.
Çok özel araçlar olmadikca veya araba fabrikalarinin lastik firmalariyla çok özel anlasmalari olmadikca firmalar genelde önlerine gelen lastigi takarlar.Bunlarin hepsinin ötesinde sizin araci nasil kullandiginiz ne amaçla bindiginiz çok önemli.
Misal; Senede 5-10 bin km arasi binen şehir içi kullanicisi için kar lastigi,bilmem ne performans lastigi gayet fuzuli olur. 3 gun kar yagisinda şöför degilsen cikmayi ver yola olsun bitsin. Şimdi lastikciler üfeliyorlar "efenim 15 derecenin altinda normal lastikler sertleşiyor" bilmem ne diye. Biliyoruz da, gunluk 5-10 km ev iş yapan adam 4 günluk kar altinda binmeyiversin kendi arabasina bitsin
Ha; Uzun yol,arabaya bağimli hayat,evi şehir içinde ,iş yeri 50 km şehir dişinda olan,yolda kalmaya tahamülu olmayan adam,alsin taksin en kralini.
Marka konusuna gelirsek; Markaya değil modele takilin derim ben. Herşeyde oldugu gibi burada da markalarin iyi modeli var kotü modeli var. Çok üst düzey surusleriniz beklentileriniz olmadigi sürece işin bu kismi dahi çok önemli degil. Kesenize gore yapistirin gitsin derim.Tek dikkat etmeniz gereken şey lastiklerin üretim tarihi. Bayat ve sertleşmiş lastiği almayin.